Ciscenje u**** i dizni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Golub.BG
    CBC Veteran
    • 04.02.2007
    • 103
    • Beograd

    Ciscenje u**** i dizni

    Posto sam skoro uzeo auto, bio sam resen da ocistim leptir i dizne, imao sam problema sa ler gasom i imao sam "rupu" pri dodavanju gasa.

    Potrudio sam se da zabelezim slikom za buduca pokoljenja, Evo ovako

    1.Rasturanje u****
    a. Otkaciti sva crevca i sajlu gasa (naravno zapamtite gde sta ide )
    b. Odvoiti kuciste leptira od tela u****, ima dva srafa i dve matice evo i slike


    I za tren oka ce se naci u vasim rukama kuciste leptira, dihtung ce se najverovatnije raspasti, bez panike.

    c. Prelazimo na rasturanje kucista (ko hoce) imamo nekolicinu sravova i matica sa gornje strane i par njih sa donje, za srednja dva sa donje mogu reci samo sretno, potrebnje su tanke i dugacke (savitljive) ruke, volja i dugacak nastavak gedore. Najbojlje je napasti sa desne strane motora iznad filtera ulja i iznad alnasera. Evo slike

    I nakon par minuta lomljenja ruku i guljenja koze sa istih dobicete i vi ovakvu sliku, pripazite na dihtung, on je od lima ali opet oprez!


    E sad ovde fali par koraka u slici ali evo u recima
    Skidanje dizni:
    a. Kada je skinut usis
    1. Otkacite struju sa dizni i sa el.magnetnog vetila sa desne strane (pratite kablove)
    2. osravite 3. srafa koji se nalaze na vodu za benzin (ne mozete da promasite)
    3. Polako izvucite na gore vod bezina, na njemu ce ostati da vise dizne i polako izvaditi jednu po jednu, pazite na gumice.

    b. Kada nije skinut usis
    Ponovite proceduru pod 1 i 2 stim sto u proceduri 1. morate i otkaciti plastiku kroz koju prolaze kablovi za dizne i izvuci je na jednu stranu - levu.
    Vadjenje dizni:
    A. mozete otkaciti sva crevca za gotivo i ponovo izvaditi vod gotiva sa diznama
    B. Pridrzavati dizne nečim npr. siri sravciger tako da ostanu na svojim mestima a polako izvuci vod goriva i pomeriti ga unazad i onda izvaditi dizne.

    Savet: Cim osravite srafove koji drze vod goriva izvucite male crne plastike (plasticne podloške) koje se nalaze ispod njih, jer lako ispadaju i zaglavljuju se na ne vidjenim mestima, ako ne zelite da provedete 45min trazeci ih.

    Dizne sam odneo na ciscenje i doslo je vreme da se vrate
    Procedura za vracanje je ista kao i za skidanje samo kontra, stim sto lepo ocistite mesto gde nalezu dizne i ja sam namazao mascu gumice na diznama,

    I jos da kazem (nemam slike) na predhodnoj slici vidite zaokruzen ventil ima jos jedan takav slican na kucistu leptira prilikom skidanja istih obratite paznju na gumice koje se nalaze ispod njih, rodio sam mečku prilokom vracanja istih, znaci samo strpljenja.Vetili su bili dosta zaprljani posebno onaj na leptiru.

    Za ciscenje sam koristio sledece

    i na kraju izgleda ovako


    Sve sam spakovao nazad, napravio dihtung kucista leptira koji se pokidao , dao kaontakt, ustanovio da na jednoj dizni šiba gorivo zatim sam , pa opet skinuo dizne oktenuo gumicu na dizni za 180stepeni, spakovao opet sve nazad, dao kontakt nista ne curi, resetovao komp. upalio auto, malo se bunio, tresao i grogtao, a onda se umirio, pustio sam ga da postigne rad. temperaturu, proverio opet gorivo tj. dizne, nigde nista ne curi i najzad posao u test voznju.

    Auto bolje vuce "rupa" ili ti "knedla" prilikom dodavanja gasa je nestala, ler je mirniji, ali dalje imam problem da obrtaji prvo padnu na 1100rpm a nakom 3-5s padnu na normalu, na skupu sam dobio savet da odem u Profil da mi oni tamo nasteluju onaj poteciometar na leptiru jer imaju odgovarajuci istrument i to cu da uradim.
    Inace ja sam zadovoljan zahvatom, auto ide bolje, manje stiskam gas (valjda i manje troši) a bolje vuce.

