AR 149, 169, Junior, 8c Competizione i drugi! Sta mislite?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HEMI 426
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2005
    • 1833
    • Novi Sad -United States of Liman

    #16
    8C je fantastican auto ali samo da ga ne zadesi sudbina Montreala...

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #17
      Na sta mislis?

      Comment

      • VOR75
        CBC Veteran
        • 10.02.2007
        • 134
        • BG

        #18
        Pa mnoge stvari koje su ispred svog vremena su propale.

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #19
          8c je rasprodat i njegova cena ce u buducnosti biti visa nego sada kao novitet. Tako da je ovaj auto bio osudjen na uspeh od samog pocetka. Mislim da bi `ladno mogli da prodaju bar 5000 primeraka po istoj ovoj ceni.

          Ne vidim nijedan element u paketu zasto bi 8c mogao u necemu da bude neuspesan. Mozda nece biti najbolji sportski auto svih vremena, niti danasnjice, ali ce biti u najmanju ruku odlican auto za voznju sto uz kombinaciju njegove kolekcionarske vrednosti daje odlican miks.

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #20
            Originally posted by VOR75
            Pa mnoge stvari koje su ispred svog vremena su propale.
            A sta je tacno na 8C ispred svog vremena... ?

            Comment

            • Sasha
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 4126
              • Novi Sad

              #21
              Originally posted by HEMI 426
              8C je fantastican auto ali samo da ga ne zadesi sudbina Montreala...
              Na cemu si? Daj malo i nama....
              www.arcs.org.rs/forum

              Comment

              • mishkom
                CBC Senator XXL
                • 07.08.2007
                • 591
                • N/A
                • N/A

                #22
                Moze 149 za mene

                Samo pretpostavljam da ce biti preskupo, kao i 147sto je sad. . (mislim na novo)

                Comment

                • HEMI 426
                  CBC Senator XXL
                  • 23.12.2005
                  • 1833
                  • Novi Sad -United States of Liman

                  #23
                  @ Starac i Sale


                  pa cisto da fabrika ne zaboravi kakav dijamant ima u rukama, kao sto je zaboravila kod Motreala... iz moje perspektive sumnjivo mi je to odsustvo reklamiranja, press kitova, promocija, voznji, marketinga svake vrste, sto je cudno u odnosu na konkurente a 8C je definitivno auto koji zasluzuje paznju. Prema ustaljenim prinicipima reklamiranja, takav high end auto kao sto je 8C ako se dobro izreklamira, mocice kod publike da predstavlja simbol svega onoga sto bi Alfa zelela da se o njoj misli i odlicnog "manekena" buducnosti Alfe. Isto kao i na primeru drugih sportskih modela te klase, njihovo reklamiranje podize prodaju i ostalih, manje interesantnih modela fabrike. Bukvalno, vise ce ljudi dolaziti u salon Alfe da vide kakvi su to automobili ako im je 8C onakav... Mozda je lezi smisao 8C, da podigne nivo "showroom traffica" kod Alfe, jer ovaj auto nece biti prodat u dovoljnom broju primeraka da bi napravio neki profit, nece se tamiciti da bi postao slavan zbog toga i nece biti toliko brz da bi obarao neke rekorde, mozda mu je smisao da stoji u velikim salonima Alfe i privlaci ljude da ga gledaju, jer dok oni zapanjeno posmatraju 8C i balave pred njim, prodavac im uvaljuje 147cu...





                  a da je lep auto...lep je!


                  Comment

                  • Sasha
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 4126
                    • Novi Sad

                    #24
                    Poredjenje sa montrealom nema nikakvog osnova. Veci deo proizvodnje 8c, namenjen je amerima i tamo je usmerena sva paznja Alfe u ovom trenutku. Gde si ti video da se jedan superautomobil reklamirao kao konfekcija? U poslednje dve godine vise se pricalo i pisalo o 8c, nego o kompletnom proizvodnom programu Ferarrija.

                    A da je lep......hm, najlepsi auto svih vremena!
                    www.arcs.org.rs/forum

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #25
                      Sve bi to bilo ok da je auto u serijskoj proizvodnji, ali posto nije to sto si naveo nije odgovarajuca vrsta marketinga. Upravo pokazivanje vozila po Peeble Beach i drugim ekstravagantnim mestima, sto su radili unazad dve-tri godine je mnogo delotovornije nego neki masovni, komercijalni pristup.

                      Inace, pre par dana bila je prezentacija za novinare (samo probrane) na test stazi u Balloco. Uzecu da copy-paste nesto od tih prvih voznji. Ima i nekih primedbi na sam auto, ali sve u svemu utisci su odlicni.

