ubrzanje\potrosnja 1.8 - 2.0 - jtd 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 2Fast4U
    CBC Početnik
    • 13.11.2007
    • 9
    • Novi Sad

    #16
    Uf, kakva "svadja"
    Evo ti moje iskustvo. Radije bih uzeo 2.0 jer je manje opterecen i samim tim pouzdaniji. A sto se tice ubrzanja, razlika postoji, ali svakako nije drasticna. Ja sam na svoj stavio otvoren K&N filter, Remus zadnji lonac i isao na stelovanje protokomera. To ti je zajedno nepunih 500e, a cenim da imam vise snage od 2.0, a o zvuku da ne govorimo
    Pozdrav!

    Comment

    • veXon
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2006
      • 571
      • Beograd, Vozdovac

      #17
      stelovanje protokomera?

      Comment

      • stefan123
        CBC Senator
        • 30.06.2007
        • 272
        • Podgorica

        #18
        Kako si stelovao protokomjer ??

        Inace odakle vama da je 1.8 opterecen motor ? Kako onda idu auta slicne tezine sa 1.4 motorima i prelaze po 300.000km...Ako na 2K fino vuce tu nema logike da je opterecen...taman motor za to auto..Mislim da su mogli malo vise da nasviraju 2.0 jer je ovako tih 10KS maltane neprimjetno...Kasnije ubacen 2.0JTS je ispeglao to...

        Inace na papiru je razlika do 100 - 0.7sec...
        www.oltretutto-arcg.com - Alfa Romeo Klub Crna Gora
        Alfa Romeo is not simply a car, it's a way of life.

        Comment

        • VaskeKG
          CBC Član
          • 29.08.2006
          • 78
          • Kragujevac
          • Citroen C5 2.0

          #19
          Osim sto je razlika 10 KS izmedju 1.8 i 2.0, razlika je i u 20 Nm obrtnog momenta izmedju ova dva motora pri istom broju obrtaja. To bi moralo da se odrazi na elasticnost i prenos snage i da se oseti.
          Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave

          Comment

          • Milos
            CBC Senator XXL
            • 12.05.2005
            • 700
            • Beograd, carraburma

            #20
            tema je malo skrenula s puta, te je zato promenjen naziv iste!

            papiri govore jedno, iskustva drugo, a misljenja su nesto sasvim trece...

            budite objektivni i pisite vasa licna iskustva...

            Comment

            • Alfonso
              CBC Član
              • 08.06.2007
              • 60
              • Pogorica081

              #21
              Svaki ciga hvali svoga konja. Mislim glupo je prichati meni ovo ovako, e to nije tako itd... Ja vozim 2.0 t.s nisam nikad vozio 1.8t.s, meni ne troshi preko 12l bezolovnog benzina po gradu, kad ga vozim onako srednje, a to je ne dovoljno nego chak i previse brzo, s obzirom na to kako bi u gradu trebalo da se vozi. Mislim da razlika u cijeni pri kupovini nije velika, koliko sam shvatio ni u odrzavanju. Tako da iskreno predlazem 2.0 t.s, a shto se tiche dizela, u CG, je normalno da 2.4 jtd ima problema, kad mu se sipa vishe sumpora, i ko zna chega nego nafte, ovdje su i VW,Audi 2,5 motori proglasheni za "fabricke promashaje" kako sam chuo!

              Mislim nema potrebe da se raspravlja jeli 1.8 bolji 2.0, kad su izashli, 2.0 je bio skuplji, pa se kaze ako ne znash shta je kvalitet pitaj koliko koshta.



              Poruku izmenio: Milos

              Comment

              • Markoni147
                CBC Senator XXL
                • 18.09.2007
                • 537
                • Beograd, Zvezdara
                • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                #22
                ...

                Originally posted by stefan123
                Kako si stelovao protokomjer ??

                Inace odakle vama da je 1.8 opterecen motor ? Kako onda idu auta slicne tezine sa 1.4 motorima i prelaze po 300.000km...Ako na 2K fino vuce tu nema logike da je opterecen...taman motor za to auto..Mislim da su mogli malo vise da nasviraju 2.0 jer je ovako tih 10KS maltane neprimjetno...Kasnije ubacen 2.0JTS je ispeglao to...

                Inace na papiru je razlika do 100 - 0.7sec...
                Ja sam mislio da je 2.0 JTS malo ozbiljniji prevoz od 2.0 T.S. medjutim uverio sam se u suprotno kada sam isao u NS jednom prilikom. Naisao na tipa u 156 JTSu i krenuli da se jurimo sa nekih 120-130. Iznenadio sam se kada sam video da mi je auto brzi (moguce je da ga nije uterivao do 7000 o/min ali kada smo krenuli da se jurimo video sam da je vratio u manju brzinu i posle svake brzine je bacio malo dima na auspuh, dakle peglao ga je). Tada sam vozio do nekih 215 i dotle sam pravio malu razliku, posle je covek odustao (verovatno mislio da mi je nesto ozbiljnije ispod haube).
                SEAT Klub Srbija

                Comment

                • igorkrnic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.12.2007
                  • 572
                  • Kikinda

                  #23
                  eee kad se setim kad sam imao fiat coupe 16vt kako sam gustirao momke koji bi da se kache , samo nisam hteo da razgoravaram ispod 2.5

                  Comment

                  • stefan123
                    CBC Senator
                    • 30.06.2007
                    • 272
                    • Podgorica

                    #24
                    @Markoni147

                    Koji 2.0TS (150 ili 155 KS)
                    Na papriu JTS ima 165KS i veci Nm od oba gore navedena...Ima malko vecu vmax ~5km/h i ubrzanje vece za 0,6 odnosno 0,4 u poredjenju s drugim...Dakle, zakljucek, ili mu nesto nije ok s auto ili nije htjeo..ili pak mozda nije znao
                    www.oltretutto-arcg.com - Alfa Romeo Klub Crna Gora
                    Alfa Romeo is not simply a car, it's a way of life.

