Pozdrav svima,
evo kakav je problem: krenuo je da se gasi sam od sebe, najpre malo trokira pa se ugasi.
Prvo sam stavio novi filter za benzin, a onda sam skapirao da se gasi kad se zagreje.
Onda sam zamenio pumpu celu, jer sam primetio da kad se ugasi i stavim hladnu krpu oko nje, on krene.
Posto sam zamenio te dve stvari problem ostao.
Onda sam dobro produvao karburator, ali i dalje isto sve.
E sad, ostaje nekoliko pitanja: elektro ler dizna svakako treba da se zameni ali ne mogu da nadjem istu. Na leru radi nestabilno vec dugo, ne gasi se ali se cuje razlika u radu, kad skinem buksnicu sa nje, motor se ne ugasi. Nasao sam jednu slicnu, novu stavio, kad sa nje skinem buksnu on se ugasi. Ali nije ista, pa sam za svaki slucaj vratio staru.
Elem, problem i dalje tu: kada ga upalim on na leru moze da radi dosta dugo bez da se gasi. Kada se zagreje (posle nekih 10ak km, zavisi od semafora, guzvi itd) on sve losije i losije radi i na kraju se gasi.
Plus, lampica od akumulatora se povremeno pali i treperi kada su upaljeni farovi i muzika uglavnom.
Kapiram komutator, zar ne? Ali kada se ugasi, ako cuknem karburator dobro, on se upali i radi neko vreme (jako kratko) i opet se ugasi. To bi onda trebalo da bude plovak, tj onaj iglicasti ventil koji mozda glavi.
Problem je i sto taj plovak ne mogu da nadjem, tj tog ventila nema nigde.
U svakom slucaju, otvoren sam za sve ideje, sta moze jos da bude. Sutra idem kod majstora da zamenim komutator pa cu videti i to, ali ako nekome padne nesto na pamet, neka pise.
Uno je radio perfektno 6 meseci i sad me vec 15 dana zeza, stalno izgleda kao da je sredjeno, pa krene opet...
Hvala svima unapred
evo kakav je problem: krenuo je da se gasi sam od sebe, najpre malo trokira pa se ugasi.
Prvo sam stavio novi filter za benzin, a onda sam skapirao da se gasi kad se zagreje.
Onda sam zamenio pumpu celu, jer sam primetio da kad se ugasi i stavim hladnu krpu oko nje, on krene.
Posto sam zamenio te dve stvari problem ostao.
Onda sam dobro produvao karburator, ali i dalje isto sve.
E sad, ostaje nekoliko pitanja: elektro ler dizna svakako treba da se zameni ali ne mogu da nadjem istu. Na leru radi nestabilno vec dugo, ne gasi se ali se cuje razlika u radu, kad skinem buksnicu sa nje, motor se ne ugasi. Nasao sam jednu slicnu, novu stavio, kad sa nje skinem buksnu on se ugasi. Ali nije ista, pa sam za svaki slucaj vratio staru.
Elem, problem i dalje tu: kada ga upalim on na leru moze da radi dosta dugo bez da se gasi. Kada se zagreje (posle nekih 10ak km, zavisi od semafora, guzvi itd) on sve losije i losije radi i na kraju se gasi.
Plus, lampica od akumulatora se povremeno pali i treperi kada su upaljeni farovi i muzika uglavnom.
Kapiram komutator, zar ne? Ali kada se ugasi, ako cuknem karburator dobro, on se upali i radi neko vreme (jako kratko) i opet se ugasi. To bi onda trebalo da bude plovak, tj onaj iglicasti ventil koji mozda glavi.
Problem je i sto taj plovak ne mogu da nadjem, tj tog ventila nema nigde.
U svakom slucaju, otvoren sam za sve ideje, sta moze jos da bude. Sutra idem kod majstora da zamenim komutator pa cu videti i to, ali ako nekome padne nesto na pamet, neka pise.
Uno je radio perfektno 6 meseci i sad me vec 15 dana zeza, stalno izgleda kao da je sredjeno, pa krene opet...
Hvala svima unapred
Comment