2.0 8V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SCHUMACHER
    CBC Član
    • 24.09.2008
    • 77
    • PODGORICA

    2.0 8V

    U razgovoru sa Mijom (BRZI PAS) dosli smo do zakljucka da bi najbolje bilo da ja u moju Alfu ubacim 2.0 8V,uradim remap i postavim druge bregaste,jer bi ubacivanje V6 motora bilo suvise komplikovano i skupo.Ima li ko informaciju sta bi sve ja morao da zamijenim osim motora (mozda mjenjac,pumpe,hladnjak?) I da li "transplatacija" zahtijeva neke izmjene na skoljki auta?
  • alfaskorpion
    CBC Senator XXL
    • 24.02.2007
    • 361
    • Smederevo

    #2
    sve ostaje tvoje isto , samo ubacis motor i ecu.
    Ne znam koje bregaste mislis da stavis ?

    Comment

    • SCHUMACHER
      CBC Član
      • 24.09.2008
      • 77
      • PODGORICA

      #3
      Predlozio mi je da narucim neke iz Engleske sa kojima bi auto oslobadjao 175 ks-350eura par.E sad ne znam dolaze li uz njih i tvrdje opruge ventila ili ne.

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        #4
        ne dolaze. sa novim bregastim, treba ti i remapiranje fabrickog ECU inace nisi nista specijalno dobio. ako nema kod njih vidi kod Gumetine u vezi s chip tuning-om.

        npr. pogledaj ovo (ali ima samo za 16V i za V6)
        Autodelta

        ovo je slican primer originalnog kit-a za upgrade kakav zelis ali ne mogu da poverujem da je toliki dobitak na 8V, malo su preterali. u protivnom, Autodelta nema pojma...
        .

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #5
          Ozbiljan i lep zahvat. Svaki deo koji ima veze sa novim bregastim mora biti obradjen ili promenjen. Nove opruge ventila sigurno, ali onda i rad na ventilima itd...sve dublje i dublje.

          A za bregaste ne gledas u Englesku, vec u Italiju i to firme koja 60 godina radi sportske bregaste za Alfu i za koje Alfa ne gasi garanciju.





          Pizzu jedes u italijanskom restoranu, ne ides tamo gde sluze fish&chips

          Comment

          • SCHUMACHER
            CBC Član
            • 24.09.2008
            • 77
            • PODGORICA

            #6
            I meni je nemoguce na 8v da se samo promjenom bregastih dobije 30 ks,a sto se tice Gumetine ocekujemo ga uskoro u MNE,pa cu vidjet sta mi je ciniti,vjerovatno za sad ostaje samo cipovani 1.7 sa blokadom na 7.500rp/m.Sto se fish&chips tice samo sam cuo za to,u svakom slucaju hvala za adresu picerije

            Comment

            • coda tronca
              CBC Član
              • 22.02.2008
              • 40
              • Podgorica

              #7
              Slozio bih se sa starim vujadinom, C&B su pravili bregaste za Autodeltu (onu staru), Abarth, ....pa je najbolje uzeti njihove, pogotovo za tu konstrukciju motora. Jes' da su malo skuplje...
              www.oltretutto-arcg.com
              www.youtube.com/user/codatroncaSZ

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #8
                Naravno, malo se i salim - engleska Autodelta je odlicna i dobro se razvijaju.

                Ali, imam vise poverenja u one koji to rade mnogo duze, imaju poverenje maticne fabrike i daju dozivotnu garanciju. Samo sto te stare italijanske kuce imaju slab marketing...ali kvalitet je uvek odlican.

                Comment

                • Milos
                  CBC Senator XXL
                  • 12.05.2005
                  • 700
                  • Beograd, carraburma

                  #9
                  daces 350e za bregaste sa kojima ces dobiti 5-7ks i sigurno povecati potrosnju...? dolazis vrlo blizu cifre za jedan tb ili v6 auto...

                  obozavam takav tuning ali u ovom slucaju nije bas isplativ...

                  Comment

                  • dandzaman
                    CBC Senator
                    • 12.09.2007
                    • 229
                    • RockNrolla bg

                    #10
                    zasto ne V6? zasto je preveliki problem?
                    sa turbom na 8v dobijas i do 300hp...bice tu neko strucniji da kaze vise..

                    Comment

                    • SCHUMACHER
                      CBC Član
                      • 24.09.2008
                      • 77
                      • PODGORICA

                      #11
                      Problem je sto u PG oni majstori koji bi ti to odradili-ne umiju,a oni koji umiju-nece.Tu bi njima posle problem bila i instalacija,morao bih da kupim mjenjac od 155 V6,i jos stotinu nekih stvari.

                      Comment

                      Working...
                      X