TS 2.0 Stari tip ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gaston
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2005
    • 324
    • N BG - Batajnica

    TS 2.0 Stari tip ?

    Za stari tip sa dva razvodnika i dve bobine ; AR naravno,DA LI OBE SVECICE ISTOVREMENO BACAJU VARNICE ?????????????
    Hocu da napravim nesto zanimljivo i ovaj podatak mi je neophodan .
    27.5 god za djevrekom auta snova :
    Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


    NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    ne znam 100% ali nacin kako radi benzinski motor sugerise mi da nema svrhe niti smisla da 2 svecice rade istovremeno, vec da jedna baca varnicu kada treba u okolini GMT a druga pali preostalu gorivu smesu u fazi izduva, znaci negde pre DMT.

    zato valjda i ima 2 razvodnika da bi se takming razdvojio.

    a sta je ideja ?
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Cao.. problem induktivnog paljenja je da kad se poveca ebergija u varnici da se pusl skracuje.

      Koliko se secam da prvi TS radi sa 2 tacke paljenja ali ne u celom sprektru obrtaja, vec ima svoju zonu obrtaja gde je aktivan. U pitanju je svega par stepeni razlike od jedne do druge.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • gaston
        CBC Senator XXL
        • 24.03.2005
        • 324
        • N BG - Batajnica

        #4
        Ideja je izbegavanje kablova ali posle odgovora ocigledno je da treba resiti 8 drajvera i 8 loncastih VN trafoa , sve bi bilo na vitroplastu zaliveno u araldit i konektovano direktno na svecice .Tek sam poceo da razmisljam o tome ,ali ako sam sa slicnim jezgrom palio turbo motor videcemo?... javljam ako dobijem dovoljno energije bez invertora.Hvala nocas ne spavam ...
        27.5 god za djevrekom auta snova :
        Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


        NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Netreba ti 8 drivera , dovoljno je sa 4.
          Triger mozes da pucas na 1 i 4 zajedno. Nema veze sto imas varnicu na 4 ako palis na prvom. Samo malo da smanjis problematiku.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • gaston
            CBC Senator XXL
            • 24.03.2005
            • 324
            • N BG - Batajnica

            #6
            Mozda BOOST zna desava mi se nesto neverovatno,cim zakacim stroboskop na samo jednu svecicu ,Probao sam sa dva ,bilo na razvodnik ili svecicu nece da upali .a recimo pali sa otkacenom diznom ,upali ali brljavi kad dignem izolaciju i samo prislonim VN sondu od osciloskopa , kao da elektronika poludi , pa to su stari cipovi ne bas nesto spec. pametni , ne bi trbalo
            Mozda neko ima ideju ili iskustvo. ?
            27.5 god za djevrekom auta snova :
            Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


            NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Hm.. procitao ali namam ideju pa da necekas na mene, ako neko drugi zna samo napred
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                fali negde neka masa, recimo masa haube se otkacila ?
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #9
                  Gaston, cestitke na tvom entuzijazmu, no nisi li zagrizao prevelik zalogaj.
                  Ako sam dobro shvatio, ti zelis preraditi konvencionalni sistem za palenje s najnovijim tipom gdje svaka svjecica ima svoju bobinu lociranu direktno iznad svjecice. Recimo da uspijes postaviti bobine. Na koji bi nacin rjesio kontrolu, softwerski i hardwerski?

                  Comment

                  • gaston
                    CBC Senator XXL
                    • 24.03.2005
                    • 324
                    • N BG - Batajnica

                    #10
                    Ideja je da ne budu klasicne bobine nego frekventno kontrolidsni loncasti kalemovi ciji oscilatori dobijaju impuls preko optike u razvodnku.
                    Problem ce biti smestanja u kuciste jer ce izgleda morati jezgra da budu u trafo ulju. Prvi primerak na stolu sece 140 gramski papir na 18 khz,i starom sampiokom , a napravi luk i kad se otkine krak i upali cist benzin.Tek sam poceo bice valjda za koju godinu samo da elektronika u auto ne trazi neku odzivnu informaciju.Videcu meni auto ne sluzi samo da se prevezem iz tacke A u tacku B .
                    27.5 god za djevrekom auta snova :
                    Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                    NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Originally posted by gaston
                      Ideja je da ne budu klasicne bobine nego frekventno kontrolidsni loncasti kalemovi ciji oscilatori dobijaju impuls preko optike u razvodnku.
                      Problem ce biti smestanja u kuciste jer ce izgleda morati jezgra da budu u trafo ulju. Prvi primerak na stolu sece 140 gramski papir na 18 khz,i starom sampiokom , a napravi luk i kad se otkine krak i upali cist benzin.Tek sam poceo bice valjda za koju godinu samo da elektronika u auto ne trazi neku odzivnu informaciju.Videcu meni auto ne sluzi samo da se prevezem iz tacke A u tacku B .
                      Svaka ideja je dobro dosla. Mozes li malo pojasniti detalje i imaj u obziru da ne govoris / pises diplomiranom inzenjeru. Opticki sensori dat ce ti obrtaje motora i poziciju prvog klipa, znaci morat ces raditi saltere (drivers). Kakav PCM ces koristiti? Energiju varnice imas, kolika ce biti duzina trajanja iste. Mozes li pojasniti kontrolirane loncaste kalemove?
                      Nadam se da ne trazim previse.

                      Comment

                      • gaston
                        CBC Senator XXL
                        • 24.03.2005
                        • 324
                        • N BG - Batajnica

                        #12
                        Ja se vise bavim amaterski ovakvim stvarima ali ubodem po nesto tek je pocetak a u razvodnik idu cetiri senzora duzina bi zavisila od procepa u zastoru izmedju ir diode i foto d ili tr. Svaki trafo ima oscilator stari 4011 koji gura drajver i BUX darlington i za pocetak ide trimer za kontrolu frekvencije.Razmisljao sam i o samooscilovanju prljavim strujama ali mi se ovo vise dopalo ,ko zna mozda ce ovo da zavrsi u kanti ali malo odmora mozga nekad dobro dodje.
                        27.5 god za djevrekom auta snova :
                        Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                        NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Hehe.. kako si mislio da resis kompenzaciju za obrtaje i masu goriva?
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #14
                            Originally posted by gaston
                            Ja se vise bavim amaterski ovakvim stvarima ali ubodem po nesto tek je pocetak a u razvodnik idu cetiri senzora duzina bi zavisila od procepa u zastoru izmedju ir diode i foto d ili tr. Svaki trafo ima oscilator stari 4011 koji gura drajver i BUX darlington i za pocetak ide trimer za kontrolu frekvencije.Razmisljao sam i o samooscilovanju prljavim strujama ali mi se ovo vise dopalo ,ko zna mozda ce ovo da zavrsi u kanti ali malo odmora mozga nekad dobro dodje.
                            Signal optickog sensora je dakle fixni. Na koji nacin ces varirati funkciju zasicenja bobine, ili kontrolnu frekvenciju trafa s obzirom na promjenu brzine motora? Ne moras li imati PCM kontrolu tog procesa?

                            Comment

                            • gaston
                              CBC Senator XXL
                              • 24.03.2005
                              • 324
                              • N BG - Batajnica

                              #15
                              Mislio sam da iskoristim izlaz iz kompa auta na izlaznu kapiju gde bih dobio promenu u duzini jedino je promena frekvencije problem.Ako neko ima ideju ??? da ne odustajem odmah .
                              27.5 god za djevrekom auta snova :
                              Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                              NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                              Comment

                              Working...
                              X