Alfa Romeo 145/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acasmc@200sx
    CBC Senator
    • 30.01.2007
    • 282
    • Mladenovac
    • BMW F31 320d

    nemam pojma, gotovo sam siguran da postoji 1.6TS od 100ks, valjda ce da se javi neko ko zna 100%!
    inace ne mislim da je auto za "otpis", samo da potencijalni kupac treba da zna sta kupuje. a i cena je malo jaca, mada stanje izgleda perfektno, estetski. samo sta se desava ispod kola i haube, ne moze da se vidi na slici.

    moja namera nije bila da nekoga odvratim od kupovine.


    ne znam koliko je tacan ovaj izvor:

    Alfa Romeo 145, 146, Альфа Ромео 145, 146
    nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

    Comment

    • spanjeli
      CBC Senator XXL
      • 17.09.2005
      • 532
      • Nis

      Evo da razresim dileme ako ih uopste ima...
      TS motori 1.4 103KS, 1.6 120KS 1.8 145KS, 2.0 155KS
      boxer motori 1.4 93ks 1.6 1.3ks 1.7 16V 137ks

      za ove jace sam mozda i pogresio neki konj ali ovi slabiji su sigurno tacni...

      U 145/146 se nisu ugradjivali TS motori sa 8V
      Originally posted by Sheta_Junior
      Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

      Comment

      • srdjan_p
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2004
        • 1915
        • ZR

        1.3 je 90ks a 1.7 16v je 129ks

        Comment

        • bojanTI
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2006
          • 870
          • Pancevo

          Boxer

          1.3 (1.4) 8v 90 ks
          1.6 8v 105 ks
          1.7 16v 129 ks

          Twin Spark

          1.4 16v 103 ks
          1.6 16v 120 ks
          1.8 16v 140 ks
          2.0 16v 150 ks i 155 ks (od 1999)

          U 147 postoji 1.6 od 105 ks i 120 ks, u zavisnosti da li ima varijator ili ne!

          Sto se tice ovog automobila, zvao sam vlasnika iz ciste radoznalosti i covek je potpuno neinformisan, kako o Alfi tako o automobilima uopste! Kaze da zna da je cena malo visa, ali ga ne bi dao ispod 4500 eura, sto je po meni i dalje previse!
          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

          Comment

          • acasmc@200sx
            CBC Senator
            • 30.01.2007
            • 282
            • Mladenovac
            • BMW F31 320d

            znaci 1.6 sa 103ks ima, ali je boxer, moja greska, znao sam da ima nesto tako.
            auto je lep nema sta, ali znaci da moze da bude i 95god!?!?!
            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

            Comment

            • acasmc@200sx
              CBC Senator
              • 30.01.2007
              • 282
              • Mladenovac
              • BMW F31 320d

              Originally posted by bojanTI
              Boxer

              1.3 (1.4) 8v 90 ks
              1.6 8v 105 ks
              1.7 16v 129 ks

              Twin Spark

              1.4 16v 103 ks
              1.6 16v 120 ks
              1.8 16v 140 ks
              2.0 16v 150 ks i 155 ks (od 1999)

              U 147 postoji 1.6 od 105 ks i 120 ks, u zavisnosti da li ima varijator ili ne!

              Sto se tice ovog automobila, zvao sam vlasnika iz ciste radoznalosti i covek je potpuno neinformisan, kako o Alfi tako o automobilima uopste! Kaze da zna da je cena malo visa, ali ga ne bi dao ispod 4500 eura, sto je po meni i dalje previse!
              nikad mi nece biti jasno, zasto je boxer 1.7 8v 107ks iz AR33, zamenjen sa 1.6 8v 103ks, kada se ovaj prethodni pokazao kao neunustiv, to mogu da potvrde svi koji su ga imali, ukljucujuci i mene!
              nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

              Comment

              • bojanTI
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2006
                • 870
                • Pancevo

                I '94. U sustini uvek lepse izgleda uzivo nego na slikama, pa tako i ovaj moze da se okarakterise kao dobro ocuvan, mada i slike sakriju mnogo toga...

                Treba zaboraviti ovakve extreme, nece spustiti cenu dovoljno da bi bila realna, a samim tim ce je tesko prodati, ili ce je uzeti neki neupuceni...

                A 1.6 8v je unistiv?!
                In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                Comment

                • acasmc@200sx
                  CBC Senator
                  • 30.01.2007
                  • 282
                  • Mladenovac
                  • BMW F31 320d

                  Originally posted by bojanTI
                  I '94. U sustini uvek lepse izgleda uzivo nego na slikama, pa tako i ovaj moze da se okarakterise kao dobro ocuvan, mada i slike sakriju mnogo toga...

                  Treba zaboraviti ovakve extreme, nece spustiti cenu dovoljno da bi bila realna, a samim tim ce je tesko prodati, ili ce je uzeti neki neupuceni...

