Pozdrav svima na forumu
Evo u cemu je problem.
Auto je nissan micra k11 1300ccm 55 kw16v twincam presao 123000km
Kao prvo kad palim auto ujutru ili bilo kad u toku dana cak i kad je zagrejan treba da verglam oko 30sec da bi startovao motor (sacekam da povuce pumpa sa gorivo i kad se cuje ono klik pocnem da verglam).Kad upalim ler gas skoci na 2000 o/min posle jedno 5min se spusti na 1100 ,a posle jedno pola sata 45min se spusti na 800-900 kako kad.Inace potrosnja po gradu je skocila na 13-14 l .Ne trosi ulje ,menjan je trotil pre dve godine.
E sad vozio sam ga u servis i likovi kazu ali nisu 100% sigurni ,kazu da su otisle gumice ventila i leptir gasa.Uradili su mu ciscenje dizni ali nisu otvarali motor i rekli mi da ne mogu da budu sigurni sta je sve dok ne otvore motor.Posle toga ,a proslo je vec dve nedelje i dalje se isto ponasa.
Inace ceo servis zamene ulja,svih filtera (bez filtera klime ) i nove svecice plus ciscenje dizni (3000din) plus ruke je ispao 16000din,sta mislite jel mnogo ?
Aj pa dajte neki predlog sta i kako dalje.
pozdrav Sava
Neki predlog sta i kako dalje?
poz
Evo u cemu je problem.
Auto je nissan micra k11 1300ccm 55 kw16v twincam presao 123000km
Kao prvo kad palim auto ujutru ili bilo kad u toku dana cak i kad je zagrejan treba da verglam oko 30sec da bi startovao motor (sacekam da povuce pumpa sa gorivo i kad se cuje ono klik pocnem da verglam).Kad upalim ler gas skoci na 2000 o/min posle jedno 5min se spusti na 1100 ,a posle jedno pola sata 45min se spusti na 800-900 kako kad.Inace potrosnja po gradu je skocila na 13-14 l .Ne trosi ulje ,menjan je trotil pre dve godine.
E sad vozio sam ga u servis i likovi kazu ali nisu 100% sigurni ,kazu da su otisle gumice ventila i leptir gasa.Uradili su mu ciscenje dizni ali nisu otvarali motor i rekli mi da ne mogu da budu sigurni sta je sve dok ne otvore motor.Posle toga ,a proslo je vec dve nedelje i dalje se isto ponasa.
Inace ceo servis zamene ulja,svih filtera (bez filtera klime ) i nove svecice plus ciscenje dizni (3000din) plus ruke je ispao 16000din,sta mislite jel mnogo ?
Aj pa dajte neki predlog sta i kako dalje.
pozdrav Sava
Neki predlog sta i kako dalje?
poz
Kod kojih indijanaca i vacarosa si terao auto? To za gumice ventila i otvaranje motora je klasican pokusaj prevare. Niti ima veze sa ler gasom i otezanim paljenjem, niti na tom motoru , sa tom kilometrazom koji uz to i ne trosi ulje mogu da stradaju!! Niti motor sa propalim gumicama ventila moze da prlja leptir u****, moze da trosi ulje i masti auspuh 
preporuci nekog ko zna sta i kako (moze i na PP) veruj mi muka mi je od ovih 'kvazi' ovlascenih servisa.
Comment