pozdrav
Javljam se iz Skoplja i pozdrav do svih na forumu .Iako nisam cest gostin foruma kada imam vremena procitam neke dobre diskusije Sada sam se odlucijo da postavim moj problem sa mikrom moje kcerke.Mikra je 1,3 benzin / plin koji je ugraden pre dve godine .Problem se pojavio pre mesec dana pri proveru nivoa ulja , cuo se neki zvuk koji je dolazio sa desne strane gde je alternator i vodna pumpa.Zvuk nije glasan ali nije da se ne cuje ,Auto je odvezen kod majstora (privatna radnja) reko je da se radi o zategacu PK kajsa, moje misljenje spored onoga sto se moze cuti mislim da se radi o lanca(kako da kazem verigi ili slicno ).Zanima me dali je najtacnije da se skinu kaiseve i da se cuje dali motor ce imati isti zvuk sto bi znacila eliminacija zategaca,vodne pumpe i alternatora.Kao drugo zanima me verujem da imaneko iskustvo dali se obavezno skida ceo motor pri zamena lancanika od bregaste i radilice.Mozda sam se dosta rasirio kao za prvi post ali ja se izvinjavam .
Pozdrav Blazevski
Javljam se iz Skoplja i pozdrav do svih na forumu .Iako nisam cest gostin foruma kada imam vremena procitam neke dobre diskusije Sada sam se odlucijo da postavim moj problem sa mikrom moje kcerke.Mikra je 1,3 benzin / plin koji je ugraden pre dve godine .Problem se pojavio pre mesec dana pri proveru nivoa ulja , cuo se neki zvuk koji je dolazio sa desne strane gde je alternator i vodna pumpa.Zvuk nije glasan ali nije da se ne cuje ,Auto je odvezen kod majstora (privatna radnja) reko je da se radi o zategacu PK kajsa, moje misljenje spored onoga sto se moze cuti mislim da se radi o lanca(kako da kazem verigi ili slicno ).Zanima me dali je najtacnije da se skinu kaiseve i da se cuje dali motor ce imati isti zvuk sto bi znacila eliminacija zategaca,vodne pumpe i alternatora.Kao drugo zanima me verujem da imaneko iskustvo dali se obavezno skida ceo motor pri zamena lancanika od bregaste i radilice.Mozda sam se dosta rasirio kao za prvi post ali ja se izvinjavam .
Pozdrav Blazevski
Comment