Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojanchampion
    CBC Član
    • 15.08.2008
    • 64
    • Vrnjacka Banja

    Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

    Imam jedan problem koji me "zeza" jos već jedno 3-4 meseca. Motor je od Una 1300 kubika, 70 konja, verzija kao na Kecu... Paljenje platinasto... Klasična bobina. Naime, Uno mi je radio sve lepo dok jedno vece kada je prvi sneg poceo da pada, samo se ugasio. Sutradan sam video da su platine zapekle. Zamenio platine i od tog doba neme motor zeza katastrofa. Zamenio sam i svećice, kablove, razvodnu kapu, ruku, platine i nista. Motor em mi lose pali hladan, em mi na malom broju obrtaja "brkće". U vožnji je užasno. Ne smem da spuštam ispod 1500 obrtaja jer mi tada štuca. Išao sam kod majstora da mi našeluje paljenje, ali ništa. Od elektronike sam sve izmenio. Ovaj majstor mi je rekao da može da zeza razvodnik paljenja zato što neki tegovi ne rade na njemu, ali mi je to sumnjivo. Šta vi mislite??? Da li može nešto da bude i do motora??? Juče sam išao ka Kopaoniku, to je bilo užasno.
    Fiat Punto 1.2 8V '03. god
  • Vidan KV
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2007
    • 432
    • Kraljevo
    • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

    #2
    Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

    ....proveri pumpu za gorivo i karburator......btw koji je karburator:jednogrli ili dvogrli Weber?..........pozzz!

    Comment

    • bojanchampion
      CBC Član
      • 15.08.2008
      • 64
      • Vrnjacka Banja

      #3
      Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

      Ne vozim ga na benzinu, nego na plinu..... Ne mogu da ga isprobam na benzin, jer izgleda da mi pumpa mnogo ubrizgava i pre****va mi, pa cak i preliva benzin na dihtung....
      Fiat Punto 1.2 8V '03. god

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #4
        Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

        Idi kod majstora koga ne mrzi nasteluje platine pre stelovanja paljenja.A to sto ti preliva je zaglavio iglicasti ventil u karburatoru zato sto je ostao suv.
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment


        • #5
          Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

          pokusaj da promenis kondezator moze se desiti da je on jer su platine zalepile pozz

          Comment

          • bojanchampion
            CBC Član
            • 15.08.2008
            • 64
            • Vrnjacka Banja

            #6
            Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

            Menjao sam i kondenzator

            Mada kad malo mrdnem paljenje u levo ( suprotno od kazaljke na satu ), tada mi radi lepo, ali ujutru ne pali... Tako da kako kad mi treba, ja steljujem
            Fiat Punto 1.2 8V '03. god

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

              Izumrli majstori koji su znali da nasteluju platine...
              Prvo nastelujes zazor pratina na 0.4mm pa onda stroboskopom nastelujes paljenje.
              Na bubanj potoku je komplet elektrnsko paljene za keca 20eura.
              Znaci dobijes razvodnik, bobinu, modul paljenja i kablove za povezivanje.
              Stavis jednom nastelujes i nikad vise ne diras!
              Lepo bi bilo kad bi mogao da prepakujes tvoj mehanizam za tegove ali i ne moras.
              Varnica je mnogo jaca i mnogo bolje ce da pali.

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

                razvodnik ostavi u polozaju gde ti najbolje radi,a platine nasteluj na 0.2 mm . jel imash lufta u osovini razvodnika ?
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • bojanchampion
                  CBC Član
                  • 15.08.2008
                  • 64
                  • Vrnjacka Banja

                  #9
                  Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

                  E, to bi mi trebalo: celo elektronsko paljenje. Da li mozda znas broj coveka sto prodaje to u bubanj potoku??? Daleko sam od bubanj potoka, a i kad prolazim, uvek sam u zurbi... Mozda moze da mi posalje brzom postom.
                  Ovde samo razvodnik paljenja nisam mogao da nadjem ispod 50e...

                  Uzgred, ja sam licno stelovao platine, jer majstor koji mi je jednom nastelovao platine i posle toga nastelovao paljenje stroboskopom, jedva sam doterao kola kuci, da ne pricam koliko sam se namucio sutradan hladan da upalim. Tako da:use u svoje kljuse, majstor je tu samo da uzme pare...

                  Sada su mi nastelovane platine na 0.5mm... Znaci, po vama je to mnogo?????? Nemam lufta u osovini kada mrdam levo-desno. Medjutim, primetio sam da kada izvadim razvodnik, vrlo tesko se osovina okrece, tek kada je zavrtis jedan krug posle toga otpusti i lako se obrce. To mi nije bas jasno???
                  Fiat Punto 1.2 8V '03. god

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #10
                    Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

                    e slušaj me prijateljE , sad ćemo ja i ti to da napravomo da radi,ovako na daljinu. nadam se.