    Da napomenem da sam zamenio i sve filtere proverio svecice i zamenio kapu i ruku
    Jedino mi je krivo sto nisam imao neko sredstvo za ciscenje vetila jer sam bio tako blizu njih. Mislim na usisne.

    Nadam se da ce ovo nekom i da koristi

    Pozdrav.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    EXTRA! Sve u slici i reci

    Pojma nisam imao da je mazda jos tih godina imala VRIS varijabilan usis sa leptirima.

    A nemoj se bunis sto obrtaji padnu do 1100 pa onda lagano spustaju.....bolje od onoga da padnu prenisko pa se motor trese dok pokusavaju da se stabilizuju. To je mnogo veci maler
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      golube sto ne napisa sta oces da radis-mogao si par saveta dobiti na rachun te usisne grane...
      @M
      mnogo vi jos stosta ne znate
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • JNC
        CBC Senator XXL
        • 19.12.2006
        • 1332
        • Beograd

        #4
        Vidi ovog aM-a sumnja u takvu masinu kao sto je Mazda .

        Golube svaka cast, bas si se potrudio sa sve slikama

        Comment

        • RedboX
          CBC Senator XXL
          • 28.11.2006
          • 1537
          • Novi Beograd

          #5
          golube gde nabavi carb cleaner i posto?
          inace super post
          I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

          Comment

          • Vocko
            CBC Senator XXL
            • 25.04.2005
            • 4556
            • nBGd

            #6
            Odlican HOW-TO!!!!

            Mislim da ti je taj problem sa obrtajim, jer jos uvek ler nije dobro nastelovan, ali kada budes otisao u Profil resice ti oni to, ne sumnjam.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Originally posted by RedboX
              golube gde nabavi carb cleaner i posto?
              inace super post
              Pa kod mene

              Golube a ne prijavljujes cistac za lance da si koristio
              Reci mi kako on sljaka?
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Golub.BG
                CBC Veteran
                • 04.02.2007
                • 103
                • Beograd

                #8
                @M-power
                carb cleaner je zakon , ovo za lance moze da prodje, s njim sam najbolje ocistio feder na leptiru i spoljasnjost, mislim da bi bilo dobro i ono za ciscenje kljesta i diskova, znas onaj sprej za kocnice.

                @RedboX
                Kao sto rece M kod njega, ali to mu je mnogo deficitna roba jedva da stize po par komada i odma plane a onda daj sta das.

                Hvala i ostalima na podrsci.

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9



                  ovo si trebao da odradis kada si vec skinuo usisnu-znachi na drosel klapni i na ostale 4 klapnice....nema veze sledeci put a i ostali koji rade ovo neka sada imaju predstavu sta da urade..polako sa malim dremelom odraditi...
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • Golub.BG
                    CBC Veteran
                    • 04.02.2007
                    • 103
                    • Beograd

                    #10
                    ^ E bas sam mogao i imam taj mali dril, mada sam istrosio filceve kada sam polirao usise i izduve na motoru sa Jawe, no drugi put .....

                    Comment

                    • UkiMazda
                      CBC Senator XXL
                      • 16.11.2007
                      • 444
                      • Beograd
                      • Alfa 156 2.0TS

                      #11
                      Golube svaka ti cast, ja ne bi smeo stvarno sve pohvale za post.I ja imam slican problem sa obrtajima otkad sam promenio protokomer, mada je i izgubila onu zestinu,nadam se da je filter goriva u pitanju, presao sam sa njim oko 15ak hiljada verovatno je crn iznutra .
                      Kad si ga ti menjao?
                      @Miki:
                      Miki sta se dobija sa onim brusenjem na klapnama?

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Nije do filtera goriva.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • UkiMazda
                          CBC Senator XXL
                          • 16.11.2007
                          • 444
                          • Beograd
                          • Alfa 156 2.0TS

                          #13
                          Dobro mozda njemu nije to sa obrtajima zbog filtera, a jel moze slabije da vuce ako je filter goriva zaprljan?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            Moze..ali to je veoma redak slucaj....filter treba da je presao 100 hiljada a ne samo 15.
                            Cesce je to zbog prljavih dizni.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Vocko
                              CBC Senator XXL
                              • 25.04.2005
                              • 4556
                              • nBGd

                              #15
                              Kod mene se oseca razlika kada zamenim filter za gorivo na ~11k km

                              Comment

                              Working...
                              X