                    Comment

                    • Saby
                      CBC Senator XXL
                      • 25.11.2004
                      • 408
                      • Horgos

                      #25
                      stelovanje protokomera, ljudi moji scim vas mlate?!
                      Fun starts @ 3000 RPM
                      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                      Comment

                      • Markoni147
                        CBC Senator XXL
                        • 18.09.2007
                        • 537
                        • Beograd, Zvezdara
                        • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                        #26
                        ...

                        Originally posted by stefan123

                        Koji 2.0TS (150 ili 155 KS)
                        Na papriu JTS ima 165KS i veci Nm od oba gore navedena...Ima malko vecu vmax ~5km/h i ubrzanje vece za 0,6 odnosno 0,4 u poredjenju s drugim...Dakle, zakljucek, ili mu nesto nije ok s auto ili nije htjeo..ili pak mozda nije znao
                        Pa u 147 se ugradjuje samo 2.0 od 150 KS, ubrzanje do 100 je 9.3, Vmax 208, torque 181 naspram 8.2 do 100, Vmax 220, torque 206 koliko ima JTS. Dakle sve je na papiru bolje u korist JTS-a. Isto sam se jurio sa drugom koji vozi BMW 320d 150KS, isto je na papiru on brzi ali u praksi se pokazalo drugacije, krenuli sa semafora kod CK ka hotelu Jugoslavija, na 190 km/h je on bio 4-5 duzina auta iza mene... Za njega znam da dobro vozi i da mu je auto skroz ispravan. Mislio sam da ce posle 120 da me oprasi medjutim ja sam konstantno pravio razliku...

                        SEAT Klub Srbija

                        Comment

                        • ery
                          CBC Član
                          • 29.01.2008
                          • 36
                          • Banjaluka BiH

                          #27
                          dakle....idealna je kombinacija imati 2 alfe..
                          obe 2003 godiste ili novije
                          jedna je 156 jts sa ful opremom....a druga je 2.5V6 sa takodje full opremom..

                          ..

                          Comment

                          • Markoni147
                            CBC Senator XXL
                            • 18.09.2007
                            • 537
                            • Beograd, Zvezdara
                            • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                            #28
                            ...

                            Ja sam pre za jednu...




                            SEAT Klub Srbija

                            Comment

                            • stefan123
                              CBC Senator
                              • 30.06.2007
                              • 272
                              • Podgorica

                              #29
                              Nisam odma skapirao da si isao 147-icom...mislio sam uporedjujes 156 vs 156...

                              Ja sam se uvijek cudio kako tako losi rezultati na papiru za 147-cu...samo je ~70kg teza od 156-ce a sa istim motorom 0.5s sporija..

                              Ta GTA samo crvena - uhh
                              www.oltretutto-arcg.com - Alfa Romeo Klub Crna Gora
                              Alfa Romeo is not simply a car, it's a way of life.

                              Comment

                              • dekideki
                                CBC Senator XXL
                                • 26.07.2005
                                • 1914
                                • Beograd

                                #30
                                evo ga jedan licni stav iskusnog vozaca 155, shvati ga tako.
                                dizele nisam imao voleo vozio sta god (postujem ali ne znam o njima previse pa o njima nista ovaj put)

                                1.8 i 2.0 su oba lepa na svoj nacin.

                                *ako ti ne treba da divljas, uzmi 2.0. ima znatno veci obrtni moment i hod klipa i mozes je voziti bezmalo kao dizel. same klipove, zbog velikog hoda i zelje konstruktora da moze da se vrti kao sto i treba da moze svaka Alfa, su napravili znatno manjim laksim i na oko daleko manje ubedljivim nego sto ima 1.8.
                                *1.8 ce trpeti visoke obrtaje znatno lakse i duze a potrosnja ce mu biti jako mala. sad, gde vozis s lakocom 2.0 pri 2000rpm, za isti dozivljaj kod 1.8 ce ti trebati nekoliko stotina rpm iznad. registracija je jeftinija, potrosnja po gradu je manja, grejanje hladnog motora ce ti oduzeti mnogo manje goriva.
                                *2.0 zna da pretekne kao dobardan kad god ti dune da pretices, dok kod 1.8 ti treba malo pripreme i planiranja za to.

                                ukratko, teska dilema. molim dobrog Boga da jednog dana imam oba motora, ako budem morao jedan da prodam... bacacu novcic. svaki je dobar za sebe.

                                mozda blaga prednost za 2.0. njega sam vozio opustenije i bez previse koncentracije, a kad sam se drznuo triput u zivotu da stisnem gas do daske, us*o sam se kako zvuci i kako se otima.

                                nadam se da sam bio od pomoci
                                .

                                Comment

                                Working...
                                X