Uporedni test 159 i konkurencija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Milos
    CBC Senator XXL
    • 12.05.2005
    • 700
    • Beograd, carraburma

    #46
    generalno zvuk najvise dolazi iz gornjeg dela motora - glave, precnik ventila, precnik kanala, koncepcija u**** i izduva...
    koliko znam taj deo jeste radila alfa...

    a druga stvar je ta da je sada postao 'trend' dosta proizvodjaca da im se masine cuju kao elektromotori?

    da li je u pitanju E3 ili E4 pa tako mora ne znam? uglavnom sve je priguseno i tiho...

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #47
      Stari "Arese" ili "Busso" V6 zbog svoje konstrukcije ne moze da ispuni Euro 5 normu, to je glavni razlog. Jedva su uspeli i Euro 4 normu da zadovolje, ali sa gubitkom 10ks. Novi sestak pruza mogucnosti za dalje napredovanje, a stari je doveden do svog maksimuma. Danasnje vreme trazi brze menjanje kompletnih motora, tako da vise ne mozemo da ocekujemo da ce postojati legendarni motori koji ce opstajati po 40 godina u proizvodnji sto je pre bio relativno cest slucaj. Ni taj stari V6 nije briljirao u prvim godinama proizvodnje dok nisu stavili injection i napravili jos neke promene...Pa, kada su mu stavili 4 ventilsku glavu isto je u pocetku trosio mnogo i nije imao dobru krivu obrtnog momenta, da bi i to kasnije sredili...

      Medjutim, kako se prica, posto je doslo do raspada braka izmedju GM i Fiata, razvijaju se novi V6 motori od 3 i 3,5 litre koji ce biti predstavljeni 2009. godine. T i motori nece imati veze sa GM.

      Comment

      • GT
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2006
        • 337
        • Beograd

        #48
        Ovi JTS motori se ubacuju samo u Alfu, dok je JTD Fiat-ov produkt i ima ga i u Alfi i u Fiat-u, a verovatno i u Lanciji?!
        "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

        Comment

        • TOKYO
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2006
          • 1696
          • Beograd- NBGD

          #49
          Sve je to jedan veliki shit!
          MY ex RWD Alfa
          Drift & Donuts & Track

          Comment

          • GT
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2006
            • 337
            • Beograd

            #50
            Hehehe...
            Manje srdzbe, vise optimizma...
            "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

            Comment

            Working...
            X