Pozdrav svima,
auto je: Alfa 146, 1.6 TS, 1998, 88kw, 120.000km, Selenija 20K, ECU: 2.10.4
Auto je hladan skroz:
na leru radi na 850-860rpm, jako mirno i stabilno.
kada dam gas, auto se ugusi, cuje se eksplozija u usisnoj grani, i broj obrtaja krene da se podize
iz auspuha se pojavi beli dim...ne nesto puno...odmah posle eksplozije.
Auto je na radnoj temperaturi:
na leru je toliko miran da moram da gledam obrtomer da bi uopste skontao da motor radi
kada dam gas, auto se ugusi, proguta knedlu, i krene da dize broj obrtaja kako bi i trebalo.
Auto u voznji:
vozim trecom 80km/h, oduzmem gas, auto pocne da usporava, dam gas, auto cimne pa krene da ubrzava
Na autoputu, auto dostize 190km/h bez ikakvih problema.
Do sada smo probali sledece:
- brizgalice ociscene ultrazvucno i proverene
- pritisak pumpe 2.5 bara na kljucu, 2.2 u radu (stabilno)
- zamenjen protokomer novim
- senzor temperature vazduha nov
- lambda sonda lepo radi, na leru varira od 0.2 do 0.8, u voznji menja napon u zavisnosti od rezima rada
- ociscen leptir gasa i telo
- promenjen filter za vazduh i benzin
- ociscen ventil za ler gas (probano i sa drugim)
- senzor temperature vode nov
- auto je ponovo ozupcen (sa alatom za blokiranje bregastih)
- senzor na radilici zamenjen istim takvim sa Fiat Marea 1.8 (bez promene)
VISA ne pokazuje nikakve greske, ali je cudna sledeca situacija:
na leru, ugao predpaljenja je 7-8 stepeni
kada naglo dam gas, ugao ode na -7 stepeni (minus) i pocne da se gusi ili se cuje eksplozija (ovo traje manje od sekunde)
onda se oporavi i ugao ode do 27-28 stepeni kako se dize broj obrtaja
ako lagano dodam gas sa lera, ugao ode na 3-4 stepena pa se penje do 27-28 stepeni, i u tom slucaju nema ni gusenja ni detonacija
Ovo isto probano na drugoj alfi, sa istim motorom, i nema tog odlaska u pre od 7 stepeni...kako god dao gas, auto ode do 3 stepena, pa se popne na 27-28....
Da li neko ima ideja sta jos da testram i probam?
Ukoliko vam je potrebno jos informacija, samo recite...
auto je: Alfa 146, 1.6 TS, 1998, 88kw, 120.000km, Selenija 20K, ECU: 2.10.4
Auto je hladan skroz:
na leru radi na 850-860rpm, jako mirno i stabilno.
kada dam gas, auto se ugusi, cuje se eksplozija u usisnoj grani, i broj obrtaja krene da se podize
iz auspuha se pojavi beli dim...ne nesto puno...odmah posle eksplozije.
Auto je na radnoj temperaturi:
na leru je toliko miran da moram da gledam obrtomer da bi uopste skontao da motor radi
kada dam gas, auto se ugusi, proguta knedlu, i krene da dize broj obrtaja kako bi i trebalo.
Auto u voznji:
vozim trecom 80km/h, oduzmem gas, auto pocne da usporava, dam gas, auto cimne pa krene da ubrzava
Na autoputu, auto dostize 190km/h bez ikakvih problema.
Do sada smo probali sledece:
- brizgalice ociscene ultrazvucno i proverene
- pritisak pumpe 2.5 bara na kljucu, 2.2 u radu (stabilno)
- zamenjen protokomer novim
- senzor temperature vazduha nov
- lambda sonda lepo radi, na leru varira od 0.2 do 0.8, u voznji menja napon u zavisnosti od rezima rada
- ociscen leptir gasa i telo
- promenjen filter za vazduh i benzin
- ociscen ventil za ler gas (probano i sa drugim)
- senzor temperature vode nov
- auto je ponovo ozupcen (sa alatom za blokiranje bregastih)
- senzor na radilici zamenjen istim takvim sa Fiat Marea 1.8 (bez promene)
VISA ne pokazuje nikakve greske, ali je cudna sledeca situacija:
na leru, ugao predpaljenja je 7-8 stepeni
kada naglo dam gas, ugao ode na -7 stepeni (minus) i pocne da se gusi ili se cuje eksplozija (ovo traje manje od sekunde)
onda se oporavi i ugao ode do 27-28 stepeni kako se dize broj obrtaja
ako lagano dodam gas sa lera, ugao ode na 3-4 stepena pa se penje do 27-28 stepeni, i u tom slucaju nema ni gusenja ni detonacija
Ovo isto probano na drugoj alfi, sa istim motorom, i nema tog odlaska u pre od 7 stepeni...kako god dao gas, auto ode do 3 stepena, pa se popne na 27-28....
Da li neko ima ideja sta jos da testram i probam?
Ukoliko vam je potrebno jos informacija, samo recite...
Comment