Ciscenje dizni na 2.0jts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ilija156
    CBC Veteran
    • 25.07.2008
    • 106
    • beograd

    #16
    meni je opet eksplodirala usisna grana..punio sam akumulator stavio ga i bez gasa kresnuo i buuum,sad sam skinuo usisnu i nosim je na varenje danas sam nosio jedan komad na probu i pokusali da zavare i uspelo je...mozda nisam trebao odmah da kresnem dok komp se ne stabilizuje sa ventilima..nemam plin. a inace je vozim na kratke relacije i to retko zato sto sam vozac u firmi i stalno sam na putu sa sluzbenim autom.

    Comment

    • jts2.0
      CBC Član
      • 16.12.2006
      • 66
      • Beograd, Banovo Brdo

      #17
      Originally posted by ilija156
      meni je opet eksplodirala usisna grana..punio sam akumulator stavio ga i bez gasa kresnuo i buuum,sad sam skinuo usisnu i nosim je na varenje danas sam nosio jedan komad na probu i pokusali da zavare i uspelo je...mozda nisam trebao odmah da kresnem dok komp se ne stabilizuje sa ventilima..nemam plin. a inace je vozim na kratke relacije i to retko zato sto sam vozac u firmi i stalno sam na putu sa sluzbenim autom.
      Samo ga ti plasi na kraju ce da proda auto

      Comment

      • bojann
        CBC Veteran
        • 06.01.2008
        • 129
        • Beograd

        #18
        e

        Heheh, ma gde da ga prodam,,mislim da je najlepsi u gradu to godiste,, da se ne lazemo,, ali voleo bih da nema tip tronik i da ima 2,4jtd motor i to bi bilo idilicno!!
        Ako budem imao velikih problema , lepo cu da kupim 1.9jt ili 2.4 i da ubacim u njega i kraj price,,

        Comment

        • ilija156
          CBC Veteran
          • 25.07.2008
          • 106
          • beograd

          #19
          Ljudi gde se nalazi knock senzor u 156, 1,8 jel ga ko menjao...da nije na bloku pozadi

          Comment

          • bojann
            CBC Veteran
            • 06.01.2008
            • 129
            • Beograd

            #20
            e

            Ja mislim da je pozadi,,nisam siguran proveri, explozija u usisnoj grani je zbog lose struje,, sta si ti uradio povodom toga
            moja teorija je da kada se otvore usisni ventili i smesa udje u cilindar pre njihovog zatvaranja svecica baci varnicu zbog neispravnog kabla,,tako dolazi do povratne eksplozije,, ali kako je svecica uspela da baci varnicu pre nulte tacke,, pitanje je?
            Juce pricam sa likom koji je na masinskom fakultetu zavrsio sus motore i covek ne ume da mi objasni situaciju eksplozije u usisnoj grani,, dzaba mu fakultet!
            Znaci trazi se problem prevremenog bacanja varnice...

            Comment

            • ilija156
              CBC Veteran
              • 25.07.2008
              • 106
              • beograd

              #21
              e bas sam danas razmisljao o masinskom fakultetu posto se oni uvek negde oglasavaju i pametuju tacno cu otici kod njih pa nek rese ako su maheri...kablove sam stavio nove...zvao sam one iz ripnja ELEKON EXIPORT kazu to je nezahvalno poravljati i niko nece da da garanciju sta ako se ponovo desi oceli oni da plate usisnu..neznam dali se moze pomeriti vreme paljenja malo da klip zatvori,suta cu zvati servis.jedan decko kaze da pali sa punim gasom da se leptir otvori pa kad rikne izbijemu filter vazduha ,mada sumljam u to.mozda su bombine ko zna.

              Comment

              • Semi
                CBC Veteran
                • 04.03.2008
                • 192
                • Smederevo

                #22
                Originally posted by jts2.0
                sitna podrhtavanja na leru su normalna stvar za jts motor.Valjda znas kakva je koncepcija jts motora zato on tako i radi.
                Ja ne znam , a voleo bih da naucim posto posedujem isti?

                Comment

                Working...
                X