Jedno pitanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #16
    u pravu si, u dodatak razlici u dimenzijama da je i u glavnom kocionom cilindru pritisak slabiji na creva koja idu na zadnje tockove, klipovi za zadnje unutar cilindra su montirani preko opruge za razliku od prednjih koji su direktno naslonjeni na papucicu.
    .

    Comment

    • GT
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2006
      • 337
      • Beograd

      #17
      Sve to stoji, i na mom nekadasnjem Yugu sam imao dobose nazad, peti cilindar je vrisnuo, znaci cim pritisnem papucicu oni skoro blokiraju, a prednji nista! Kad stisnem malo jace zanosi zadnji kraj neverovatno!

      Ali to je Yugo... Tvoj auto je tezi i bolji pa ti se to verovatno nece desavati! Ja sam obisao nekoliko majstora da ih pitam kako da iskljucim zadnje kocnice, svi su me gledali bledo i pored toga sto sam im objasnio sta se desava!

      Ne znam kako je kod tebe, ali na Zastavi napred na kocionom cilindru kad ga skines ima jedna mala osovinica koja moze da se uvrce unutra i izvrce napolje, pa u zavisnosti od toga daje jacu silu na prednje ili zadnje tockove! Nigde nisam nasao je li desno za zadnje a levo za prednje, ili obrnuto pa nisam hteo da se zezam sa tim...
      "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

      Comment

      Working...
      X