FIRE MOTOR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stilo Abarth
    CBC Veteran
    • 24.04.2007
    • 134
    • NS

    #16
    Robotizovani način prozvodnje je uveden zbog povećanja kvaliteta/pozdanosti i smanjenja troškova isključivanjem ljudskog faktora. Na ovaj način proizvodnje se drži ustaljen kvalitet i ne zavisi od toga šta je doručkovao majstor i kako je raspoložen.
    Odavno su prošla ta vremena kad su italijani imali kvarljive motore. Fiatovi FIRE motori važe za najbolje i najpouzdanije u segmentu malih motora. Ta priča o jedinstvenoj nemačkoj mnogo decimalnoj preciznosti je izgubila smisao odavno. Ako je to tako kao što kažeš, gde su tu japanci?

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #17
      Ja imao 1.0 fire motor u Unu, presao 200K km i isao kao mecava... Na auto je sve crkavalo osim motora, gomila sitnih kvarova.
      Moja gospodja je zavrsila u lancanom sudaru s tim autom, inace ko zna do kad bi ga vozili...

      Posle toga uzeli Punta 1, sa 1.1 fire motorom, i on prosao 200K km i opet poceli sitni kvarovi pa ga prodali
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • bokija
        CBC Senator XXL
        • 25.01.2008
        • 640
        • Beograd

        #18
        Japanezi su dokazali i pokazali kako se pravi konfekcija koja je tiha,udobna,dizajnerski prihvatljiva i uz to prelazi kamaru kilometara,svaka im cast,specijalisti su za aute,audio-video i pornografiju.
        Moj prvi kec je imao motor iz Lanchie B 1300 ali ga zastava ustrojila sa jednogrlim karburatorom na 65 KS,kad sam mu vratio 32-32 Weber i 5-ak menjac imao sam konzervu od 75 KS koja je pokidala karoseriju u rekordnom roku.Prpakovao sam ga u ganc novu skoljku,stavio kompletan rol-bar osim onog o kabini i sretno se vozio do cifre od 350.000.Tada sam prodao auto coveku koji je samo izmenjao komplet garnituru dihtunga i semeringa i nastavio da vozi.Posle sam imao razne 101 koji su vrteli izmedju 120 i 180 k.Medutim zadnje tri godine zastavini motori su toliko loseg kvaliteta da se to granici sa diverzijom.Hteo sam da kupim nov 101 ali posle ispitivanja raznih nepoznatih ljudi po parkinzima zakljucio sam da prica o losem kvalitetu nije prazna,nego ljudi stvarno u 90% slucajeva kukaju sa punim pravom.Po meni 128 A motor je jedna od naj uspelijih malolitraznih kreacija ikad u auto industriji,jos da je izradjen po visim standardima,nijedan ne bi vrteo ispod 500k.
        I'm not beautiful,but I'm stupid

        Comment

        Working...
        X