a pogotovo znam kakva je razlika po tom pitanju u odnosu na 406, posto sam ga imao.
Slazem se za krug okretanja, to je i meni bila nocna mora, ali sta da se radi, to je nuzno zlo
e navika je cudo....pezoa sam toliko svikao bio da sam znao kako dise....evo dvije ipo godine koliko sam ga vozio nije uspio necim da me iznenadi...i ako bi krenuo malo da bjezi nista sto nisam mogao da iskontrolisem, mada prednji dio mu je bio mnogo nestasniji nego zadnji
a krug okretanja....navikavam se polako...sto cu drugo, necu da sebe nerviram necim sa cim se mora zivjet ali stvarno mislim da samo lada ima gori krug okretanja
FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Pazi i mene je taj veliki krug smorio u startu, bolje reci iznenadio kad sam probao da se okrenem polukruzno, hehehe trt!
Ali znas koliko, dan-dva i cao! Ali to je mizerija u poredjenju sta sa tim dobijas, ne bih dao ovaj direktan upravljac NIZASTA, a ne za glupavi krug okretanja!
Sad sedi u neki drugi "regularan" auto pa ces videti kako priraste Alfin volan za srce, skoro provozah jednog Audija, drugar mi dao auto da odem nesto da kupim, znaci kad nisam u par navrata pokupio one pesake necu nikada! Trebalo mi je pola sata da se naviknem na ono silno okretanje levo pa desno, uh kad sam opet seo u svoj auto...
I bre sve vam nesto smeta, te mali krug, te zanosi zadnji kraj, ubise vas ti ispiraci mozgova dole, tesko se osloboditi! NHF
"Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Proveri ispod volana da li imas bravicu za zakljucavanje (zeder) meni je to na 146-tici doslo u italiji se firma koja to radi zove black shaft ili tako nesto
eee dobro si...na prozorima ima naljepnica block shaft mislim da je tako....a pitao sam se kako to funkcionise....bas cu sjutra provjeriti ispod volana da li ima te bravice
FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
ma i ja sam povezao samo neophodne....ali rekoh da nije neka mozda od antene i sl... ne bih da spajam bezveze nesto i eksperimentisem
ququ ko je meni oko muzike cackao srecom ta kola sam prodao..
cujem pala pegla..mada znam ja njega, vec je razradio turbinicu, a nije mi jasno, tezak je ka crna zemlja!!
rijeseno i to ako ne bude kise u nedelju vidimo se opet pa da vidim kakva je sad situacija
hehehe...Vazi, ovaj put cu da vozim bez klime
A jesi mijenjao senzor ili si samo pritezao one sarafe...mislim da onim sarafom stelujesh pritisak u turbini, ne znam koliko ti je to zdravo ... Mada ko zna , mozda se odsarafio bio...Meni prozor bio prestao da radi jer se neki sarafcic SAM odsarafio bio
da ga ja maknem, i onda da odvrnem nedje saraf pa da vozim tako ako sam u pravu i ako u lancu puca najslabija karika onda ce samo da rikne neko crijevo od prevelikog pritiska xaxaxa
FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Comment