Alfa 147, sta raditi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Driver_GT
    CBC Senator XXL
    • 04.07.2007
    • 368
    • Beograd

    Alfa 147, sta raditi?

    Aj da postavim i ovde temu, posto u onom delu verovatno niko nece ni da odgovara, a i ovde sigurno gleda vise ljudi koji mogu konretno da pomognu..dakle, evo copy/paste samo da ne kucam opet

    Hmm..ovako..da pocnem..da odmah razjasnim da sam svetan da je to "samo" dizel i da nije pravljen za trkanje. ok, kapiram to..ali...zanima me sta da uradim da poboljsam performanse? Ne kazem da mi je sad slabo, naprotiv, auto ide xtra, ali jednostavno hocu vise. Znaci zanima me sta raditi? Pored cipa za koji je misljenje bukvalno podeljeno 50-50, neki kazu da ubija motor, a neki da mu nista ne smeta, sta jos mogu uraditi? dali se moze ubaciti veca turbina? Ili sta drugo? Znaci treba mi ideja i okvirno koliko para? Gde to kod nas moze da se radi??

    Voleo bi da zapocnem tako neki projekat, imam nesto para u startu, a posle ce se skupiti lako..
    Alfa Romeo 147 1.9JTD
  • Markoni147
    CBC Senator XXL
    • 18.09.2007
    • 537
    • Beograd, Zvezdara
    • SEAT Altea XL 1.9 TDI

    #2
    ...

    Da cip ne steti motoru, odnosno njegovim komponentama ne moze niko da me ubedi... Ljudi su sve komponente tog motora proracunali za snagu od 115 KS tako da svako dodatno opterecenje skracuje radni vek... Sto se nekog ozbiljnijeg tjuniranja tice bojim se da ne dodjes do cene za koju si mogao da kupis GTA... Pozdrav
    SEAT Klub Srbija

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      #3
      Ne steti, pogotovo ne na ovom motoru koji u razlicitim varijantama ima razlicitu snagu. Razlika izmedju ovog 1.9 sa 115 ks i onog od 150 je samo u chipu. Naravno dizel ne voli obrtaje i to je ona zackoljica kod povecanja snage chipom. Svi krenu da ga voste i onda je kriv chip kad se nesto desi. Sa pravilnim koriscenjem motoru se nista nece desiti To bi bilo sve od tuninga dizela, sto kaze Markoni, skupi kintu i pazari nekog ozbiljnijeg benzinca.
      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • Stilo Abarth
        CBC Veteran
        • 24.04.2007
        • 134
        • NS

        #4
        Naravno da steti motoru ali pitanje je koliko i kako. Obicno se desava da ljudi kad cipuju dizela se popale ko budale i stiskaju ga non stop i vrlo brzo zakolju turbinu ili nesto drugo. Isto to bi se desilo i bez chipovanja. Cipovanje dizela je na losem glasu takodje i zbog raznih power boxova koji samo dignu turbinu.

        Nije razlika samo u cipu izmedju 115 i 150. To je motor sa 16V i Mjet tehnologijom.

        I ja se slazem da nema trkalice bez benzina.

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #5
          Neko okvirno pravilo je da ne treba izvlaciti vise od +30% na fabricku deklarisanu snagu kod dizela, a rezultati mogu biti od izvanrednih do losih... Drugo nista ne mozes da uradis. Stekaj pare pa kupi Guigiaro 156 20v Mjet od 175ks ako volis bezobrazno brze dizele...

          Naravno, stoji i ono sto su prehodnici napisali o nacinu voznje, a to je osnovno sto se zaboravlja. Teranje dizela je kao teranje frigidne zene da vristi od uzivanja...moze, ali nevoljno.

          Comment

          • Sasha
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 4126
            • Novi Sad

            #6
            @Stilo A.
            U pravu si za Mjet, slab sam sa dizelima ali bez obzira na to, ovaj isti motor je i u stilu(dve ili tri varijacije na snagu) i u 147.

            @Starac
            Sto volim tvoja poredjenja ovo ide u Interesantne rechenice na Cannonu
            www.arcs.org.rs/forum

            Comment

            • Markoni147
              CBC Senator XXL
              • 18.09.2007
              • 537
              • Beograd, Zvezdara
              • SEAT Altea XL 1.9 TDI

              #7
              ...

