ALFA 156 Chiptuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GT
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2006
    • 337
    • Beograd

    #16
    I bre @206 sto si nervozan! Pa sta se stalno gicas kao suprasna krmaca, cim te neko dirne!

    Daj malo opusti se, malo i mi nesto da znamo, a ne samo ti...
    "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

    Comment

    • melkor
      CBC Član
      • 19.02.2007
      • 29
      • Beograd

      #17
      @206

      Druze, vodim i tebe na pivo, nemoj da padas u flejm .

      125KS
      130KS
      136KS
      140KS
      150KS
      175KS
      200KS
      210KS

      (ja nabrojao 8 verzija, mozda sam neki model i propustio).

      Nije me ovaj otkacio, ja sam samo pitao... dobar dan, radite li chipovanje za taj i taj motor, ovaj rekao ... ne, zbog toga i toga. Ja se zahvalio, i to je to. Dakle, jedna moja recenica, jedna njegova i moje 'hvala'.

      Na DynoJet-u meris dobitak u performansama. Ne znam sta sam to odvalio?

      Uostalom, mogu da povezem tri saputnika, ako budem isao u CRO... Bice to u svakom slucaju, iskustvo vise .

      Poz.

      Comment

      • melkor
        CBC Član
        • 19.02.2007
        • 29
        • Beograd

        #18
        U stvari, VODIM VAS SVE NA PIVO !!!!

        Samo da se dogovorimo... (i ja da pazarim kola)

        Comment

        • GT
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2006
          • 337
          • Beograd

          #19
          E super, vodis mene!
          "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

          Comment

          • melkor
            CBC Član
            • 19.02.2007
            • 29
            • Beograd

            #20
            BRABUS (ako bude u BG), 206, GT, starac vujadin i dekideki (komsija)

            ... ali nista Becks, Heineken itd... samo Lav, Jelen, eventualno Niksicko

            Ako se jos neko javi sa informacijama, stavljam i njega na spisak

            Pozdrav !!

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #21
              Originally posted by melkor
              ...Ne znam ni zasto ulazimo u raspravu oko ovoga... hocu samo da znam da li u Srbiji ima neko ko je radio ovaj motor, i da je vlasnik bio zadovoljan. Ili moram da idem u Hrvatsku da uradim auto koji se prodaje vec 4 godine.
              Da ne ulazimo u dalju prichu, kod nas josh niko (a da mi znamo za njega) nije odradio chip na 2.4JTD.

              Jedna solucija je da idesh u Hrvatsku, druga ova shto je GT spominje. Od svega toga je na tebi samom da odluchish shta cesh.

              Ja sam najpre za Squadra chip, no nije bitno shta mislim ili bilo ko drugi, jer ono shto je bitno nema (vratiti se na pochetak mog pisanja).

              Vezano za Dyno Jet; totalno ti je bespotreban jer chip koji rade ozbiljne firme poput Autodelte ili Squadre je vec odradio hiljade kilometara i isproban na stock varijantama poput tvoje odavno. Dyno sa kochnicom bi ti bio potreban ukoliko drastichno izmenjash hardver motora, pa pravish specifichnu mapu. Obichan Dyno run mozhesh posle chipovanja odraditi u Centru Boban i dobiti merenje.

              P.S. I ja bih voleo da vidim to chudo od garancije na motor posle promene chipa.

              P.S.S. Ovo shto 206 kazhe za H&S potvrdjujem 100%, a ako te je chovek odbio ne znachi da nema pojma, vec da verovatno ne zheli rizikovati eventualnu havariju - treba poshtovati takav retko ozbiljan pristup poslu kod nas.
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                Originally posted by melkor
                @206

                Druze, vodim i tebe na pivo, nemoj da padas u flejm .

                125KS
                130KS
                136KS
                140KS
                150KS
                175KS
                200KS
                210KS

                (ja nabrojao 8 verzija, mozda sam neki model i propustio).
                Sto se onda cudis sto te pitao koji je model u pitanju?