                  A 1.6 8v je unistiv?!
                  pa nista lose za 1.6 8v, samo mislim ako je vec ostavljen 1.7 16v, zasto je izbacen 1.7 8v. cudna odluka fabrike, s obzirom da se 1.7 8v pokazao kao pouzdaniji motor od 16v. ok bi bilo da je povecana i zapremina i snaga motora, pa da su recimo ugradili 2.0TB V6, te bi isti postao deplasiran. ovako su "ustrojili" i 100ccm i 4ks. ne vidim neko logicno objasnjenje za to???

                  p.s. ovim apelujem na celnike Alfa Romeo-a da vrate boxer motore u svoje modele! ako moze jedan "kung-fu" Subaru da napravi boxer dizel, moze i AR sa 100god tradicije!!
                  nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                  Comment

                  • miQzma
                    CBC Član
                    • 31.07.2007
                    • 97
                    • Beograd,Mirijevo

                    Originally posted by Sheta_Junior
                    50% ljudi u srbiji vozi zastavu. 30% ljudi u srbiji vozi VW. ostalih 10% su drugi automobili.

                    Comment

                    • srdjan_p
                      CBC Senator XXL
                      • 01.12.2004
                      • 1915
                      • ZR

                      A problem je u tome sto ovako stancaju motore na istoj bazi i skoljke za njih a znamo svi da se 145/6 boxer i TS skoljke razlikuju pa eto odgovora, ekonomski neisplativo plus sto boxeri(Alfini) nisu bas ekonomicni i ekoloski a to se danas trazi...

                      Comment

                      • mrki
                        CBC Senator XXL
                        • 08.11.2006
                        • 550
                        • nis, serbia

                        jel mozete da napravite paralelu izmedje boxer i ts motora koji su se ugradjivali u 145/6:

                        kakva je cena njihovog odrzavanja?
                        pouzdanost i cesti kvarovi?
                        rezervni delovi?
                        koji su bolji za konstrukciju 145/6 sasije?
                        koje je lakse naci u odrzavanom stanju?
                        ugradnja plina?
                        i td

                        nigde nije pravljeno ovakvo poredjenje, pa zato....

                        Comment

                        • bojanTI
                          CBC Senator XXL
                          • 04.01.2006
                          • 870
                          • Pancevo

                          Sa ubacivanjem TS motora radjen je i restyling, sto ne znaci samo promene u enterijeru, vec i u samom vesanju i drugim delovima, podrazumeva se da se tada otklanjaju greske zapazene u proteklih nekoliko godina proizvodnje i exploatacije!
                          Ono sto mogu konkretno da ti kazem vezano je za TS motore, jer boxer nisam vozio, ali generalno je boxer jeftiniji jer je i ta tehnologija starija, preuzeta iz 33, a pre toga iz Sud-a...
                          Taj 1.6 koji si video u oglasima ima dobose nazad sto je u startu jeftinije, same svecice su 4 do 5 puta jeftinije nego a TS, ulje, Varijator na TS koga nema na boxeru, u sustini sve za neku nijansu manje kosta!
                          Ali to ne treba uzimati kao osnov za kupovinu, verujem da je taj procenat ne veci od 15% kada se gleda u globalu, jedino su svecice skuplje nekoliko puta, ali se menjaju po knjizi na 100 000 tako da to nema nekog velikog znacaja! U sustini TS motori vise daju, moderniji su, naravno da ce vise kostati njihovo odrzavanje!

                          Sto se tice ocuvanosti, pa to zavisi od vlasnika, jer generalno (ako izuzmemo ove od 1999. godine kojih ima vrlo malo i ne prodaju se jer su prakticno dosta mlade) mala je razlika, mozes imati najstariju '94.-'95., a TS (kao moja) je '97. pa nadalje, nije to nista strasno, sve zavisi od vlasnika i njegovog odrzavanja!

                          Sasija ti je ista, sve osim vesanja motora i samog prednjeg vesanja, ali je u principu sve to manje-vise isto, isti je to automobil!

                          Plin naravno, uvek sekvent ili u najgorem slucaju lambda control, to ce ti svi reci, ali tome nije mesto ovde... Mislim da ce bolje podneti TS nego boxer zbog veceg iskoriscenja, dve su svecice, sta li vec i samim tim je manja potrosnja! Vec sam nekoliko puta to rekao, kod mene na 2.0 je potrosnja 10 leti i 11 zimi, naravno u gradu 13 i 14, sto je naucna fantastika za bilo koji drugi auto od 150 ks!