              Drugar moj je na Stila JTD (115 KS) stavio cip. Posle toga je auto imao navodno 143 KS. Vozio ga je kao i do tad, dakle bez nekog arcenja ali kad mu treba zavrti ga do 4000. Odjednom su pocele da mu riknjavaju delovi na kolima, te crklo crevo od turbine, te otisao zamajac, te lamela... Uvalis su u troskove bez potrebe. Nije to ne znam kolika razlika u ubrzanjima da bi vredelo igrati se sa tim. Uvek je jeftinije da prodas tvoj auto, dodas kintu i uzmes 16V M-jet od 140 KS jer ona ide ozbiljnije od tvoje sa cipom.
              SEAT Klub Srbija

              Comment

              • Coha_V6 turbo
                CBC Senator
                • 04.06.2007
                • 217
                • Zemun

                #8


                Čipovanje (malo glup izraz) JTD-a? naravno, što da ne.

                Comment

                • Driver_GT
                  CBC Senator XXL
                  • 04.07.2007
                  • 368
                  • Beograd

                  #9
                  Hvala na odgovorima
                  Evo i ovde se dokazuje da su podeljena misljenja o cipu
                  Nisam neki naprzeni napaljenko, i stvarno mogu da se kontrolisem, ali mi povremeno zafali snage.. inace podatak da mi je prosecna potrosnja u gradu 6.2l po bordu sve govori kako vozim. Jednostavno, samo volim da znam da imam dosta rezervne snage kada mi dodje neki klinac sa lupam jugicem od 100ks..
                  sto se ulaganja tice, znaci samo chip? ne vredi nista vise...tako sam i mislio.. slazem se za benzince, ali i ovako kuburim sa gorivom, mogu da zamislim kako bi bilo sa benzincem, a plin ne mogu da ugradjujem jer sipam iskljucivo na jugopetrolovim pumpama, i dajem bonove, jer tako pravdam pare sa racuna firme, sto znaci da mi plin automatski opada..

                  Ne znam, razmislicu jos o chipu, a sto se tice jtd-a sa 140ks (i 150 u redizajniranoj 147 koja mi se bas ne svidja), to je motor sa 16v. I koliko ja znam, nije isti motor u stilu i ovaj..neko mi je to rekao, a ne znam ko? Ili mozda gresim..
                  Alfa Romeo 147 1.9JTD

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #10
                    Pogledati malo iskustva sa strane.

                    Ta podeljena (negativna) mishljenja uglavnom dolaze od onih koji nisu ni radili chip... Vidim da je bilo problema sa zamajcem kod jednog engleza, tu preusmiri onaj ostatak novca namenjen za poboljshanje performansi.
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • bojanTI
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2006
                      • 870
                      • Pancevo

                      #11
                      A mene interesuje jesu li to Fiat-ovi motori u Alfi, ili Alfini u Fiat-u?!
                      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                      Comment

                      • Nigy
                        CBC Senator XXL
                        • 13.04.2006
                        • 921
                        • BGD

                        #12
                        Originally posted by Driver_GT
                        a plin ne mogu da ugradjujem jer sipam iskljucivo na jugopetrolovim pumpama, i dajem bonove, jer tako pravdam pare sa racuna firme, sto znaci da mi plin automatski opada..
                        Ima plina i na Jugopetrolovim pumpama (link).

                        Originally posted by Jovana
                        Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                        Comment

                        • milosh024
                          CBC Veteran
                          • 07.08.2006
                          • 184
                          • Subotica

                          #13
                          Pozdrav!
                          Jedan od razloga zbog kojih je moj auto u ogasima je bas ova tema koja i tebe zanima.....pre ovog jtd-a sam vozio 1.8 TS (145).....dizel ide super, potrosnja na osnovu onoga sto pruza je super ALI....i uvek ima to ali, uvek ti dodje da nekako stisnes malo jace gas, pa ti posle krivo jer si svestan da se dizel ne vozi tako.....ja ga retko (citaj nikada) ne teram preko 4000 obrtaja ali imam subjektivni osecaj da mu ni nagla ubrzanja do tih 4000 ne prijaju.....a bilo bi mi stvarno zao da zbog sopstvene krivice teram auto kod majstora svakog meseca.......dilema ostaje

                          Comment

                          • Stilo Abarth
                            CBC Veteran
                            • 24.04.2007
                            • 134
                            • NS

                            #14
                            Originally posted by bojanTI
                            A mene interesuje jesu li to Fiat-ovi motori u Alfi, ili Alfini u Fiat-u?!
                            Bice da su komplet fijatovi osim plasticnog poklopca. Pa zar 1.6 i 1.8 nemaju fiatove blokove, a alfine glave.

                            Comment

                            • bkns
                              CBC Član
                              • 05.12.2007
                              • 92
                              • novi sad

                              #15
                              da li vredi stavljati K&N filter i neki drugi zadnji lonac radi performansi na 1.6 120 ks?!

                              Comment

                              Working...
                              X