Motor radi izuzetno nemirno na malim obrtajima. Skoro sam prao karburatore, nikakva promena. Sva podeshavanja na karburatorima ne donose nikave rezultate. Promena u radu se osecja sa promenom ugla predpaljenja ali ni jednog momenta nije miran rad motora. Mirnije je sa kasnim paljenjem, nego ranim ali se motor gushi i davi. Inache na ovoj hondi ima vishe neispravnih delova i budzhevine nego ispravnih, tako da je ovo jecaj ochajnika za nekom pomocji. Pre koju godinu je Dalibor menjao zupchasti i shpaner ali auto je stajao godinu i po dana. Pokushavam vecj danima da na neki nachin sredim shta god da je problem, i vecj sam poludeo. Danas sam shvatio da pored dosadashnjeg problema da radi za kratko i kada je ugasim, motor povremeno obrne i koji krug u nazad. Ovo nikad nisam dozhiveo pa pitam za slichna iskustva. Sutra cju skidati poklopac ventila da i to proverim, ili neko ima bolju ideju. Veliki pozdrav i unapred hvala za strpljenje.
problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora
Collapse
X
-
Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora
Nastavicju u ovoj temi pa ako admin smatra da joj nije mesto ovde nek je menja. Naime utvrdio sam da je motor loshe uzupchen, bregasta je bila ispred radilice za jedan zubac. Ni ventili nisu bili nashtelovani kako treba, A uredno sam platio i zamenu zupchastog sa shpanerom i shtelovanje ventila kod Novice i Dalibora, a chak ih nisam pritiskao za vreme. No, nebitno, taj deo je rashen, i po prvi put imam konstantan pomak u kvalitetu rada motora. Imam josh da se bakcjem oko tachnog ugla paljenja kad uzmem strob, i naravno da karburatore dovedem u shto ispravnije stanje.
Za pochetak shtelovanja karburatora moram da izbalansiram protok vazduha na oba. Pravi alat za ovaj posao ne mogu ili ne zanam kako da nabavim, pa sam se bacio u improvizaciju. Naime, chitao sam o venturijevom efektu i jasno mi je da sa smanjenjem promera raste podpritisak. Ako napravimo spojene sudove, pre i posle suzhenja, tokom protoka vazduha, docji cje do pomeranja vode prema manjem promeru cevi. E sad, pitanje je da li cje spojeni sud, izmedju dve cevi istog promera, pokazati razliku u protoku povlachecji vodu ka onom koji ima vecji protok.
Meni ovo deluje kao totalno realan nachin za balansiranje. Molio bih da ako neko uvidja greshku u mojim tvrdnjama, napishe shta ne valja u zamisli i da predlog kako bi se problem reshio.
E i ako zna kako da napravim strob za shtelovanje ugla paljenja nek poshalje link ili shemu.
Veliki pozzz.Lud za Prelude
Comment
-
-
Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora
Gar`ša,voda u karbove i cilindre ni blizu nije poželjna.Pokušaj negde da pozajmiš dva ista vakummetra pa sa njima pokušaj da napraviš ravnotežu u radu.
Pre toga podesi ugao predpaljenja.
Šemu za strob nemam a za podatke za podešavanje ugla predpaljenja ću se potruditi,ako nemaš.
Comment
-
-
Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora
Nisam ni mislio da voda udje u karburatore, nego da pokazhe razliku u protoku.
Ovo je venturijev efekat, mene zanima da li bi spojeni sud pokazao razliku protoka u dve cevi iste debljine.
Nashao sam sheme za strob, a u manuelu imam uglove predpaljenja, dodushe dodushe nisam siguran za oznaku vozila jer je raspon podeshavanja od 12 do 22 u zavisnosti od opreme.Lud za Prelude
Comment
-
-
Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora
ET4006950 je broj motora. Aj ako mozhesh da mi nadjesh tachan ugao predpalenja, bio bih jako zahvalan, jer kod mene, u uputstvu postoje razna podeshavanja u zavisnosti od oznake, a ja neznam tachnu oznaku vozila.Lud za Prelude
Comment
-
-
Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora
Honda Prelude 1,8, karburator Keihin 34 (2 kom),Stepen kompresije 9,5:1
Statički ugao predpaljenja je 18 +- 2* pre gornje mrtve tačke na 750 rpm i spojenim vakumskim regulatorom.(za tržište S i CH 12*+- 2)
Benzin RON 95.
Provera razvodnika stroboskopom bez spojenog vakumskog regulatora: na 1000 rpm 0-1* + bazni ugao predpaljenja
na 2500 rpm 15-17* + bazni ugao predpaljenja
na 5500 rpm 24-28*+ bazni ugao predpaljenja
Provera vakumskog regulatora: + 9-11* max.,sapočetkom korekcije na 73 mbara i max. otklonom na 446mbar za manuelni menjač ili 372 mbar za automatsku transmisiju.
Brzina motora na leru 750 +- 50 rpm.
Obeleženi reper ugla predpaljenja označava 15* pre gornje mrtve tačke.
Efekat motora 77kw/5500rpm.Produkcija od 1983. do 1987. god.
Izvor ovih podataka je AutoData.
Comment
-
-
Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora
Malo sam zbunjen, jedina oznaka, koju sam ja nashao na zamajcu, nosi oznaku T, u uputsvu, u delu o zameni zupchastog kaisha, ona se navodi kao TDC. Deo uputstva koji govori o shtelovanju, ugla predpaljnja, pokazuje brojne oznake 12, 18, 22 itd. u zavisnosti od modela. Ja ne mogu da nadjem nikakvu drugu oznaku osim T i verujem da se odnosi na TDC. Na osnovu toga sam i prezupchio motor i dobio prve rezultate u poteri za fantomskim kvarom. Motor se vishe ne vrti u suprotnu stranu kad ga gasim i gasi se chim obrnem kljuch, nema vishe ono trzanje pri gashenju.
Ako sam dobro razumeo, trebalo bi da, kad raskachim vakuumski zakretach ugla paljenja, ugao nashtelujem na 0* u leru, a ostalo cje, ako je ispravno, uraditi ostali deo posla.
Samo ne znam na misle kad kazhu bazni ugao. Hvala i veliki pozdrav. Ako imash josh neshto zanimljivo javljaj.Lud za Prelude
Comment
-
-
Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora
Statički ugao predpaljenja je 18 +- 2* pre gornje mrtve tačke na 750 rpm i spojenim vakumskim regulatorom.(za tržište S i CH 12*+- 2)
Comment
-
-
Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora
Hvala puno za pomocj oznaka T je ista kao i kod mene. Verovatno da postoji i ta druga, ali moram da ochistim malo zamajac. Shto se tiche shtelovanja uradicju tako kao kazhesh a za ostale provere, nije ako umesh, nego ako imash chime. Nashao sam vakummetre za karburatore, kupicju ih za oko 70E. A strob cju verovatno praviti ili pozajmiti za prvo vreme. Poz.Lud za Prelude
Comment
-
Comment