                          Pouzdanost... Pa to sve opet zavisi od bivseg vlasnika i kakav ti je auto zapao u smislu kakav je izasao iz fabrike pa dosao do tebe posle ovoliko godina, sto opet dolazi u direktnu vezu sa proslim vlasni(cima)kom! Generalno kao i svaki drugi auto, u to nema sumnje! Mozda par mana kao sto je varijator ili sta vec, ali opet kazem kao i kod svakog drugog auta!
                          Alfa 145 i 146 je prilicno kvalitetan automobil, kvalitetniji od 155 jer su mladje, pod ovim mislim najvise na enterijer i materijale, u principu su i to dva ista automobila! Prica da je 145 i 146 nekvalitetna uopste ne stoji, pogotovo sa restyling-om i Ti i QV varijantama, kod mene sve savrseno funkcionise i posle deset godina exploatacije, po neki cvrcak ali i to se da preboleti, u svakom slucaju sve zavisi od odrzavanja i ophodjenja prema automobilu! Konkretno ne vidim prednost jednog A3 ili Golfa 3 u odnosu na 145 i 146, koji su to materijali bolji koja je to finalna obrada bolja?!

                          Objektivno Alfa kao i svaki drugi automobil, ali subjektivno kao retko sta na svetu! Samo opusteno i naravno sa predznanjem sta ona znaci i sta ce od tebe traziti, u suprotnom bice to nesrecan brak! Trazi malo vise mora se priznati, ali kad je zavolis (sto nije tesko, a i nije ni u tvojoj nadleznosti) sve to dolazi samo od sebe, postane i zapravo bude svakodnevnica!
                          Opusti se i uzivaj...

                          Sto se mene tice kad se kupuje polovan automobil, sve sto treba je postaviti se ispravno! Izabrati model, ili vise njih i onda tragati i cim se naleti na neki od tih koji zadovoljava svojim stanjem i svime sto si zacrtao da zelis (naravno u skladu i s cenom pre svega) kupujes! Boja, godiste, sve ostale marginalne stvari postaju nebitne jer u stvari to i jesu!
                          Zakljucak... Boxer ili TS, potpuno svejedno ukoliko naidjes na dobar primerak!

                          Pozdrav!
                          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                          Comment

                          • TRENTA TRE
                            CBC Veteran
                            • 27.05.2007
                            • 167
                            • Beograd Vozdovac

                            Najjeftiniji za odrzavanje je 1.3 (1.4) boxer.
                            Problem je sto taj motor i nekako uspeva da se izbori sa tezinom 33-ojke ali sa 200kg tezim 145/6 mislim da ipak nema dovoljno snage za taj auto.
                            33 16v & Fiat G.P.

                            Comment

                            • acasmc@200sx
                              CBC Senator
                              • 30.01.2007
                              • 282
                              • Mladenovac
                              • BMW F31 320d

                              Originally posted by TRENTA TRE
                              Najjeftiniji za odrzavanje je 1.3 (1.4) boxer.
                              Problem je sto taj motor i nekako uspeva da se izbori sa tezinom 33-ojke ali sa 200kg tezim 145/6 mislim da ipak nema dovoljno snage za taj auto.
                              moram da se nadovezem na ovoaj post! ne kupuju svi auto da bi stizali od jednog do drugog semafora za manje od 10 sekundi. estetski momenat je, po meni presudan kod kupovine auta. ako je meni moj auto lep, kulaza sa 40km/h u 3.-oj brzini ce me zadovoljiti. bitniji je utisak koji auto ostavlja na tebe izgledom. juce sam se okrenuo za Twingo-om?!?! iako je to po meni izrazito ruzan auto, ovaj je imao 15" alu, spusten, pragove, branike, spojlere, crne boje, zatamnjena stakla..., iako sam znao da se ispod haube krije maximum, sranjce, od 1200ccm!!! ko se jos na primer okrece kad ga prodje Ford Scorpio? a? a pod haubom 2900ccm, ne da nosi sasiju, nego ne oseca nista ni sa 5 putnika!

                              sto se tice prethodnog posta, mislim da je 1.8TS prava mera za 145/146! idealan kompromis ide-registracija-potrosnja.
                              mada boxer ima TAKO dobar zvuk, da mu sve oprastam!!!
                              nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                              Comment

                              • acasmc@200sx
                                CBC Senator
                                • 30.01.2007
                                • 282
                                • Mladenovac
                                • BMW F31 320d

                                Originally posted by srdjan_p
                                A problem je u tome sto ovako stancaju motore na istoj bazi i skoljke za njih a znamo svi da se 145/6 boxer i TS skoljke razlikuju pa eto odgovora, ekonomski neisplativo plus sto boxeri(Alfini) nisu bas ekonomicni i ekoloski a to se danas trazi...
                                nisu ekonomicni? ne bih se slozio sa tobom. meni je AR33 1.7ie trosila 7l na otvorenom i 9l u gradu. raspitaj se koliko trosi Florida sa 1.3EFI motorom! komsijin BMW 318i E40, trosi ispod 10l samo na auto putu i to do 120km/h!

                                sa ekoloske strane, mislim da ne postoji motor koji je konstruisan pre vise od 20god, a da moze da ispuni bilo koju danasnju normu. kada bi malo poradili na istom, bio bi skroz ok. jedino cena ne bi mogla nikako da bude mala, ali posto svi znamo kako Alfe drze cenu, dok dodju "s one strane grane" u nase ruke, vredece taman koliko mozemo da ih platimo!
                                nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                                Comment

                                Working...
                                X