Ler gas i kocnica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vlada
    CBC Član
    • 07.05.2005
    • 96
    • Beograd, Banovo Brdo

    Ler gas i kocnica

    Evo ovako,
    pre mesec dana poceli su problemi sa ler gasom i na
    benzinu i na plinu, kad je hladan desava se da se ugasi ubrzo posle
    startovanja, pogotovo ako stisnem jace kocnicu, posle toga poceli su
    i problemi tako sto se ler gas sam od sebe povecavao na 1,5 do 1,8k obrtaja, uz to desavalo se da trza pri voznji na benzin i da se cuju male detonacije. Prvo sam krenuo od step motora, ociscen u ultrazvucnoj kadici sa odgovarajucom tecnosti pa vracen nazad.Ler gas se stabilizovao ali ne sasvim, posto je i dalje trzao i slabo primao gas dok je hladan, ociscene su i dizne,ocisceno je i crevo i leptir usisne grane. Posle toga ler gas je stabilniji, ne trza, bolje prima gas i ubrzava, medjutim pojacao se problem sa kocnicom, kada motor radi sa normalnim ler gasom izmedju 900 i 1000 obrtaja, posle 2 stiskanja kocnice, ista otvrdnjava i postaje samo mehanicka a ler gas pada na 500-600 obrtaja ili se gasi U voznji na visim obrtajima kocnica radi normaalno...drugo,prilikom voznje na npr.3000 obrtaja desava se da iako ne pomeram pedalu gasa, auto sam dodaje i oduzima gas?? Da li to ECU salje pogresne informacije step motoru??
    Mozda sve ne bi bilo cudno da se prilikom voznje na plin ovaj problem sa kocnicom dosta manje manifestuje i uopste priikom voznje na plin nema ovih drugih problema kao na benzinu.
    Ono sto je jos bitno je da se motor dobro vrti, skazaljka lako skoci do crvenog polja i na benzinu i na plinu, sto bi trebalo da znaci da je sa strujom sve u redu, (sa svecicama presao 5kkm, sa kablovima 15kkm -NGK i jedno i drugo). Jos sta sam primetio je da iz auspuha izlazi ostar miris benzina, i isti je malo pocrneo, sto bi moglo da znaci da je crkla lambda sonda, medjutim da li ona moze toliko da utice na problem sa kocnicom?? Crevo za servo kocnicu smo proverili, ne vidi se ili ti ne cuje se da negde pusta...ne znam sta bi jos moglo da bude.
    Sve u svemu u subotu idem do Ninica na dijagnostiku pa da vidimo sta ce kompjuter da kaze, a u medjuvremenu bilo bi dobro da cujem i vasa misljenja ako ste imali slican problem ili znate o cemu se radi.
    Ako neko ne zna, u pitanju je 155 1.8 8V
    Pozdrav
    BMW E46 320D
  • Durango
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2006
    • 590
    • Zemun, Srbija

    #2
    Obzirom da si naveo da ti malo vise smrdi benzin na aspuhu verovatno naliva gorivo vise nego sto treba. Takav problem moze da pravi i regulator pritiska goriva, pa nije zgoreg da i to proveris!
    MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

    Comment

    • Darth Nihilus
      CBC Senator XXL
      • 13.04.2005
      • 417
      • Srbija, Paracin

      #3
      Moj kec se tako ponašao, sa ko?nicama, kada mu se pocepala ona membrana u servu za ko?enje. Zamenom serva, sve je proradilo. Sad, nije Alfa ali...
      Do not underestimate the power of the Dark Side

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #4
        Meni ovo lichi najvishe na lambdu, pogotovo simptomi vezani za rad dok je automobil hladan + miris benzina. Auto naravno, dobro ide na punom gasu jer je tada sonda nema funkciju.

        Ako nisi bio kod ninica isprobaj kako auto ide sa raskopchanom sondom. Tada ce biti u safe modu i ici ce malchice slabije od standarda. Imacesh malo vecu potroshnju, ali problemi sa davljenjem i gashenjem nece postojati.

        Posle toga zamena i dijagnostika ili ako se auto i dalje ponasha problematichno, direkt na dijagnostiku.
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • mikac12000
          CBC Početnik
          • 03.03.2007
          • 3
          • student u Bg-u, iz Ue-a

          #5
          prijatelju moj,


          i ja sam imao isti problem, i reshio sam ga....


          karburatori...

          ishao sam kod gavre u pere tjetkovitja 25a, mali servis, ali samo za carb-ove, pranje u ultrazvuchnim kadicama, shtelovanje vakuummetrima ....



          sve je opisano ovde, problem, predlozi ...

          ali nishta dok ne krenesh sam

          P.S. prezadovoljan sam, radi mnogo mirnije, ne gasi se, manje troshi.... (sa 25l sam preshao oko 300 km meshovite voznje... moja je 1,5 boxer 4 carb-a)

          mail mi je mikac12000@yahoo.com,
          kontaktiraj me, za br tel-a, ne bih da ostavljam ovde, jer mozda nije po pravilima reklamirati nekog drugog


          ali nije mi frka ni da ostavim....

          Comment

          • Milos
            CBC Senator XXL
            • 12.05.2005
            • 700
            • Beograd, carraburma

            #6
            Originally posted by mikac12000
            prijatelju moj,

            i ja sam imao isti problem, i reshio sam ga....

            karburatori...

            Comment

            • vlada
              CBC Član
              • 07.05.2005
              • 96
              • Beograd, Banovo Brdo

              #7

              Koliko znam ne postoje 155 sa karbovima.

              Elem kad vec pominjes, isao sam i ja kod Gavre kad sam vozio
              75-icu 1.6 sa karbovima, i jedini su oni hteli da se prihvate
              posla sa duplim karburatorima. Imaju moju preporuku.

              Ali kad sam vec tu da se vratim mojoj temi.
              Sve ovo sto sam gore opisao su ustvari dva potpuno nezavisna
              kvara samo sto su se pojavila u isto vreme.
              Bio sam kod Ninica na dijagnostici, ustanovili smo problem na
              lambda sondi, srecom samo se otkacila zica sa sonde, a takodje je
              problem nastao i zbog velikog fals vazduha koji je vukao na sastavu
              protokomera i usisne grane. To smo sredili i sada je sa motorom i ler gasom sve ok.
              Drugi problem se tice kocnica a 99% da je kvar u membrani na servo uredjaju, to jos nisam sredio, nadam se ovih dana.
              Pozdrav.

              ps. Ako ne bude valjalo mozda ipak da prekontrolisem karbove
              BMW E46 320D

              Comment

              Working...
              X