                Originally posted by melkor
                Nije me ovaj otkacio, ja sam samo pitao... dobar dan, radite li chipovanje za taj i taj motor, ovaj rekao ... ne, zbog toga i toga. Ja se zahvalio, i to je to. Dakle, jedna moja recenica, jedna njegova i moje 'hvala'.
                Kako si ti onda iz toga zakljucio da je on do sada eventualno menjao tocak na Golfu?

                Originally posted by killaz
                Da ne ulazimo u dalju prichu, kod nas josh niko (a da mi znamo za njega) nije odradio chip na 2.4JTD.


                Ali verovatno postoji NEKI problem i dobar razlog zasto covek ne zeli da radi taj motor.

                Nista, javi ti nama kako je prosao tuning, bas me interesuje da prodiskutujemo uz to pivo
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • melkor
                  CBC Član
                  • 19.02.2007
                  • 29
                  • Beograd

                  #23
                  Killaz, dodat si na spisak za opijanje (vracamo se taxijem kuci ).

                  Ovaj zagrepcanin ne daje garanciju na motor - nije lud... kako on da zna da cu ja redovno da menjam ulje i filtere, ili da necu zabijati u blokadu pri startovanju na minus 20C. Ali je zato covek otisao korak dalje u odnosu na ostale domace tunere koji samo ubacuju gotove 'optimizovane' mape ili prikljucuju PowerBoxove. Nije on izvadio fabricke mape, i poceo da budzi po njima, nego ima softvera za programiranje mapa u ECU, ALI ima i softver za izmenu samih mapa (mozda se sada frljam sa izrazima ali kapirate me). Tako da je proveo puno vremena na valjcima i testirajuci razne 'tunirane mapre' i modifikacije, sto na samim mapama, sto uticaj blow-off ventila, protocnih filtera za vazduh, protocnih lonaca, dodatnih interkulera itd... Sve to na valjcima i analizatoru izduvnih gasova. To kada sam cuo, ostao sam fasciniran. Covek je razvio ozbiljan posao, ali to mu rade drugi ljudi... on je i dalje u garazi, i radi ono u sta je zaljubljen - automobili i motori.

                  Odoh s posla... cujemo se drugari.

                  Pozdrav

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #24
                    Kakav brz thread...

                    @206: Video sam da HS radi, ali boldiram i podvlachim ono shto je bitno:

                    Da ne ulazimo u dalju prichu, kod nas josh niko (a da mi znamo za njega) nije odradio chip na 2.4JTD.
                    Mislim stvarno, ne poznajem ni jednog vlasnika 2.4JTD sa odradjenim chipom (bilo gde; ovde, onde, tamo, 'vamo).

                    @melkor: Oket, nek' je sa srecom. Po ovoj prichi ispada da su Autodelta i Squadra Tuning mala deca u odnosu na tog misterioznog lika iz ZG - verovatno je Hic u pitanju?
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • melkor
                      CBC Član
                      • 19.02.2007
                      • 29
                      • Beograd

                      #25
                      @206

                      Rekao si da je 2.4 izasao samo u 4 verzije. Vidis da nije.

                      ALI (ne pazis na casovima) !!!! 2.4 MultiJet u 156-ici ima i jedino moze da ima 175KS. Dakle, 156 2.4 MultiJet moze biti samo jedan jedini motor. Ako me pita, koji je to motor, znam da nije radio na njemu - odmah pomislim, hvala dovidjenja. Da postoji razlog zasto nece da radi taj motor, znao bi o kojem se motoru radi. A posto ga budzi cela evropa, znaci - problema nema. Problem je u neozbiljnom servisu.


                      Za Golf2 - kapiras da sam karikirao.



                      Vidis da nemaju niti jedan MJET motor u ponudi.

                      Dosta vise prepucavanja, nadam se da se sto pre nalazimo na pivu. Ako zagrepcanin dobro uradi posao, mozda se otvorim i za Heineken .

