Necam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spanjeli
    CBC Senator XXL
    • 17.09.2005
    • 532
    • Nis

    #31
    Nemoj da uzimas nista sto nije iznad 1.6 i to TS a ne boxer, ja uzeo 1.4TS i posle nekog vremena vec mi postao slab,super je za gradsku voznju i na auto putu do 120km/h kad je prilicni tiho i uzivancija za voznju,za one malo agresivnije (tu spadam i ja), nista ispod 140ks
    Originally posted by Sheta_Junior
    Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

    Comment

    • srdjan_p
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2004
      • 1915
      • ZR

      #32
      Meni je recimo bas 1.6 boxer potaman, ide fino, lep zvuk, sta ces vise, ionako 95% vremena ovu moju vozim na plin tako da nisam bas lud za performansama, ponekad skljocnem na benzin cisto da osetim malo, dobro volim i ja da nekad malo procepam...

      Comment

      • zox79
        CBC Član
        • 18.04.2007
        • 24
        • Novi Sad
        • Elantra 1.6 gls 2002

        #33
        malo me je iznenadila potrosnja,12-14l relativno normalne voznje(2500-4500 rpm) a nije ni zima!!! jbg prilicno puo za takve performanse!
        e da,ima jedan decko neku 145-icu sa 2.0 motorom. koliko ima ps,da li je box i da li ima turbinu? neznam tacno godiste ali je prodaje za 4500e. da li vredi toliko?

        Comment

        • srdjan_p
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2004
          • 1915
          • ZR

          #34
          Ako je dobra vredi tih para. Twin Spark motor je u pitanju, 150 konja(ili 155 ako je novija).

          Comment

          • spanjeli
            CBC Senator XXL
            • 17.09.2005
            • 532
            • Nis

            #35
            Meni je recimo bas 1.6 boxer potaman, ide fino, lep zvuk, sta ces vise,
            Pa vidim,zato vozis auto 30konja jaci,sto ga ne zamenis za 1.6

            1.6 boxer ima 103 konja,mozda gresim ali tu je negde,isto toliko ima i moj auto 1.4 ts i kad ti u auto sednu 4 zgodne ribe (znaci sve 4=100kg ) a ti hoces da ispadnes frajer i vozis opasno,onda samo ispadnes smesan(a mozda je to bilo i zbog moje frizure )


            e da,ima jedan decko neku 145-icu sa 2.0 motorom. koliko ima ps,da li je box i da li ima turbinu? neznam tacno godiste ali je prodaje za 4500e. da li vredi toliko?
            Ne znam koje je god i kakvom stanju i koliko je presla ali mislim da iznad 4200 ne bi smeo da das za 2.0
            Originally posted by Sheta_Junior
            Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

            Comment

            • srdjan_p
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2004
              • 1915
              • ZR

              #36

              Comment

              • GT
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2006
                • 337
                • Beograd

                #37
                Originally posted by spanjeli
                Ne znam koje je god i kakvom stanju i koliko je presla ali mislim da iznad 4200 ne bi smeo da das za 2.0
                Uh, uh, sad ga malo pretera...
                Ta 2.0 je po dosta stvari drugacija, kako po lepsem enterijeru tako po snazi i ponegde i po opremi! Znaci ako imamo 1.4 i 1.6 od 4300 pa do 4700, onda za 2.0 u dobrom stanju ne treba zaliti pa dati i 5000, ali ne preko toga, jer zaista i vredi! Definitivno drugacije ogibljenje od 1.4 i 1.6, plus dosta direktnije upravljanje takodje, a o boxer varijantama necu ni da govorim, razlike su kako ocigledne tako i velike!

                Ako ima za 4500 u dobrom stanju ne treba da zali, to je poseban auto i cim sednes i provozas sve ti bude jasno!
                "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #38
                  Al' se vi gadjate tezhinama...

                  Boxer verzije su po default-u lakshe od TS, a te saobracajne zaboravite jer blage veze nemaju shalterushe ni ljudi na tehnichkom shta je shta.
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • srdjan_p
                    CBC Senator XXL
                    • 01.12.2004
                    • 1915
                    • ZR

                    #39
                    History, technical details and other information on Alfa Romeo cars from the past to the present, plus the company and its history.

                    Ima ovde dosta podataka...

                    Comment

                    Working...
                    X