problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #31
    Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

    U originalu je predviđeno to što sam ti napisao u jednom od predhodnih postova.
    Što se situacije ispod leptira u**** tiče,skontao si za peticu. Samo.............................................. .................................................. .............
    vakummože biti uzet i iznad leptira na usisnom grlu
    Ajde sad ponovo....

    Comment

    • nikolicji
      CBC Veteran
      • 26.06.2007
      • 133
      • Beograd

      #32
      Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

      Ma znam i to ali ovaj sigurno ide na usisnu, a i carbovi nemaju vakum portove. Mene buni, što imam utisak da je preveliki raspon i da je previše +35 stepeni, za naše gorivo. Ne znam da li grešim, to je problem. Prema mom razumevanju kada sa 6K obrtaja na +35 dodaš vakumskih 11 stepeni, zbog zatvorenog leptira to ode na +46 stepeni. I zato meni puca kad pustim gas.

      Valjda.
      Lud za Prelude

      Comment

      • nikolicji
        CBC Veteran
        • 26.06.2007
        • 133
        • Beograd

        #33
        Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

        @stratos
        Sad sam pročitao temu opet od početka i smejem se sebi samom. Stvarno sve lepo piše u tvom odgovoru po pitanju štelovanja ali nisam bio svestan da nisam razumeo kako treba, dok nisam sve naučio. Nekad mora na teži način.

        Iako mi je i dalje neverovatno, sigurno nisam sve skapirao, setio sam se da ima veze i sa geometrijom motora, što nisam uzeo u obzir.
        Lud za Prelude

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #34
          Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

          Prema mom razumevanju kada sa 6K obrtaja na +35 dodaš vakumskih 11 stepeni, zbog zatvorenog leptira to ode na +46 stepeni. I zato meni puca kad pustim gas.
          .
          Kada oduzmes gas,nije bitno sto je paljenje mnogo ranije.Puca ti zbog ili supljeg auspuha ili ti ipak imas problem sa kasnijim paljenjem.Ranije paljenje ne pravi takve probleme,cak naprotiv, ide u korist smanjenja pucanja na auspuh.
          Izmeri stroboskopom najveci otklon razvodnika,pri 6000, u stepenima,ali bez zakacenog vakuma.

          Inace te vrednosti predpaljenja u razlicitim rezimiima voznje su da kazem normalne,opet zavisi od konstrukcije motora...

          Comment

          • nikolicji
            CBC Veteran
            • 26.06.2007
            • 133
            • Beograd

            #35
            Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

            Hvala proveriću još jednom.
            Shvatio sam i sam da vrednosti direktno zavise od geometrije komore, kao i brzine klipova. Različite konstrukcije motora imaju različite brzine klipova, za isti RPM. Od toga zavisi udeljenost klipa od svećice. Plus faktor brzine sagorevanja (i odnos goriva i vazduha). A ja nemogu da dođem do svih podataka da bih na papiru napravio račun. Moraću još da eksperimentišem. Ako je, kako reče stratos, oznaka na zamajcu stvarno 15 stepeni, onda mi fale još tri stepena. Nego već sam zavrnuo razvodnik daleko ka ranijem paljenju, pa sam mislio da sam možda preterao.

            Na dosta mesta sam čitao o nekom karakterističnom zvuku koji opisuju kao ping ili knock. Taj zvuk se javlja u par stepeni ranijem paljenju. Može li neko ovo da mi objasni ja nisam čuo ništa takvo probavajući.
            Lud za Prelude

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #36
              Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

              Na dosta mesta sam čitao o nekom karakterističnom zvuku koji opisuju kao ping ili knock.
              Ako znas sta je ekser,i da ti neko iznad uha presipa iz kofe u drugu eksere,to je taj knock
              Teraj taj razvodnik,dok se ne uplasis tog zvuka,a onda vracaj dok se ne izgubi i onda si potrefio

              Comment

              • nikolicji
                CBC Veteran
                • 26.06.2007
                • 133
                • Beograd

                #37
                Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                Ok razumeo, hteo sam danas da radim malo ali buđavo vreme za rad na parkingu.