                      A sada stvarno odoh !!

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #26
                        Ako zagrepcanin dobro uradi posao, mozda se otvorim i za Heineken
                        Nastro Azzuro ce biti dovoljno dobro.
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • melkor
                          CBC Član
                          • 19.02.2007
                          • 29
                          • Beograd

                          #27
                          @Killaz

                          Hocu da idem kuci... niko me ne placa da ostajem posle 16h !!

                          Ne kazem da su oni neozbiljni, daleko od toga. Ali uradio bih to u lokalu, ako moze. I da ne moram da idem dva puta na valjke u Boban centar na Dorcolu (ako sam zapamtio). Ovaj lik iz Zagreba je ludak, i to u pozitivnom smislu naravno. I uvek moze da ti koriguje mape kako ti zelis, tipa... pojacaj mi snagu samo do 3.000rpm, necu da silujem motor na visokim obrtajima, ili ... zajebi EURO3, izvuci koliko mozes, ili ... stalno mi svetli ASR... smanji mi malo snagu i potrosnju, ili digni mi blokadu na 5.000rpm i otvori turbinu koliko moze... hocu da mi auto na autoputu ide 280km/h itd.... I onda posle tri meseca, mu dodjes i zamolis da ti vrati 3. verziju softvera, od 5 koliko si probao . A pored toga ima i kompletnu dijagnostiku, tako da ako nesto zeza... moze da ti resi. Zamisli ovde da odes kod nekoga, jer auto trokira, puno trosi, dimi itd... i kazes da si chipovao motor. Ima serviser samo da spusti haubu i kaze ti, dovidjenja .

                          A obavezno hocu Dyno Jet merenje da znam

                          1. kakav je motor bio u startu (koliko snage/obrt. momenta)
                          - da znam da je bio OK itd
                          2. tacno da znam koliko sam dobio sa chipovanjem, kako izgleda kriva obrtnog momenta pre i posle... koliko imam na kojim obrtajima, da znam tacno sta se desava 'ispod haube' dok vozim. Lud sam i ja malo... priznajem.

                          Poz !!

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            #28
                            Drago mi je da si na dobrom putu da nadjes auto. Srecan put u Zagreb i vidimo se na pivu...

                            Comment

                            • melkor
                              CBC Član
                              • 19.02.2007
                              • 29
                              • Beograd

                              #29
                              Ma samo da ja prvo doteram traktor kuci, pa cemo onda lako. Na iglama sam vec mesec dana

                              Zaboravih da napomenem, odmah stavljam novi usis, filter, verovatno i zadnji lonac... tako da mi stvarno treba 'tailored solution'.

                              I treba razlikovati JTD i JTDM motore. Ovi prvi se ugradjuju u 156ice od starta, i verovatno ih ima dosta chipovanih u Srbiji. JTDM se ugradjuju tek od 2003 i zamenili su JTD motore (slava im ).

                              Comment

                              • Gumetina
                                Banovan
                                • 12.12.2004
                                • 1082
                                • Novi Sad

                                #30
                                hmm... ja mislim da je problem tehnicke prirode sa strane servisa koji radi chiptuning.

                                tvoj motor "tera" bosch EDC16c8 koji je "najnoviji" ecu samim tim cenim da ga nisu radili, posto verovatno ne poseduju opremu za fleshovanje istog. treba da ih pitas da li rade 1.9 MJET motor koji ima isti ECU. (dump ima 1 megabajt)

                                Ako je odgovor da je i taj koncepcijski promashen onda su shuptzi teraj ih u rodni kraj...

                                mozda ja i gresim...

                                da ne bude da sam pricao gluposti evo dokaza, imam mapu za tvoj auto, ali nemam opremu da ti istu ubacim u ECU, cim kupim odgovarajuci interface javljam se


                                Inace dobijas 30ks

                                pozz

                                RAle

                                Comment

                                Working...
                                X