Salis se, nemoj je voziti preko 110, trosice ispod 8
Pa radije cu izaci iz auta i trcati...sala mala,kad sam vozio 150-170 i kad posle toga spustim na 120 imam utisak da ce neki pesak da me prestigne,a zamisli da vozim 110
Originally posted by Sheta_Junior
Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!
Klima sr?e gorivo, sve preko 4500rpm sr?e, potrošnja je ok, ako si tako brzo vozio. ?ove?e voziš Alfu, a ako je sa autom sve u redu mehani?ki, šta te briga koliko troši? Ako ti je potrošnja bila najvažnija, što ne uze drugi auto? Po gradu ako ne prelazim 3000rpm, potrošnja ne prelazi 10l. Para?in je relativno mali, ali to je to. Ako idem do Niša i vratim se, ne prelazim 4000rpm, pro?em sa 1000din za gorivo, nekih 170km u oba pravca. Ako je gazim, naj?eš?e, ne ispod 160km/h, sr?e, ali me tad baš briga koliko troši. Prošle subote, pravac Niš, gas patos, makina ide 190, uživaš i ne misliš o potrošnji . ?ist Zen !
Zove se Zoki i na prethodnom autu mi je perfektno ubacio plin na sva 4 karbova i to za male pare sa svim mogucim atestima i racunima i to je sve radilo perfektno,dok su ostali na celu sa nekim Sikijem trazili za 50% vise para uz pricu da mozda i nece biti bas kako treba jer je to boxer i bla bla...
Mislim da je zatvorio servis jer mu je neko bacio molotoljev koktel na auto i potpuno izgoreo(najverovatnije konkurencija) ali sprijateljio sam se sa covekom i rekao je kad god mi treba da ce da mi odradi...
Originally posted by Sheta_Junior
Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!
Nasao sam neku univerzalnu sondu, iz nje idu neke 4 zice i kosta 4000din za mene,e sad kad bi je promenio sam jel posle treba da se resetuje ECU ili zamo zamenim,povezem zice gde treba i teraj..?
Originally posted by Sheta_Junior
Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!
potrosnja je vrlo realna za te uslove voznje. probaj penzionerski 80-90 bez klime i ostrih startova i kocenja, mogao bih se kladiti da ce biti oko 6.5-7 za istu relaciju.klima ne radi na vazduh, a i voznja 140kmh itekako kosta, pogledaj uputstvo i razliku na 90 i 120 pa ce ti biti jasno
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Mislim da bi trebalo ipak da resneš ECU... iako bi to trebalo da radi bez toga ali ipak.. learning mode i ostala zajebancija.. i da... samo spoj 4 žice i udri....
ECU je neophodno resetovati da ti ne bi prijavljivao grešku. Ako ti lampica ne smeta, onda i ne moraš, ali nećeš znati kad budeš imao neki drugi problem...
Sonda inače ima tendenciju da zapekne, ja sam neki dan zbog toga ostao u servisu 4 i po sata, pa da te upozorim ako ćeš je sam menjati. Ne znam da li je kod 145 zavrnuta na izduv odozgo ili odozdo, ako bude odozgo ima da povileniš dok joj priđeš, bolje ti je u servis, pa i reset na licu mesta...
Comment