Posto sam skoro uzeo auto, bio sam resen da ocistim leptir i dizne, imao sam problema sa ler gasom i imao sam "rupu" pri dodavanju gasa.
Potrudio sam se da zabelezim slikom za buduca pokoljenja, Evo ovako
1.Rasturanje u****
a. Otkaciti sva crevca i sajlu gasa (naravno zapamtite gde sta ide
)
b. Odvoiti kuciste leptira od tela u****, ima dva srafa i dve matice evo i slike


I za tren oka ce se naci u vasim rukama kuciste leptira, dihtung ce se najverovatnije raspasti, bez panike.

c. Prelazimo na rasturanje kucista (ko hoce) imamo nekolicinu sravova i matica sa gornje strane i par njih sa donje, za srednja dva sa donje mogu reci samo sretno, potrebnje su tanke i dugacke (savitljive) ruke, volja i dugacak nastavak gedore. Najbojlje je napasti sa desne strane motora iznad filtera ulja i iznad alnasera. Evo slike

I nakon par minuta lomljenja ruku i guljenja koze sa istih dobicete i vi ovakvu sliku, pripazite na dihtung, on je od lima ali opet oprez!


E sad ovde fali par koraka u slici ali evo u recima
Skidanje dizni:
a. Kada je skinut usis
1. Otkacite struju sa dizni i sa el.magnetnog vetila sa desne strane (pratite kablove)
2. osravite 3. srafa koji se nalaze na vodu za benzin (ne mozete da promasite)
3. Polako izvucite na gore vod bezina, na njemu ce ostati da vise dizne i polako izvaditi jednu po jednu, pazite na gumice.
b. Kada nije skinut usis
Ponovite proceduru pod 1 i 2 stim sto u proceduri 1. morate i otkaciti plastiku kroz koju prolaze kablovi za dizne i izvuci je na jednu stranu - levu.
Vadjenje dizni:
A. mozete otkaciti sva crevca za gotivo i ponovo izvaditi vod gotiva sa diznama
B. Pridrzavati dizne nečim npr. siri sravciger tako da ostanu na svojim mestima a polako izvuci vod goriva i pomeriti ga unazad i onda izvaditi dizne.
Savet: Cim osravite srafove koji drze vod goriva izvucite male crne plastike (plasticne podloške) koje se nalaze ispod njih, jer lako ispadaju i zaglavljuju se na ne vidjenim mestima, ako ne zelite da provedete 45min trazeci ih.
Dizne sam odneo na ciscenje i doslo je vreme da se vrate
Procedura za vracanje je ista kao i za skidanje samo kontra, stim sto lepo ocistite mesto gde nalezu dizne i ja sam namazao mascu gumice na diznama,
I jos da kazem (nemam slike) na predhodnoj slici vidite zaokruzen ventil ima jos jedan takav slican na kucistu leptira prilikom skidanja istih obratite paznju na gumice koje se nalaze ispod njih, rodio sam mečku prilokom vracanja istih, znaci samo strpljenja.Vetili su bili dosta zaprljani posebno onaj na leptiru.
Za ciscenje sam koristio sledece

i na kraju izgleda ovako

Sve sam spakovao nazad, napravio dihtung kucista leptira koji se pokidao , dao kaontakt, ustanovio da na jednoj dizni šiba gorivo zatim sam
, pa opet skinuo dizne oktenuo gumicu na dizni za 180stepeni, spakovao opet sve nazad, dao kontakt nista ne curi, resetovao komp. upalio auto, malo se bunio, tresao i grogtao, a onda se umirio, pustio sam ga da postigne rad. temperaturu, proverio opet gorivo tj. dizne, nigde nista ne curi
i najzad posao u test voznju.
Auto bolje vuce "rupa" ili ti "knedla" prilikom dodavanja gasa je nestala, ler je mirniji, ali dalje imam problem da obrtaji prvo padnu na 1100rpm a nakom 3-5s padnu na normalu, na skupu sam dobio savet da odem u Profil da mi oni tamo nasteluju onaj poteciometar na leptiru jer imaju odgovarajuci istrument i to cu da uradim.
Inace ja sam zadovoljan zahvatom, auto ide bolje, manje stiskam gas (valjda i manje troši) a bolje vuce.
Da napomenem da sam zamenio i sve filtere proverio svecice i zamenio kapu i ruku
Jedino mi je krivo sto nisam imao neko sredstvo za ciscenje vetila jer sam bio tako blizu njih. Mislim na usisne.
Nadam se da ce ovo nekom i da koristi
Pozdrav.
Potrudio sam se da zabelezim slikom za buduca pokoljenja, Evo ovako
1.Rasturanje u****
a. Otkaciti sva crevca i sajlu gasa (naravno zapamtite gde sta ide