                Javljam kako napreduje čim bude malo lepše vreme.
                Lud za Prelude

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #38
                  Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                  Zaokreci razvodnik ka ranijem paljenju dok radi na leru do onog momenta dok ne pocne povremeno prekidati ravnomeran rad.Tada si vec debelo u ranijem paljenju.Provozaj malo da cujes kako se to zveckanje cuje.Vracaj razvodnik po malo sve dok se u voznji u svim rezimima to potpuno ne izgubi.Kad to uspes,smatraj da si ga podesio kako treba.Za svaki slucaj obelezi sadasnju poziciju razvodnika.

                  Comment

                  • nikolicji
                    CBC Veteran
                    • 26.06.2007
                    • 133
                    • Beograd

                    #39
                    Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                    Teco hvala puno na savetima, nisam ni sam znao šta da očekujem, pa nisam preterivao. Zaplašila me priča da može da polomi klipnjaču ili radilicu sa preranim paljenjem, ali to se valjda dešava kad se ode daleko u ranije paljenje i premaši taj momenat pinga. Probao sam još da saznam o temi i taj ping je valjda svega par stepeni ispred idealnog podešavanja. Prvi put sam skapirao da je to već kritična zona.

                    A za opseg podešavanja sam se zbunio jer sam očekivao da idealno podešavanje bude na polovini šlica na razvodniku (U mom posle se uvek gleda da si na sredini šlica, kad si na idealnoj poziciji. Jednak plus i minus opseg). Izgleda da kod kola to i nije pravilo.

                    Ima li neko ovakvu hondu da mi slika položaj razvodnika.

                    Ima jedna sitnica, stroboskop koji koristim, sam napravio samostalno. Trebalo bi da je precizan koliko i kupovni ali to ne mogu da znam dok ne uporedim.
                    Još uvek nisam našao nekog ko sluša, šta mu se priča, dok radi nešto na kolima, tako da, sve radim samostalno na parkingu.
                    Lud za Prelude

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #40
                      Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                      Nemoj da se plasis ranijeg paljenja,stetno je ako bi se tako duze vozio.Dao sam objasnjenje kako nastelovati predpaljenje,ako se nema stroboskop i ako se trazi maximum od motora,a postavlja se i pitanje ispravnosti razvodnika,vakuma ...A granica za maximum iz motora i stetnih detonacija i jeste 2,3 stepena,otprilike 2mm na slicu razvodnika.

                      Comment

                      • nikolicji
                        CBC Veteran
                        • 26.06.2007
                        • 133
                        • Beograd

                        #41
                        Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                        Razvodnik sigurno nije skroz dobar. Znam i šta je problematično tako da ne očekujem idealan rad u svim opsezima (rasklapao sam ga, ima lufta u osovinicama tegova) ali znam da ne može pomeriti više od predviđenog ni centrifugom niti vakumom (i vakum malko glavi, šta ću još mi je skupo da kupim novi). Poenta je da krajnje vrednosti ne bi smele da odstupaju.
                        Lud za Prelude

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #42
                          Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                          Krajnje vrednosti ugla otklona su obavezno u funkciji broja obrtaja ili opterećenja motora. Sve drugo je pogubno prvo za klipove pa nadalje.
                          Bilo bi lepo da je to sve tako jednostavno.
                          Šta će se desiti ako budeš imao na 1500 obrtaja pun otklon ugla centrifugalnog regulatora i budeš morao nekada da potopiš gas do patosa sa niskih obrtaja tipa 2000 obrtaja pa na gore.
                          Moraš biti svestan da ti Tečini ekseri iz kofe u tom momentu enormnom energijom bombarduju sve što je u komori za sagorevanje i ispod nje i ostavljaju trajne posledice.
                          Teča izgleda voli da menja slomljene klipove?

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #43
                            Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                            Verovatno nije dobro shvaceno.Ekserisanje ne sme ni u jednom momentu da se cuje.Ali ako hoce da cuje kako izgleda to u voznji,neka proba kako sam objasnio.Od te probe na kratko nece mu faliti nista.I ako zeli izvuci maksimum od razvodnika mora tako pokusati da nasteluje paljenje.Oterati razvodnik da to cuje,a onda vracati dok se taj zvuk u svim rezima ne bude vise cuo.Znaci nekoliko probnih voznji,uz vracanje po dva milimetra razvodnika.

                            Comment

                            • nikolicji
                              CBC Veteran
                              • 26.06.2007
                              • 133
                              • Beograd

                              #44
                              Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                              Možda sam ja malo preuveličao, nije razvodnik toliko loš nego sam ja svestan nedostataka jer sam ga rasklapao i čistio celog.

