Mazda 1.6 problemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #16
    ) Problem resen ,bio malo zaprljan leptir i ler nije bio dobro podesen i onaj "ventil" na poslednjoj slici nije dozvoljavao da se leptir skroz vrati pa je i to nastelovano ali sad radi kako treba
    Ler stabilan na 750+-50 o/min

    Hvala svima i pozdrav
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      super da je reseno. recimo da je scenario da se leptir uprljao tokom kilometara, auto otisao kod majstora kome na pamet nije palo sta je uzrok pa je onda rastelovao granicnik leptira tako da je leptir malo otvorio, time poremetio TPS prekidac i zeznuo elektroniku koja je pocela uludo da juri ravnotezni polozaj...

      ovo tvoje iskustvo je dobar primer da resenje obicno pociva na nekoj prostoj stvari i da ne treba napamet dirati fabricki podesene senzore, elektroniku jer su to po pravilu izuzetno pouzdani elementi kontrole rada motora.

      a takve cake su zgodne kada se kupuje inace odlican auto ali sa takvom falinkom se da oboriti cena pri kupovini
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #18
        Taman sam pomislio da je sve sredjeno
        kad sam primetio da cim se rezervoar isprazni do poslednje 1/4 ,auto pocinje da secka ceim se malo vise doda gas naj izrazenije je u 2. brzini,ali se javlja i u ostalim problem nestaje cim se sipa gorivo i auto ide bez problema dok ponovo ne dodje do zadnje 1/4

        Prvo sam pomislio da je rezervoar toliko prljav da pumpa ne moze lepo da vuce gorivo,ali rezervoar je ociscen,a problem i dalje postoji

        Ostaje mi da ovih dana krenem redom i da se nadam da cu naci kvar.

        Sumnjam i na filter goriva ,jer nemam predstavu kad je zamenjen,ali me bni sto radi lepo kad je rezervoar pun, u svakom slucaju ga menjam





        Pozdrav
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          ne znam kako je na Mazdi ali Volvo ima 2 pumpe za dobavu benzina- pretpumpu u samom rezervoaru nizeg pritiska (kada prestane da radi onda tako zeza)i poslenje pumpu viseg pritiska.

          posto se benzin u****va mora da postoji apsolutna zaptivenost u delu pre same pumpe- ukljucujuci i cev gde u****va sa sitom na kraju cevi sve do samog dna rezervoara.

          otvori servisni poklopac rezervoara, nadam se da ima , i pregledaj da li ima nekih gumenih creva, ili slicno i u kakvom su stanju.

          naravno, i sam filter goriva treba promeniti obavezno ako ima vise od 100.000km od poslednje njegove zamene.

          verovatnoje neka glupost kao ona sto si vec resio, sa srecom.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Ivvan
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1574
            • Nis
            • SAAB 9000

            #20
            Ok. Otvarao sam servisni poklopac i jedna el.pumpa je na njemu,u samom rezervoaru se nalazi pregradjen deo kao sud.u njemu stoji pumpa, malo vislji od dna ,sa ostatkom je povezan na proncipu spojenui sudova tako da u njemu skoro uvek ima isto goriva,tako da otpada mogucnost da pumpa ne dohvata benzin,moguce je da ta pumpa u rezervaru zeza,ali zasto bi zezala samo kag je gorivo pri dnu ,ostaje mi sutra prekosutra da ispitam problem malo detaljnije I nadam se da nije pumpa ,cema move cca 600 evra

            Pozdrav
            Turbos make torque,and torque makes fun

            Comment

            • vujke
              Admin
              • 29.09.2004
              • 1673
              • Mladenovac
              • Daewoo Lanos 1.5SX

              #21
              hmm..poznat mi je ovaj problem, ali sa renoa.. pocni da trazis drugu pumpu
              while(!asleep()) {sheep++;}

              Comment

              • Ivvan
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1574
                • Nis
                • SAAB 9000

                #22
                Ne znam videcemo

                Turbos make torque,and torque makes fun

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  #23
                  Samo sto manje ulaganja,dok moze

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #24
                    Posto je prethodni vlasnik skinu katalizator neki "majstor" je skinu i lambda sondu i tako je auto radio bez sonde nekoliko godina , ja sam se napravio pametan pa stavio sondu ,polovnu doduse ali sat je tu je.
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • Ivvan
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1574
                      • Nis
                      • SAAB 9000

                      #25
                      Evo je slika stare "sonde"



                      Sad mi ostaje da sacekam i da vidim hoce li biti neke promene =]
                      Turbos make torque,and torque makes fun

                      Comment

                      • vujke
                        Admin
                        • 29.09.2004
                        • 1673
                        • Mladenovac
                        • Daewoo Lanos 1.5SX

                        #26
                        Imas dve sonde, jednu posle cat-a ili samo jednu?
                        while(!asleep()) {sheep++;}

                        Comment

                        • Ivvan
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1574
                          • Nis
                          • SAAB 9000

                          #27
                          Samo jedna
                          Turbos make torque,and torque makes fun

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            #28
                            Mojoj sreci nema kraja..........
                            Daklem posto sam stavio lambda sondu i promenio filter goriva ,auto je radio odlicno bez obzira koliko je goriva imao.
                            ALI pre nekoliko dana mi se cale pozalio da auto ne ide kako treba ,povremeno ne prima gas ,trza, hoce da se ugasi. U rezervoaru je bilo goriva nesto preko pola, ja sam probao auto i nista sve radi normalno. Za vikend cale bio u selu i u povratku ponovo problemi.
                            Proverio sam sta prijavljuje kompjuter kao gresku i izbacuje
                            17 oxygen sensor incorect signal probanle cause:intake leak,fuel presure/pump, wiring,O2S,injector(s), ECT sensor,MAF sensor, spark plugs znaci losa lambda vrednost.
                            Danas sam provozao auto ,rezervoar je bio otprilike pun oko 1/4,kad se upali radi na leru bez problema mirno i stabilno, kad se krene sve lepo jedno vreme ,onda pocinju problemi.
                            Na naglo dodavanje gasa reaguje tako sto pocinje da stuca ,da se gusi. Ponekad naglo izgubi obrtaje , kad stisnem kvacilo i dajem gas ne reaguje jedno 5-6sekundi ,pa onda pocne da prima gas Ako recimo popustim malo gas brzina prestane a opada i vrati se na normalu.Desilo mi se da ga vozim konstantno 3om brzinom oko 100km/h pri 5k obrtaja jedno 2-3 min. i odjedanput kao da sam skinuo nogu sa gasa pocinje da usporava i ne reaguje na gas i hoce da se ugasi ako ne stisnem kvaclo ,ako recimo stanem dok ne prima gas i u mestu ne reaguje jedno 3-4 sec. pa se sve vraca u normalu


                            Sta mu je nisam siguran, danas nisam stigao nista da proverim ,ali najvise sumnjam na brizgaljke i pumpu

                            Ima li neko ideju
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #29
                              I meni lici na prekide u gorivu
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • Ivvan
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1574
                                • Nis
                                • SAAB 9000

                                #30
                                Jutros sam sipao benzin i ......

                                sve radi normalno
                                Sad sve vise sumnjam na pumpu ,cak sta vise siguran sam da je pumpa (on ima samo jednu potapajucu u rezervoaru)
                                Turbos make torque,and torque makes fun

                                Comment

                                Working...
                                X