Evo ovako,
pre mesec dana poceli su problemi sa ler gasom i na
benzinu i na plinu, kad je hladan desava se da se ugasi ubrzo posle
startovanja, pogotovo ako stisnem jace kocnicu, posle toga poceli su
i problemi tako sto se ler gas sam od sebe povecavao na 1,5 do 1,8k obrtaja, uz to desavalo se da trza pri voznji na benzin i da se cuju male detonacije. Prvo sam krenuo od step motora, ociscen u ultrazvucnoj kadici sa odgovarajucom tecnosti pa vracen nazad.Ler gas se stabilizovao ali ne sasvim, posto je i dalje trzao i slabo primao gas dok je hladan, ociscene su i dizne,ocisceno je i crevo i leptir usisne grane. Posle toga ler gas je stabilniji, ne trza, bolje prima gas i ubrzava, medjutim pojacao se problem sa kocnicom, kada motor radi sa normalnim ler gasom izmedju 900 i 1000 obrtaja, posle 2 stiskanja kocnice, ista otvrdnjava i postaje samo mehanicka a ler gas pada na 500-600 obrtaja ili se gasi
U voznji na visim obrtajima kocnica radi normaalno...drugo,prilikom voznje na npr.3000 obrtaja desava se da iako ne pomeram pedalu gasa, auto sam dodaje i oduzima gas?? Da li to ECU salje pogresne informacije step motoru??
Mozda sve ne bi bilo cudno da se prilikom voznje na plin ovaj problem sa kocnicom dosta manje manifestuje
i uopste priikom voznje na plin nema ovih drugih problema kao na benzinu.
Ono sto je jos bitno je da se motor dobro vrti, skazaljka lako skoci do crvenog polja i na benzinu i na plinu, sto bi trebalo da znaci da je sa strujom sve u redu, (sa svecicama presao 5kkm, sa kablovima 15kkm -NGK i jedno i drugo). Jos sta sam primetio je da iz auspuha izlazi ostar miris benzina, i isti je malo pocrneo, sto bi moglo da znaci da je crkla lambda sonda, medjutim da li ona moze toliko da utice na problem sa kocnicom?? Crevo za servo kocnicu smo proverili, ne vidi se ili ti ne cuje se da negde pusta...ne znam sta bi jos moglo da bude.
Sve u svemu u subotu idem do Ninica na dijagnostiku pa da vidimo sta ce kompjuter da kaze, a u medjuvremenu bilo bi dobro da cujem i vasa misljenja ako ste imali slican problem ili znate o cemu se radi.
Ako neko ne zna, u pitanju je 155 1.8 8V
Pozdrav
pre mesec dana poceli su problemi sa ler gasom i na
benzinu i na plinu, kad je hladan desava se da se ugasi ubrzo posle
startovanja, pogotovo ako stisnem jace kocnicu, posle toga poceli su
i problemi tako sto se ler gas sam od sebe povecavao na 1,5 do 1,8k obrtaja, uz to desavalo se da trza pri voznji na benzin i da se cuju male detonacije. Prvo sam krenuo od step motora, ociscen u ultrazvucnoj kadici sa odgovarajucom tecnosti pa vracen nazad.Ler gas se stabilizovao ali ne sasvim, posto je i dalje trzao i slabo primao gas dok je hladan, ociscene su i dizne,ocisceno je i crevo i leptir usisne grane. Posle toga ler gas je stabilniji, ne trza, bolje prima gas i ubrzava, medjutim pojacao se problem sa kocnicom, kada motor radi sa normalnim ler gasom izmedju 900 i 1000 obrtaja, posle 2 stiskanja kocnice, ista otvrdnjava i postaje samo mehanicka a ler gas pada na 500-600 obrtaja ili se gasi

Mozda sve ne bi bilo cudno da se prilikom voznje na plin ovaj problem sa kocnicom dosta manje manifestuje

Ono sto je jos bitno je da se motor dobro vrti, skazaljka lako skoci do crvenog polja i na benzinu i na plinu, sto bi trebalo da znaci da je sa strujom sve u redu, (sa svecicama presao 5kkm, sa kablovima 15kkm -NGK i jedno i drugo). Jos sta sam primetio je da iz auspuha izlazi ostar miris benzina, i isti je malo pocrneo, sto bi moglo da znaci da je crkla lambda sonda, medjutim da li ona moze toliko da utice na problem sa kocnicom?? Crevo za servo kocnicu smo proverili, ne vidi se ili ti ne cuje se da negde pusta...ne znam sta bi jos moglo da bude.
Sve u svemu u subotu idem do Ninica na dijagnostiku pa da vidimo sta ce kompjuter da kaze, a u medjuvremenu bilo bi dobro da cujem i vasa misljenja ako ste imali slican problem ili znate o cemu se radi.


Ako neko ne zna, u pitanju je 155 1.8 8V
Pozdrav
Comment