                              Nemoj da brineš, meni je majstor, pre nego što ću otvoriti razvodnik, rekao da je ugao naštelovan super i da razvodnik radi kao bombona. (Novica i Dalibor)
                              U tom momentu na razvodniku je bila zaglavljena okretna ploča vakuma a centrifugalni nije mogao ni na jednu stranu do kraja da ode. Ovo sam sve rešio, koliko sam mogao.

                              Sad sam se vratio sa male test vožnje. Ispod 2K obrtaja ne smem da potopim gas guši se dok iznad 2K mogu sasvim normalno da stiskam. Ima malo pauze i promena dok ubrzava ali sam svestan da ne može biti idealno dok se svi referentni delovi ne zamene.

                              Postoji još jedan aspekt priče a to je da ovi Keihen CV carbovi iaju toliko sistema koji moraju perfektno da rade da izvukao maksimum. Kod mene su onesposobljena neka pomoćna grla (economiser jet) jer su mi membrane pocepane. Ta grla se otvaraju u specifičnim uslovima vakuma. Nisam ni sam siguran tačno kad i kako rade. Verujem da je ovo jedan od pomoćnih razloga za nestabilan rad u raznim režimima.

                              Razgovarao sam sa Njegošem o tome da ne moram ovo sređivati ako budem ugrađivao plin. Ali sam jako zbunjen čitajući temu o motoru sa 4 carba i problemima sa plinom. U totalnoj sam dilemi. Hteo bih da ugradim plin ali bih hteo da imam i snage kada to uradim.
                              Lud za Prelude

                              Comment

                              • nikolicji
                                CBC Veteran
                                • 26.06.2007
                                • 133
                                • Beograd

                                #45
                                Re: problem sa motorom prelude 86 1.8 2karburatora

                                I tako navozao sam se par hiljada i rakoh da još malo sredi zaostale probleme.

                                Kupio sam od Njegoša "power valve" i prateće membrane. Zamenio i naišao na novi problem. Odziv na gas je bolji u svim režimima ali kad potopim gas negde posle 4000 rpm počne da trokira.

                                Od ranije sam sumnjao na razvodnik, pa sam ga ponovo remontovao (i dobro je što sam to uradio), stanje katastrofa samo što nisu pukle osovinice tegova. Kad sam ga skinuo zveckao je kao polomljena dečija igračka. Zamenio sam osovinice, malo sam se namučio ali je posao vrhunski odrađen. U svem tom poslu skapiram da je razvodnik hibrid, sklopljen od dva tipa toyo denso koji su se ugrađivali u ovaj model. Zbog toga izgleda ne mogu da okrenem razvodnik dovoljno da naštelujem kako treba.

                                Pitanje je zašto se sada kada je bogatija smeša dešava problem sa paljenjem smeše. Nemam baš toliko iskustva ali učim polako. Dok auto turiram u mestu ne pojavljuje se ovaj problem, tek kad sednem da vozim i potopim gas dešava se da preko 4000rpm trokira. Više zvuči da se smeša ne upali nego nešto drugo.

                                Nisam još proverio svećice ključ mi nije pri ruci ali biće i to u toku nedelje. Na šta da obratim pažnju kod svećica znam osnovno ali neki detalj iz iskustva bi pomogao.

                                Moguće je i da zeza pumpa za gorivo iako mi je to sumnjivo jer ipak ima čantrice sa plovkom. Možda može i da ih potroši na punom gasu, ne znam.

                                Da li bogatijoj smeši treba ranije paljenje? Da li treba manji zazor na svećici ili veći?

                                Probao sam i da eksperimentišem dok je auto u leru, kad razvodnik okrećem ka kasnijem paljenju, obrtaji motora opadaju, ne ravnomerno radi i dođe do praktično gašenja motora. Odziv na gas je sve lošiji kao i stabilizacija po puštanju gasa. Dok kad okrećem razvodnik ka ranijem paljenju obrtaji motora rastu, motor sve bolje radi, ravnomerno bez trešenja, bolji odziv na gas, po puštanju gasa nema kolebanja odmah pređe u ler bez problema. Postepeno ga okrenem skroz do kraja ka ranijem paljenju i ne jednog momenta se ne pogorša rad motora. Verujem da je to zbog toga što je razvodnik hibrid i moram da nađem način da još pomerim paljenje.
                                Lud za Prelude

                                Comment

                                Working...
                                X