KLZE project by Ljubas...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ljubas
    CBC Član
    • 11.08.2008
    • 28
    • Zagreb

    #16
    Tko će mi objasniti što je sperdiff, iliti sper, kako dse ugrađuje, čemu služi, koje su prednosti, i , na kraju, koliko bi me to koštalo ?

    Pa dobro, gdje je taj Miško KLZE ???
    Vazda mazda gazda...
    Viđe mazgi, amo-tamo, al´MX3 - volim samo !!!

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #17
      ja mislim da od ovoga ne moze jednostavnije:
      A differential splits the engine torque two ways. Find out how a differential works and see diagrams of differentials in front-, rear- and all-wheel drive vehicles.
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • JNC
        CBC Senator XXL
        • 19.12.2006
        • 1332
        • Beograd

        #18
        Sustina je da ces mnogo lakse da prenes snagu na podlogu.

        Comment

        • Ljubas
          CBC Član
          • 11.08.2008
          • 28
          • Zagreb

          #19
          Mislite nešto u stilu pogon 4x4 ili?
          Vazda mazda gazda...
          Viđe mazgi, amo-tamo, al´MX3 - volim samo !!!

          Comment

          • gille
            CBC Senator XXL
            • 24.09.2006
            • 593
            • Belgrado

            #20
            Šper nije samo za 4x4, pogledaj onaj link što i je Miki postavio, pa LSD (Limited Slip Differential).

            Comment

            • Ljubas
              CBC Član
              • 11.08.2008
              • 28
              • Zagreb

              #21
              Limited Slip Differential (LSD) (Diferencijal sa ograničenim proklizavanjem)

              Diferencijal sa ograničenim proklizavanjem poboljšava upravljivost i stabilnost tokom skretanja, kao i prenos snage na klizavim putevima.

              Evo, našao konačno na netu, ukratko - definicija LSD.

              Inače sve piše samo o drogi LSD...
              Vazda mazda gazda...
              Viđe mazgi, amo-tamo, al´MX3 - volim samo !!!

              Comment

              • gille
                CBC Senator XXL
                • 24.09.2006
                • 593
                • Belgrado

                #22
                Eto vidiš Kao što JNC reše, bolja trakcija, bolji prenos snage na podlogu, u krivinama naročito...

                Comment

                • Ljubas
                  CBC Član
                  • 11.08.2008
                  • 28
                  • Zagreb

                  #23
                  A kako se to ugrađuje, gdje da nabavim...
                  Vazda mazda gazda...
                  Viđe mazgi, amo-tamo, al´MX3 - volim samo !!!

                  Comment

                  • gille
                    CBC Senator XXL
                    • 24.09.2006
                    • 593
                    • Belgrado

                    #24
                    Originally posted by Vocko
                    Menjac od KL-ZE pripada G seriji i poseduje sper, cini mi se da su svi noviji MX-3 ustrojeni (kao i BA modeli) sa menjacem F serije, te se sper ne moze iskoristiti. Ako mozes da nadjes MX-3 starije generacije koja ima menjac G serije, na konju si, jer mozes da iskoristis sper, a samim tim ces imati i znatno bolji start, kao i najbitnije, trakciju.
                    Napisa čovek pre 5 vagona. Diff ne ide posebno, u okviru menjača je Nabaviš menjač koji ima šper i prepakuješ diff u svoj.

                    Comment

                    • Ljubas
                      CBC Član
                      • 11.08.2008
                      • 28
                      • Zagreb

                      #25
                      ... ali ja IMAM MX3 starije generacije, tako da bi on već trebao imati šper u sebi!!!
                      Voćko je rekao da će mi sve još provjeriti prema broju šasije koji sam mu poslao na PM... ali čini mi se da sam , kako on reče: "... na konju!"

                      Hmmm... sve što mi treba je, u stvari, motor i ECU...
                      S tim da ću staviti keramičko kvačilo i sportske kočnice.
                      Osim toga, amortizeri su gotovo pa novi ...

                      Ekipa, vjerujem da se o ovome već puno pisalo, samo dok ja sve nađem... mnoge stvari neznam i ne kužim, zato vas pitam.