                      Comment

                      • HEMI 426
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2005
                        • 1833
                        • Novi Sad -United States of Liman

                        #26
                        amerika ce dobiti samo par kom vise nego neke druge zemlje a najveca deo automobila ostaje u evropi... alfa je u americi izgubila pozicije i oni koji ce kupovati 8C su samo prosveceni kolekcionari koji ce ih i cuvati da bi za 30 godina imali sto manje km...


                        Country Number of cars
                        USA 90
                        Italy 80
                        Germany 80
                        Japan 70
                        France 40
                        United Kingdom 40
                        Switzerland 35
                        Others 65

                        Sum 500




                        Pebble Beach je odlicna varijanta, ni malo za podcenjivanje a vecina kupaca 8C se tamo i pojavljuje...VW je imao frku sa Phaetonom u americi, niko nije hteo da ga kupi ali kad ga je pokazao pored Bugatti Veyrona na Pebble-u, prodaja je skocila ( doduse za kratko )... Ako Alfa hoce da dodje u ameriku, onda ce svaki dilership u velikim gradovima morati da ima jedan 8C u salonu. Da kad kupci udju, podsete se sta je to alfa na najdirektnije modernom primeru...

                        Comment

                        • bojanTI
                          CBC Senator XXL
                          • 04.01.2006
                          • 870
                          • Pancevo

                          #27
                          Znaci u$r'o sam se na ove Photoshop-ove...


















                          Neki su vec bili, ali bez obzira...
                          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                          Comment

                          • Markoni147
                            CBC Senator XXL
                            • 18.09.2007
                            • 537
                            • Beograd, Zvezdara
                            • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                            #28
                            ...

                            Alfa Junior stiže na salon u Ženevi?
                            Wednesday, 12 December 2007


                            Još jedan izuzetno atraktivan automobil trebao bi biti premijerno prikazan na salonu u Ženevi. Online magazin AutoWeek objavio je jednu od poslednjih slika Alfinog konkurenta za Audi A1 i Mini Cooper.

                            Alfa Junior će biti kraća od aktuelnog modela 147 za 22,3 cm. Prema prvim procenama obim proizvodnje ovog hečbeka kretaće se oko 75.000 automobila godišnje sa baznom cenom od prilično visokih 20.000 evra. Junior bi trebao pokretati 1.4 sa opcionim turbo punjačem, a raspon snage kreće se od 104 do 178 KS.





                            Dosta snažnija varijanta pogona biće 1.8 turbo sa 227 KS, a za one koj žele ekonomičniju varijantu Alfa će ponuditi 1.6 JTD čija će se snaga kretati u rasponu od 118 do 148 KS.

                            Početak proizvodnje se očekuje već na proleće 2008. godine, a prodaja bi počela tokom juna u Italiji. Ostale evropske zemlje mogu očekivati najmanju Alfu već najesen. Prema nepotvrđenim informacija na putu je i Alfa Junior kabriolet.

                            Izvor: Worldcarfans.com



                            Preuzeto sa www.nacionalnaklasa.com
                            SEAT Klub Srbija

                            Comment

                            • alfa fan
                              CBC Član
                              • 29.09.2007
                              • 57
                              • Beograd

                              #29
                              u novom SATU ima prica o novoj 169 tako da cisto znate a ja cu slikati pa postovati cim stignem!Ima i Maserati Quatroporte koji po njihovoj prici izlazi na trziste tek 2010 kao i nova Alfa!
                              Mozda nismo zgodni ali smo zato nezgodni

                              Comment

                              • starac vujadin
                                CBC Senator XXL
                                • 27.08.2005
                                • 2617
                                • Stari grad

                                #30
                                Bas sam se obradovao danas...nadam se ne uzalud. Citam da je glavni pretedent za kupovinu Land Rovera i Jaguara indijska Tata. Tata je skoro u vlasnistvu Fiata, a tehnoloski dosta zavisi od njega.

                                Tako da je vrlo realno, ako Tata stvarno kupi te dve firme (a sve ide ka tome), da buduca Alfa 169 bude napravljena na podvozju Jaguara XF. Tesko da se moze pozeleti bolja platforma. Jaguar je rodonacelnik podklase "sportska limuzina" i ako njegovi modeli nisu bas dobro prolazili u Evropi u poslednjim godinama (ali vrlo dobro u Americi) u svakom slucaju Jaguar je ostao etalon za dobru dinamiku limuzina i sjajan odnos udobnosti i sportskog osecaja u vozilu.

                                Jaguar XF, diskutabilnog dizajna, dobija jako dobre kritike za svoje vozne osobine i sigurno bi predstavljao sjajnu bazu za novu Alfinu limuzinu. Platforma XF je preradjena platforma Jaguara XK sa nekim elementima starijeg Jaguara S.

                                Mnogo bolje resenje nego platforma Mercedesa E o kojoj se pricalo u sklopu eventualne saradnje Fiata i Mercedesa.

                                Comment

                                Working...
                                X