                    1. kani dve tri kapi motornog ulja pored osovine razvodnika da se slije unutra.
                    2.propisani zazor platina na tom motoru je 0.4 mm , ako ti osovina ima malo lufta,našteluj na 0.3 mm zazor.
                    3.upali nekako auto .
                    4.kad se motor zagreje na radnu temeperaturu,otpusti blago razvodnik i pomeraj ga lagano do mesta gde radi najbolje,to jest gde je najvetći broj obrtaja na leru.i tu ga fixsiraj.
                    5.ako ga pališ i voziš na gas , sva ta podešavanja uradi dok motor radi na gas..

                    to bi tako trebalo sigurno da ti radi,jedino ako ti nije baš katastrofalan luft u razvodniku.a mozda ujutro teško pališ zbog loših kablova i kape.skini kapu i kablove i ostavi na toplom i suvom mestu preko noći,pa ujutru ih stavi kod prvog paljenja.
                    ako auto mnogo lakše upali,zameni kapu i kablove.

                    ako tebi odgovara elektronski razvodnik od Yuga Zastave.. odma menjaj ..jer to nije skupo i ima gde hoćeš.
                    svaki kršteni otpad bi to trebao da ima ...el. razvodnik i sve ostalo ,bobina...itd.

                    pozdrav.
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

                      Probacu da nadjem broj preko drugaqa, ako uspem javljam ti.

                      Comment

                      • bojanchampion
                        CBC Član
                        • 15.08.2008
                        • 64
                        • Vrnjacka Banja

                        #12
                        Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

                        Originally posted by zoranbg
                        e slušaj me prijateljE , sad ćemo ja i ti to da napravomo da radi,ovako na daljinu. nadam se.

                        1. kani dve tri kapi motornog ulja pored osovine razvodnika da se slije unutra.
                        2.propisani zazor platina na tom motoru je 0.4 mm , ako ti osovina ima malo lufta,našteluj na 0.3 mm zazor.
                        3.upali nekako auto .
                        4.kad se motor zagreje na radnu temeperaturu,otpusti blago razvodnik i pomeraj ga lagano do mesta gde radi najbolje,to jest gde je najvetći broj obrtaja na leru.i tu ga fixsiraj.
                        5.ako ga pališ i voziš na gas , sva ta podešavanja uradi dok motor radi na gas..

                        to bi tako trebalo sigurno da ti radi,jedino ako ti nije baš katastrofalan luft u razvodniku.a mozda ujutro teško pališ zbog loših kablova i kape.skini kapu i kablove i ostavi na toplom i suvom mestu preko noći,pa ujutru ih stavi kod prvog paljenja.
                        ako auto mnogo lakše upali,zameni kapu i kablove.

                        ako tebi odgovara elektronski razvodnik od Yuga Zastave.. odma menjaj ..jer to nije skupo i ima gde hoćeš.
                        svaki kršteni otpad bi to trebao da ima ...el. razvodnik i sve ostalo ,bobina...itd.

                        pozdrav.
                        Tako sam i do sada stelovao, medjutim, kada nastelujem tako, auto ide k'o metak, ali ujutru cim je malo hladnije nece da upali, leti nije problem. Medjutim, kada mu malo vratim paljenje, tada upali bez po muke... Tako da probacu jos ponedelji da smanjim zazor na platinama, pa da vidim reakciju...
                        Ali koliko vidim, neizostavna je zamena razvodnika...
                        Fiat Punto 1.2 8V '03. god

                        Comment


                        • #13
                          Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

                          ovako prijatelje pazi igranje sa razvodnikom nije ni malo bezazlena stvar i moze ti naparaviti dosta stete na kolima jer ako ti je prerno paljene trpe ti lezajevi na radilici jer pre vremeno svecica pali gorivo i tera klip na dole pre nego sto on dodje u tacku za to ali auto ide kao lud asnije paljenje ima neko slicno svojstvo ali koliko se secam da mi je majstor rekao da onda trpe karike,meni je tesko palio auto zbog ne nastelovanosti rasprsivaca bar mi je tako receno,jesi li svecice uzimao po katalogu ili onako otprilike jer ima i do toga,ako mozes promeni taj razvodnik ali vidi da ti to majstor nasteluje ipak je sigurnije po mogucstvu nadji nekog starijeg iskusnijeg ima njih jos da se nadju

                          Comment

                          • bojanchampion
                            CBC Član
                            • 15.08.2008
                            • 64
                            • Vrnjacka Banja

                            #14
                            Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

                            E, pa ljudi, juce mi je jedva upalio i poludeo sam i resio danas da rasturim razvodnik, i da vidim sta se dogadja sa tim tegovima. Sumnje su potvrdjene. Od tegova ni T. Zablokirao mehanizam. Posto sam imao jos dva razvodnika, skinuo sam osovinu sa tegovima od jedno na kome tegovi funkcionisu, oprao,ocistio, sklopio, podmazao.... Smanji zazor na polatinama i sad nece da upali
                            Sad cekam da mi dodje drug on da vergla, a ja da trazim paljenje.... Medjutim ni sa ovim nista necu dobiti, jer sam video da sa ovom osovinom ima malo lfta.... Tako da blizi se dan kada cu ubaciti drugi motor koji sam nabavio... FIRE 1.0 ....
                            Fiat Punto 1.2 8V '03. god

                            Comment

                            • bojanchampion
                              CBC Član
                              • 15.08.2008
                              • 64
                              • Vrnjacka Banja

                              #15
                              Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

                              I upaljeno, "nastelovano" paljenje, i videcemo ujutru kako ce da pali....
                              Fiat Punto 1.2 8V '03. god

                              Comment

                              Working...
                              X