8C je fantastican auto ali samo da ga ne zadesi sudbina Montreala...
AR 149, 169, Junior, 8c Competizione i drugi! Sta mislite?
Collapse
X
-
8c je rasprodat i njegova cena ce u buducnosti biti visa nego sada kao novitet. Tako da je ovaj auto bio osudjen na uspeh od samog pocetka. Mislim da bi `ladno mogli da prodaju bar 5000 primeraka po istoj ovoj ceni.
Ne vidim nijedan element u paketu zasto bi 8c mogao u necemu da bude neuspesan. Mozda nece biti najbolji sportski auto svih vremena, niti danasnjice, ali ce biti u najmanju ruku odlican auto za voznju sto uz kombinaciju njegove kolekcionarske vrednosti daje odlican miks.
Comment
-
-
Na cemu si? Daj malo i nama....Originally posted by HEMI 4268C je fantastican auto ali samo da ga ne zadesi sudbina Montreala...
Comment
-
-
@ Starac i Sale
pa cisto da fabrika ne zaboravi kakav dijamant ima u rukama, kao sto je zaboravila kod Motreala... iz moje perspektive sumnjivo mi je to odsustvo reklamiranja, press kitova, promocija, voznji, marketinga svake vrste, sto je cudno u odnosu na konkurente a 8C je definitivno auto koji zasluzuje paznju. Prema ustaljenim prinicipima reklamiranja, takav high end auto kao sto je 8C ako se dobro izreklamira, mocice kod publike da predstavlja simbol svega onoga sto bi Alfa zelela da se o njoj misli i odlicnog "manekena" buducnosti Alfe. Isto kao i na primeru drugih sportskih modela te klase, njihovo reklamiranje podize prodaju i ostalih, manje interesantnih modela fabrike. Bukvalno, vise ce ljudi dolaziti u salon Alfe da vide kakvi su to automobili ako im je 8C onakav... Mozda je lezi smisao 8C, da podigne nivo "showroom traffica" kod Alfe, jer ovaj auto nece biti prodat u dovoljnom broju primeraka da bi napravio neki profit, nece se tamiciti da bi postao slavan zbog toga i nece biti toliko brz da bi obarao neke rekorde, mozda mu je smisao da stoji u velikim salonima Alfe i privlaci ljude da ga gledaju, jer dok oni zapanjeno posmatraju 8C i balave pred njim, prodavac im uvaljuje 147cu...
a da je lep auto...lep je!
Comment
-
-
Poredjenje sa montrealom nema nikakvog osnova. Veci deo proizvodnje 8c, namenjen je amerima i tamo je usmerena sva paznja Alfe u ovom trenutku. Gde si ti video da se jedan superautomobil reklamirao kao konfekcija? U poslednje dve godine vise se pricalo i pisalo o 8c, nego o kompletnom proizvodnom programu Ferarrija.
A da je lep......hm, najlepsi auto svih vremena!
Comment
-
-
Sve bi to bilo ok da je auto u serijskoj proizvodnji, ali posto nije to sto si naveo nije odgovarajuca vrsta marketinga. Upravo pokazivanje vozila po Peeble Beach i drugim ekstravagantnim mestima, sto su radili unazad dve-tri godine je mnogo delotovornije nego neki masovni, komercijalni pristup.
Inace, pre par dana bila je prezentacija za novinare (samo probrane) na test stazi u Balloco. Uzecu da copy-paste nesto od tih prvih voznji. Ima i nekih primedbi na sam auto, ali sve u svemu utisci su odlicni.
Comment
-
-
amerika ce dobiti samo par kom vise nego neke druge zemlje a najveca deo automobila ostaje u evropi... alfa je u americi izgubila pozicije i oni koji ce kupovati 8C su samo prosveceni kolekcionari koji ce ih i cuvati da bi za 30 godina imali sto manje km...
Country Number of cars
USA 90
Italy 80
Germany 80
Japan 70
France 40
United Kingdom 40
Switzerland 35
Others 65
Sum 500
Pebble Beach je odlicna varijanta, ni malo za podcenjivanje a vecina kupaca 8C se tamo i pojavljuje...VW je imao frku sa Phaetonom u americi, niko nije hteo da ga kupi ali kad ga je pokazao pored Bugatti Veyrona na Pebble-u, prodaja je skocila ( doduse za kratko )... Ako Alfa hoce da dodje u ameriku, onda ce svaki dilership u velikim gradovima morati da ima jedan 8C u salonu. Da kad kupci udju, podsete se sta je to alfa na najdirektnije modernom primeru...
Comment
-
-
Comment
-
-
...
Alfa Junior stiže na salon u Ženevi?
Wednesday, 12 December 2007
Još jedan izuzetno atraktivan automobil trebao bi biti premijerno prikazan na salonu u Ženevi. Online magazin AutoWeek objavio je jednu od poslednjih slika Alfinog konkurenta za Audi A1 i Mini Cooper.
Alfa Junior će biti kraća od aktuelnog modela 147 za 22,3 cm. Prema prvim procenama obim proizvodnje ovog hečbeka kretaće se oko 75.000 automobila godišnje sa baznom cenom od prilično visokih 20.000 evra. Junior bi trebao pokretati 1.4 sa opcionim turbo punjačem, a raspon snage kreće se od 104 do 178 KS.

Dosta snažnija varijanta pogona biće 1.8 turbo sa 227 KS, a za one koj žele ekonomičniju varijantu Alfa će ponuditi 1.6 JTD čija će se snaga kretati u rasponu od 118 do 148 KS.
Početak proizvodnje se očekuje već na proleće 2008. godine, a prodaja bi počela tokom juna u Italiji. Ostale evropske zemlje mogu očekivati najmanju Alfu već najesen. Prema nepotvrđenim informacija na putu je i Alfa Junior kabriolet.
Izvor: Worldcarfans.com
Preuzeto sa www.nacionalnaklasa.comSEAT Klub Srbija
Comment
-
-
Bas sam se obradovao danas...nadam se ne uzalud. Citam da je glavni pretedent za kupovinu Land Rovera i Jaguara indijska Tata. Tata je skoro u vlasnistvu Fiata, a tehnoloski dosta zavisi od njega.
Tako da je vrlo realno, ako Tata stvarno kupi te dve firme (a sve ide ka tome), da buduca Alfa 169 bude napravljena na podvozju Jaguara XF. Tesko da se moze pozeleti bolja platforma. Jaguar je rodonacelnik podklase "sportska limuzina" i ako njegovi modeli nisu bas dobro prolazili u Evropi u poslednjim godinama (ali vrlo dobro u Americi) u svakom slucaju Jaguar je ostao etalon za dobru dinamiku limuzina i sjajan odnos udobnosti i sportskog osecaja u vozilu.
Jaguar XF, diskutabilnog dizajna, dobija jako dobre kritike za svoje vozne osobine i sigurno bi predstavljao sjajnu bazu za novu Alfinu limuzinu. Platforma XF je preradjena platforma Jaguara XK sa nekim elementima starijeg Jaguara S.
Mnogo bolje resenje nego platforma Mercedesa E o kojoj se pricalo u sklopu eventualne saradnje Fiata i Mercedesa.
Comment
-









Comment