b. Odvoiti kuciste leptira od tela u****, ima dva srafa i dve matice evo i slike


I za tren oka ce se naci u vasim rukama kuciste leptira, dihtung ce se najverovatnije raspasti, bez panike.

c. Prelazimo na rasturanje kucista (ko hoce) imamo nekolicinu sravova i matica sa gornje strane i par njih sa donje, za srednja dva sa donje mogu reci samo sretno, potrebnje su tanke i dugacke (savitljive) ruke, volja i dugacak nastavak gedore. Najbojlje je napasti sa desne strane motora iznad filtera ulja i iznad alnasera. Evo slike

I nakon par minuta lomljenja ruku i guljenja koze sa istih dobicete i vi ovakvu sliku, pripazite na dihtung, on je od lima ali opet oprez!


E sad ovde fali par koraka u slici ali evo u recima
Skidanje dizni:
a. Kada je skinut usis
1. Otkacite struju sa dizni i sa el.magnetnog vetila sa desne strane (pratite kablove)
2. osravite 3. srafa koji se nalaze na vodu za benzin (ne mozete da promasite)
3. Polako izvucite na gore vod bezina, na njemu ce ostati da vise dizne i polako izvaditi jednu po jednu, pazite na gumice.
b. Kada nije skinut usis
Ponovite proceduru pod 1 i 2 stim sto u proceduri 1. morate i otkaciti plastiku kroz koju prolaze kablovi za dizne i izvuci je na jednu stranu - levu.
Vadjenje dizni:
A. mozete otkaciti sva crevca za gotivo i ponovo izvaditi vod gotiva sa diznama
B. Pridrzavati dizne nečim npr. siri sravciger tako da ostanu na svojim mestima a polako izvuci vod goriva i pomeriti ga unazad i onda izvaditi dizne.
Savet: Cim osravite srafove koji drze vod goriva izvucite male crne plastike (plasticne podloške) koje se nalaze ispod njih, jer lako ispadaju i zaglavljuju se na ne vidjenim mestima, ako ne zelite da provedete 45min trazeci ih.
Dizne sam odneo na ciscenje i doslo je vreme da se vrate
Procedura za vracanje je ista kao i za skidanje samo kontra, stim sto lepo ocistite mesto gde nalezu dizne i ja sam namazao mascu gumice na diznama,
I jos da kazem (nemam slike) na predhodnoj slici vidite zaokruzen ventil ima jos jedan takav slican na kucistu leptira prilikom skidanja istih obratite paznju na gumice koje se nalaze ispod njih, rodio sam mečku prilokom vracanja istih, znaci samo strpljenja.Vetili su bili dosta zaprljani posebno onaj na leptiru.
Za ciscenje sam koristio sledece

i na kraju izgleda ovako

Sve sam spakovao nazad, napravio dihtung kucista leptira koji se pokidao , dao kaontakt, ustanovio da na jednoj dizni šiba gorivo zatim sam




Auto bolje vuce "rupa" ili ti "knedla" prilikom dodavanja gasa je nestala, ler je mirniji, ali dalje imam problem da obrtaji prvo padnu na 1100rpm a nakom 3-5s padnu na normalu, na skupu sam dobio savet da odem u Profil da mi oni tamo nasteluju onaj poteciometar na leptiru jer imaju odgovarajuci istrument i to cu da uradim.
Inace ja sam zadovoljan zahvatom, auto ide bolje, manje stiskam gas (valjda i manje troši) a bolje vuce.
Da napomenem da sam zamenio i sve filtere proverio svecice i zamenio kapu i ruku
Jedino mi je krivo sto nisam imao neko sredstvo za ciscenje vetila jer sam bio tako blizu njih. Mislim na usisne.
Nadam se da ce ovo nekom i da koristi
Pozdrav.
Comment