Fiat Fire - da li krivi ventile???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojanchampion
    CBC Član
    • 15.08.2008
    • 64
    • Vrnjacka Banja

    Fiat Fire - da li krivi ventile???

    Da li Fiat Fire motori krive ventile prilikom prezubljivanja, odnosno pucanja zupcastog kaisa???

    Mislim na Fiat Uno 999 ccm...
    Fiat Punto 1.2 8V '03. god
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #2
    ukoliko glava motora nije obradjena van mere, NE cak ni ako pukne pri 6000RPM
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • Manfred
      CBC Senator XXL
      • 04.08.2007
      • 905
      • Beograd

      #3
      ne

      Comment

      • bojanchampion
        CBC Član
        • 15.08.2008
        • 64
        • Vrnjacka Banja

        #4
        To sam zeleo da cujem ....

        Motoru nije skidana glava, a ni obradjivana . . .
        Fiat Punto 1.2 8V '03. god

        Comment

        • Punto Abarth
          CBC Senator
          • 11.12.2006
          • 220
          • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

          #5
          Originally posted by gavra
          ukoliko glava motora nije obradjena van mere, NE cak ni ako pukne pri 6000RPM
          kakve veze ima kolika je turaza? Ili udara ili ne.
          http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

          Kupujem HGT/sporting volan

          Comment

          • bojanchampion
            CBC Član
            • 15.08.2008
            • 64
            • Vrnjacka Banja

            #6
            Pa logicno... A iz prethodnih postova ustanovili smo da ne udara ...
            Fiat Punto 1.2 8V '03. god

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Originally posted by Punto Abarth
              Originally posted by gavra
              ukoliko glava motora nije obradjena van mere, NE cak ni ako pukne pri 6000RPM
              kakve veze ima kolika je turaza? Ili udara ili ne.
              Pitaš ili konstatuješ?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Punto Abarth
                CBC Senator
                • 11.12.2006
                • 220
                • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

                #8
                Prvo pitanje, drugo moja pretpostavka.

                Ne vidim zasto bi na manjem broju obrtaja prolazilo bez problema, a na vecem udaralo.

                Jednostavno, zacudilo me pominjanje broja obrtaja.

                Dakle?
                http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

                Kupujem HGT/sporting volan

                Comment

                • roske
                  CBC Senator
                  • 08.03.2007
                  • 272
                  • Lazarevac
                  • Alfa Romeo 145 boxer

                  #9
                  Tacno tako ili udara ili ne

                  Comment

                  • PRESRETAC
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2007
                    • 333
                    • BG
                    • Grande punto 1.4T

                    #10
                    imao sam davno una 1.1 fire i cuo sam od svih majstora da kod fire motora ne krivi ventile...
                    sigpic

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Originally posted by roske
                      Tacno tako ili udara ili ne
                      I ti pitaš ili ne?


                      Ko je ikad imao glavu u rukama (automobilsku) i radio nešto na njoj zna kako izgledaju ventili sa oprugama. Stari majstori su proveravali ispravnost sklopa tako što su kuckali čekićem po ventilu i gledali da li su nalegli osigurači i šeširići od ventila.
                      Ako zamhneš lagano čekićem, ventil ide malo dole, ako zamahneš jako, ventil ide više dole...
                      Bregasta je čekić koji udara po ventilima. Kad okrećeš bregastu polako da se vrti ona pritiska ventil i on će otići dole tačno onoliko koliki je breg bregaste. Na većim obrtajima recimo 3000 udarac bregaste je jači (veča brzina) i ode više dole... Na 6000 je još veća brzina i ode još više dole.

                      Ispravno pitanje glasi, da li klip može stići ventil kad je opruga sabijena do kraja.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • roske
                        CBC Senator
                        • 08.03.2007
                        • 272
                        • Lazarevac
                        • Alfa Romeo 145 boxer

                        #12
                        Da li je objasnjenje tvoja konstatacija a jos manje razumem pitanje.Nije ista svaka glava motora ne podrzavam teoriju da ne vecim obrtajima krivi ventile a na manjim ne.
                        Ni celo klipa nje isto negde ima ispusta negde ne,hod klipa nije isti ne radi se tu samo o glavi motora,znaci ili krivi ili ne.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Roske, netacno...ako ventili lebde sto se dogadja na visokim obrtajima ili na primer masenjem stepena prenosa gde umesto u 3-cu ti ubacis u prvu, kais pukne a klip stigne ventile, koji u normalnom slucaju ne dodiruju klipove....jasnije?
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Da odgovorim prosto, ako je komora takva da ventil ne može da izviri izvan ravni glave kad je opruga skroz sabijena, odgvor nema veze broj obrtaja. Podrazumeva se ravno čelo klipa.
                            Iliti neće ih iskriviti nikad. Recimo Golf II

                            Čovek je lepo napisao ukoliko glava nije uradjena van mere što uprevodu znači ako nije spuštena ispod fabričke mere.

                            U svim drugim slučajevima ima veze broj obrtaja. Hod ventila nije isti u zavisnosti od obrtaja inače ne bi bilo potrebe menjati opruge za jače kad se tjunira motor na obrtaje. Mora nešto da ih brzo vrati nazad a ne da se rastežu ko lastiš.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Renomirani proizvodjaci zubcastog remenja imaju takve podatke na
                              net-u.
                              Ovdje se koristi www.gates.com, mozda postoji i evropska verzija.

                              Comment

                              Working...
                              X