Ja ne znam sa kakvim vi to majstorima imate posla, ali to sto pricaju je ordinarna glupost.
Eurodizel je kao sto kazete "posniji" nego obican D2, ali CR i noviji dizeli su PRAVLJENI za posnije gorivo odnosno eurodizel. I sta tu ima nejasno? Odakle ljudima ideje da savetuju takve gluposti, ja stvarno ne znam...Savetovati nekome da se sipa gorivo koje je navodno "masnije" i bolje podmazuje (iako je motor pravljen upravo za to manje "masno" gorivo, odnosno eurodizel), a pri tome totalno zanemarivati kolicinu sumpora u obicnom D2 koje nimalo ne prija - to je za mene totalna nebuloza. Ako je motor pravljen za to i to gorivo, sta ima samoinicijativno da mu "olaksavas" posao sipanjem nekog kobajagi "masnijeg" goriva kad to nit' mu treba nit' mu prija?
U koje bi onda motore, po tim majstorima, trebalo uopste sipati eurodizel, kad vec toliko ne valja?
Eurodizel se u Srbiji, pa i u CG, iskljucivo uvozi, posto rafinerije nemaju tehnicke mogucnosti da ga prave. Eurodizel ima 150ppm sumpora i manje (u zavisnosti od kategorizacije), D2 preko 1000 i vise. Sumpor i katalizatori nikad nisu isli ruku pod ruku, pa kad koji crkne od tolikog sumpora u D2, onda idite kod tih majstora sto vam savetuju da koristite D2 pa im se zalite, bas me interesuju sta ce onda da kazu.
U uputstvima za upotrebu naglasava se da se koristi dizel kao gorivo - ali iskljucivo iz razloga jer ostatak Evrope uopste i ne poznaje bilo kakav drugi dizel osim onoga sto mi nazivamo Eurodizel. D2 vise jednostavno ne postoji, te su ljudi smatrali da je sasvim suvisno da tako nesto spominju u uputstvu. To sto se nasi majstori kao i obicno prave pametniji vise nego sto jesu, to je druga prica.
Sto se tice garancije, svi uvoznici premium brendova u Srbiji daju punu garanciju na vozila koja uvoze, bez ogranicenja garancije na delove koji crkavaju usled "loseg goriva" , ukljucujuci tu i VW i Audi. Jedino sto savetuju manji servisni interval nego sto je drugde uobicajeno.
Eurodizel je kao sto kazete "posniji" nego obican D2, ali CR i noviji dizeli su PRAVLJENI za posnije gorivo odnosno eurodizel. I sta tu ima nejasno? Odakle ljudima ideje da savetuju takve gluposti, ja stvarno ne znam...Savetovati nekome da se sipa gorivo koje je navodno "masnije" i bolje podmazuje (iako je motor pravljen upravo za to manje "masno" gorivo, odnosno eurodizel), a pri tome totalno zanemarivati kolicinu sumpora u obicnom D2 koje nimalo ne prija - to je za mene totalna nebuloza. Ako je motor pravljen za to i to gorivo, sta ima samoinicijativno da mu "olaksavas" posao sipanjem nekog kobajagi "masnijeg" goriva kad to nit' mu treba nit' mu prija?
U koje bi onda motore, po tim majstorima, trebalo uopste sipati eurodizel, kad vec toliko ne valja?
Eurodizel se u Srbiji, pa i u CG, iskljucivo uvozi, posto rafinerije nemaju tehnicke mogucnosti da ga prave. Eurodizel ima 150ppm sumpora i manje (u zavisnosti od kategorizacije), D2 preko 1000 i vise. Sumpor i katalizatori nikad nisu isli ruku pod ruku, pa kad koji crkne od tolikog sumpora u D2, onda idite kod tih majstora sto vam savetuju da koristite D2 pa im se zalite, bas me interesuju sta ce onda da kazu.
U uputstvima za upotrebu naglasava se da se koristi dizel kao gorivo - ali iskljucivo iz razloga jer ostatak Evrope uopste i ne poznaje bilo kakav drugi dizel osim onoga sto mi nazivamo Eurodizel. D2 vise jednostavno ne postoji, te su ljudi smatrali da je sasvim suvisno da tako nesto spominju u uputstvu. To sto se nasi majstori kao i obicno prave pametniji vise nego sto jesu, to je druga prica.
Sto se tice garancije, svi uvoznici premium brendova u Srbiji daju punu garanciju na vozila koja uvoze, bez ogranicenja garancije na delove koji crkavaju usled "loseg goriva" , ukljucujuci tu i VW i Audi. Jedino sto savetuju manji servisni interval nego sto je drugde uobicajeno.
Comment