Alfa Romeo 146 par problema!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • darkozi
    CBC Član
    • 09.03.2007
    • 24
    • Montenegro,Tivat

    #16
    Vazi GT mozes li zamisliti sta znaci u CG naci deo ako nije za WV ili audi?To ti je ravno dobitku na Loto!Pre 10-tak dana mi je trebao zadnji stop jer sam ga kucnuo i trebao se zameniti i naravno da sam ga kupio u BG.Ovom prilikom pozdravljam coveka iz BG koji mi je izasao u susret i pomogao mi da taj stop dodje do mene u CG!Svaka cast coveku!Ali za 15-tak dana dolazim za Srbiju pa cu sve pokupovati i poslusati tvoj savet naravno!Hvala!
    ALFA ROMEO146

    Comment

    • GT
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2006
      • 337
      • Beograd

      #17
      Pa znam ali nema to veze sa Alfom, to su standardne sijalice koje mozes staviti u bilo koji automobil, e sad ne znam ima li ih u Podgorici... U svakom slucaju mozes ih kupiti ovde...
      "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

      Comment

      • darkozi
        CBC Član
        • 09.03.2007
        • 24
        • Montenegro,Tivat

        #18
        Pa naravno dolazim ja kod rodbine na godisnji pa cu sve zavrsiti!
        ALFA ROMEO146

        Comment

        • flugzeug
          CBC Član
          • 17.05.2006
          • 98
          • Beograd-Banjica

          #19
          Da farovi su takvi kakvi su, hella i nije odradila bas najbolje farove za 145/146. Nakon duze upotrebe (7-8 godina) plastika u faru popusti zbog temperature i polome se klizaci za stelovanje u samom faru, te ti onda padnu refleksane povrsine,a to je ovde citava unutrasnjost fara, i far baca svetlost ispred samog auta. Postavi auto ispred zida nekog i proveri da li baca suvise nisko i vidi da li mozes da ih nastelujes. Ako i nije u pitanju lom drzaca/klizaca unutar fara slabije jednostavno svetli, takvog ga svaba napravio i isporucio alfi. Kao sto ti neko rece gore mozes pokusati da resis stavljanjem jace sijalice. Ali iako pise ne sijalici da je sa pojacanjem 50 % u praksi kada je stavis ne dobijes bas upola jace obasjavanje puta. U svakom slucaju kupi H1 sa pojacanjem i montiraj, farove drzi cistim spolja i osvetljavace dovoljno dobro. Jos nesto, ja sam imao tu nesrecu da sam razbio far prilikom nekog udesa pa sam mogao da prostudiram njegovu unutrasnjost i primetio sam da je socivo u faru na kratkom svetlu zaprljano nekom sivkastom finom prasinom. Ne znam odakle ona tu, mogu da nagadjam, mislim da se vremenom nakupi, delom zbog ulaska prasine( mada je far dobro zatvoren), delom zbog zagrevanja (izgladalo je kao da je ta prasinica ustvari cadj od sagorevanja necega). Obrisao sam socivo i tako cistog sam ga prineo ispravnom faru na autu i uporedio i uvdeo da postoji razlika. U ispravnom faru (starom 9 godina) socivo je sivkasto, zanci takodje zaprljano, a samim tim i slabije propusno. To ti je to o farovima! Nadam se da te ovo nije obeshrabrilo
          A za grejanje proveri prvo termostat da li se otvara na pravoj temperaturi. Odnosno da li ti motor uopste postize radnu temperaturu. Jer ako je ostao zaglavljen u otvorenom polozaju motor nece nikada dostici radnu temperaturu ili ce postici radom u mestu ali nakon mnogo vremena. Ako motor nije zagrejan i grejanje u kabini je slabije.
          sto brze to bolje

          Comment

          Working...
          X