HIDROPODIZACI VENTILA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oluja
    CBC Član
    • 15.09.2006
    • 13
    • Stanisic,Kula,Novi Sad

    HIDROPODIZACI VENTILA

    Crkao mi je jedan hidropodizac ventila na 145.1.4 TS.Dali ih moram sve menjati ili moze pojedinacna zamena.Dali ovaj motor ima samostelujuce ventile ili se oni standardno steluju.Pozdrav.
    OLUJA
    Biæe bolje..
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #2
    nista strasno. ne moras, moze. ima. pozdrav
    .

    Comment

    • veXon
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2006
      • 571
      • Beograd, Vozdovac

      #3
      sve ti je receno... a kako znas da je samo jedan crko? jel si bio kod majstora? kako ti on nije rekao to sto nas pitas ovde?

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #4
        I meni se cuji hidropodizaci na Mazdi i ja sam uzeo 3 kom, valjda nece trebati vise. Nego me interesuje koliko je problem ustanoviti koji je podizac defektan odnosno stvara buku?
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #5
          Podizaci nisu skupi u sustini, a kada se motor otvara, ja bih menjao sve!
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #6
            Taman posla da se otvara motor. Samo poklopac ventila i odozgo se sve odradi. Nije veliki posao, nego je vise problem odrediti koji je za zamenu.
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • Darth Nihilus
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 417
              • Srbija, Paracin

              #7
              Menjaj samo one neispravne.
              Do not underestimate the power of the Dark Side

              Comment

              • veXon
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2006
                • 571
                • Beograd, Vozdovac

                #8
                najlakse je zakljuciti po solji, jer ako hidropodizac "zariba" po pravilu bregasta napravi risove na samom celu solje... kako god, mala je verovatnoca da hidropodizac crkne, ako skidas bregaste, obavezno rastavi sve hidropodizace, operi u benzinu i sklopi, kap ulja u cauricu i to je to... nov podizac je od 15-20e i ako ti auto ima 24 kom (moj slucaj) nije mala investicija

                ja sam moje ocistio, podmazao, promenio 12 kriticnih soljica i sklopio...
                odluka je naravno na vlasniku

                Comment

                • dekideki
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1914
                  • Beograd

                  #9
                  *uz ogradu da nisam nikad to video uzivo, i uz pretpostavku da su ovi nasi verovatno preuzeli patent od Italijana, evo kako to u principu izgleda/radi:

                  .

                  Comment

                  • Eon
                    Moderator
                    • 10.03.2005
                    • 4225
                    • Beograd-NBG-44
                    • Superb 2.0 4x4 DSG

                    #10
                    Originally posted by Srdjan
                    Taman posla da se otvara motor. Samo poklopac ventila i odozgo se sve odradi. Nije veliki posao, nego je vise problem odrediti koji je za zamenu.
                    I ja sam mislio na poklopac, kada se vec skida... Problem je kada jedan zariba na maloj km, pa se cuje, ali ako auto iza sebe ima dosta km, ko zna da ne mora opet da menja neki podizac za 1k km!!! Imao je moj drugar tako problem, u pola godine tri puta skidao poklopac da bi menjao po 2-3 podizaca!!!
                    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                    Comment

                    • kostolac
                      CBC Član
                      • 31.10.2007
                      • 17
                      • Kostolac

                      #11
                      Re: HIDROPODIZACI VENTILA

                      znam samo da sam pokupio hidropodizace od 4 motora rasturio ih u mnogo sitne delove oprao izabrao vizualno najocuvanije i sklopio, mereno sa mikrometrom i svi su bili u fabrickoj toleranciji ali kada sam krenuo da ih stavljam u glavu nije hteo bas svaki na svako mesto nego sam se 30min zezo da napravim kombinaciju da svi legnu koliko toliko dobro. Znaci kada skidas zapisi gde je koj bio. Inace crkavaju od loseg ulja i visokih obrtaja 7000+.
                      Ain't There Something Money Can't Buy

                      Comment

                      • Muky Niksic
                        CBC Početnik
                        • 14.04.2010
                        • 4
                        • konjic

                        #12
                        Re: HIDROPODIZACI VENTILA

                        mazda 626 1988 injection 2.0 140 hp
                        ak zelite znati koji hidro podizac ne radi to mozete otkriti tako sto vidite da ventil stoji nize od ovih sto su uredu.znaci ovi su nizi.koji nevljaju.u mene je bio problem na mazda 626 2.0 16v 140 hp.ak mogu neke informacije o ovoj mazdii.molim sto prije

                        mogu li se stari leteci lezajevi vratiti na auto ak su skoro novi molim za odgovor... ........hvala unaprijed

                        Comment

                        • miljan bl
                          CBC Član
                          • 19.02.2006
                          • 31
                          • Banja Luka

                          #13
                          Re: HIDROPODIZACI VENTILA

                          nekoliko puta sam ih rastavljao i tek posljednji put sam skontao kako se hidro podizac potpuno rastavlja. znaci kad skinete bregaste, potrebno je izvuci hidropodizace. najbolje je izvuci samo jedan, nekako klijestima, pa onda ga okrenuti naopako, pritisnuti na drugi tako da se taj drugi zalijepi za njega, pa onda oba izvuci izvan lezista. tako svaki sljedeci dok ne izvucete sve.
                          nakon toga od dasku udarite nekoliko puta jako tako da bi trebao ispasti mali klipic iz solje hidropodizaca. u sredini tog malog klipica nalazi se jedna mala kuglica, koju pritisnete iglom. tada ce iscuriti ulje iz hidro podizaca. savjetujem da ih dobro operete u benzinu, malo ulja u njih ulijete i onda ih sastavite. vratite sve na svoje mijesto, upalite i nakon 5 minuta bi trebali da se prestanu cuti.

                          provjera je posebna prica...

                          Comment

                          • Muky Niksic
                            CBC Početnik
                            • 14.04.2010
                            • 4
                            • konjic

                            #14
                            Re: HIDROPODIZACI VENTILA

                            srdjane za koliko mazda nabija od 0-100

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #15
                              Re: HIDROPODIZACI VENTILA

                              Pravo da ti kazem nikad nisam ni merio. Ali odokativnom metodom oko 10sec. Sto?
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X