Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojanchampion
    CBC Član
    • 15.08.2008
    • 64
    • Vrnjacka Banja

    #16
    Re: Motor na Unu ne radi sinhronizovano....

    Danas sam ugradio drugi razvodnik, koji je perfektan, bez lufta, sa vakumom. Neverovatno, ali kao da vozim sasvim drugi auto... Sada radi fenomenalno. Neverovatno koliko mu vakum daje startnost. Vise nema stucanja pri startu i sl.
    Originally posted by zoranbg
    e slušaj me prijateljE , sad ćemo ja i ti to da napravomo da radi,ovako na daljinu. nadam se.

    1. kani dve tri kapi motornog ulja pored osovine razvodnika da se slije unutra.
    2.propisani zazor platina na tom motoru je 0.4 mm , ako ti osovina ima malo lufta,našteluj na 0.3 mm zazor.
    3.upali nekako auto .
    4.kad se motor zagreje na radnu temeperaturu,otpusti blago razvodnik i pomeraj ga lagano do mesta gde radi najbolje,to jest gde je najvetći broj obrtaja na leru.i tu ga fixsiraj.
    5.ako ga pališ i voziš na gas , sva ta podešavanja uradi dok motor radi na gas..

    to bi tako trebalo sigurno da ti radi,jedino ako ti nije baš katastrofalan luft u razvodniku.a mozda ujutro teško pališ zbog loših kablova i kape.skini kapu i kablove i ostavi na toplom i suvom mestu preko noći,pa ujutru ih stavi kod prvog paljenja.
    ako auto mnogo lakše upali,zameni kapu i kablove.

    ako tebi odgovara elektronski razvodnik od Yuga Zastave.. odma menjaj ..jer to nije skupo i ima gde hoćeš.
    svaki kršteni otpad bi to trebao da ima ...el. razvodnik i sve ostalo ,bobina...itd.

    pozdrav.
    Hvala na super savetu. Sledio sam uputstvo i sada pali k'o mina
    Takodje sam sredio karburator. Plovak je bio mnogo podignut. Posle nekoliko stelovanja, nasao sam mu najbolju visinu. Sada radi i na benzinu bez problema.
    Hvala svima i sve najbolje...
    Fiat Punto 1.2 8V '03. god

    Comment

    Working...
    X