                      Puno Vam hvala na pomoći, ovi u Hrvatskoj su dosta šturi sa inf., kao googlaj pa ćeš skužiti šta ti treba...
                      Znam ja to, ali lakše mi je ovako, zato forum i postoji...

                      Osim toga, koliko sam uspio dokučiti, Mikimazda i Miško KLZE već imaju iskustva sa KLZE motorom, a i Voćko je pravi mazda guru...
                      Vazda mazda gazda...
                      Viđe mazgi, amo-tamo, al´MX3 - volim samo !!!

                      Comment

                      • Misko MX-3 KLZE
                        CBC Član
                        • 29.09.2007
                        • 44
                        • NBG

                        #26
                        Zdravo ljudi, izvinjavam se sto nisam ranije se javio ali sam stalno u nekim obavezama. Sto se tice swapa motora vidim da su vec neki objasnili ali evo sta sam ja nasao i uradio. Menjac sam ostavio od 1.8 zato sto je kraci, ostaju alternator (ja sam ga samo rest.), razvodna kapa ide od 1.8 ako koristis i njegov racunar, auto ce ici ekstra ali obogacena smesa. Najbolje bi bilo da nadjes kl31 ili kl36 racunar oni idu sa nasim je50 protokomerom i nasim kablovima. Sto se tice kablova moras produziti dva kabla za po 5cm i to od Vriseva. Zamajac sam ostavio od 1.8 jer je laksi pa dobiles da punjenju obrtaja, tako da ti onda set kvacila treba od 1.8 i to u stage 2 pa do stage 4, na srpskom sinter lamela i to pomogucstvu da nadjes sa 5 ili 6 krakova. Mora ces prepakovati lule sa pumpe motora za vodu i lulu na izlazu ka hladnjaku, jer klze ima dve neke dodatne cevcice. JA sam od Mikija uzeo njegove kablove i racunar ali bi mi za to prepakivanje trebala gomila delica u kutijici 30x30x30cm jer njegov radi na kod klucu,ima dodatne releje itd... ako budes stavljao kl31 ili kl36 obavezno ces iseci L1 zicu na kablu jer mu je to limiter. Podrazume va se da stavis ngk IridijumX svecice jer se znato oseti na paljenju a i na potrosnji(sto ce ti biti bitno veruj mi).

                        Ako sam nesto izostavio ili ima jos nesto sto te zanima pitaj slobodno. Gde god da se budes ukocio ili zastao javi se, ja sam skinuo literature na 1000str o tom swap-u a i na www.mx-3.com imas puno informacija.
                        Mazda MX-3 KLZE 2.5L V6 200+HP

                        Comment

                        • Vocko
                          CBC Senator XXL
                          • 25.04.2005
                          • 4556
                          • nBGd

                          #27
                          Treba ti menjac od Xedosa iz koga uzimas sper (LSD) i pakujes u svoj, a posto to ide u paketu sa onim motorom... Na konju si

                          Posto ti je auto def. prva generacija MX3, onda vadis svoj motor, radis ono sto ti je Darko napisao, skidas svoj ECU (jer ne moras da menjas instalaciju) i kacis "novi".


                          p.s. Sorry sto mi je trebalo, ali nikako nisam stigao da pogledam ko covek...

                          p.p.s. Hteo sam jos nesto da napisem, al ne mogu da se setim... Pa cu dopisati... ako se setim

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #28
                            Vocko.....tamo nema menjaca koliko sam ja video,niti se dobija uz motor
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • Vocko
                              CBC Senator XXL
                              • 25.04.2005
                              • 4556
                              • nBGd

                              #29
                              Znam gde ima jedan

                              Comment

                              • X9
                                CBC Senator XXL
                                • 28.06.2005
                                • 3179
                                • Wien-Sabac
                                • RX-8 i X-9

                                #30
                                ali taj jedan je vec sto reko nas narod "namenjen",tako da ako ode na drugu strane bice baksuz
                                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                                No ROTOR no MOTOR...

                                Comment

                                Working...
                                X