Pre neki dan vozim se kad cujem lagani ,,TUP'' ustvari nisam ga ja ni cuo vec moja lepsa polovina.Inace rec je o 145 1.4 TS.Nakon cega mi se upalila na komandnoj tabli oznaka Akumulator.Nista se ne desava vozim ja i dalje (upaljena svetla,grejanje na dvojci vrti ventilator) i posle par Km se auto ugasi.Ja stanem sa strane ,4 migavca,podignem haubnu,Pukao kais koji vrti alternator.Jedan deo kaisa sam izvukao a par rezanaca istog jos uvek nisam.Vidim da se manji roler (spaner)vrti tako da pravi osmice.Probam da upalim vergla ali nece da upali.Zovnem drugare i odslepaju me.Sta sam mogao da pokvarim?dali treba samo da stavim novi kais ili bi bilo dobro da menjam i te rolere uz njega.Zupcasti kais je na svom mestu.Koja je dimenzija kaisa i kakvi mi spaneri uz njega trebaju.Iz Sombora sam i tu nema majstora za Alfu.Dali je komplikovana zamena kaisa i spanera.Imam i klimu koju je terao kais.Pozdrav svima.
kais koji vrti alternator
Collapse
X
-
nije komplikovano i trebalo bi svaki iole dobar mehanicak da to zna da namesti.
to sto mozes da verglas je blagoslov jer ti nije pukao zupcasti kais i mozes se smatrati srecnikom jer je steta mogla biti uzasna...
kais je dz, zamena ne bi trebalo da je veci problem, ali ja bih uradio sledece:
1. zamenio kais
2. pazljivo vozio
3. otisao do majstora za Alfe koji se malo vise razume
4. proverio malo bolje stanje zupcastog kaisa i svih spanera
inace, taj kais pokrece vodenu pumpu (dobro nisi i prokuvao), alternator (to ti je ispraznilo akumulator, zato nisi mogao da upalis, iscrpeo si ga), servo uredjaj za volan, kompresor za klimu...
srecno
javi sta je bilo.
-
-
-
meni je na 146 1.8 pucao pk kais. posto je bio dan nisam palio svetla i doterao sam auto kuce bez serva, ali dekideki milsim da mi taj kais ne tera vodenu pumpu, ja asm iz sombora doterao auto kuci znaci skoro 50 km bez problema....
inace kad se isprazni akumulator ni slucajno ne treba verglati jer moze da se pobrka centrala pa je to dodatni sex, meni se to desavalo....
Comment
-
-
Danas mi je napokon auto upalio.PK se podvukao pod zupcasti i izbacio ga iz faze.Nisu osteceni ventili niti sta drugo.Vratio ga je u fazu i upalio.Inace skidao mi je obe bregaste i uocio da mi je crko jedan hidropodizac al kaze moze on i na preostalih 15 da ide.Tako se okoncala ova prica.Bice mi drago ako ovo moje iskustvo bar malo smanji nervozu nekom sa slicnim problemom.Pozdrav.OLUJA
Biæe bolje..
Comment
-
-
Ima zastita za zupcasti kais al....desava se.Elem za dijagnozu i stavljanje u fazu majstor mi je uzeo 3500 din.Delove sam platio (spaner,roler i pk kais 4250 din).I sada kad je u malom broju obrtaja auto mi trza.Zasto li je to...jel zbog malog broja obrtaja?...ili zbog loseg benzina?...ili mi majstor nesto nije podesio valjano?.....ranije nije trzao!......ili zbog toga hidropodizaca sto je crkao?...Pozdrav.OLUJA
Biæe bolje..
Comment
-
-
Hvala, nazvacu ih verovatno u toku dana ako budem stigao. Bas sam malopre gledao, ova dva kaisa i nisu losi, tj na oko su ok, a zupcasti ne mogu ni da vidim. Ima na sredini poklopca neki mali prorez pa sam bacio pogled, i ono sto sam uspeo da vidim je ok. Glupo mi je da skidam zastitu samo da bih video kais. Jel moze to nekako drugacije da se proveri??Nema alfe bez boxer motora
Comment
-
Comment