Onda dok ne dodje do remonta ili zamene vozi samo sa punim rezervoarom.
Mazda 1.6 problemi
Collapse
X
-
Cekaj,cekaj........
Prvo ja imam Mazdu 626 2.0i 16V (pogledao sam sliku tvog motora,onu prvu i vidim da je gotovo identican motor),i kad otvorim poklopac rezervoara na benzinskoj pumpi (a rez je npr. pred kraj da bude prazan) SISTI kao blesav (kao Coca-cola).......
Sta to znaci??
Druga stvar,meni isto pada ler..........znaci odjednom sa 750 (+-50) padne na 200 ali ga komp. vrati i sve ok......ne gasi se,samo pada,a to malo nervira.....mozda mozes ponovo da mi napises kako si to resio....procitao sam sta si napisao,ali nisam ukontao.....ako mozes daj neku slicicu posto vidim da je dosta slicno,ako ne i isto.....
Treca stvar. Isto je stucao kao tvoj (bez obzira da li je pun ili pred kraj rezervoara),ali to je prljavstina u benzinu......oni su inace osetljivi na te stvari,pa cesce menjaj fiter goriva,i obavezno idi na ciscenje injektora....posle toga poblesaveMeni je to pomoglo......
PozBila: Mazda 626GT 2.0i 16V DOHC (103kW)
Sada : Mazda 323 160 (sa volanom na desnoj strani, i cudnim izgledom - nije kao mazda 323 iz evrope)
Vozaču,
Prvo baci svoj smrtonosni pogled,
Pogled na život,
Pogled na smrt,
I tek onda kreni svojim stazama,
Stazama tvoje smrti,
Stazama tvoje pobede...
Vozač
Comment
-
-
Ovo prvo sto ti sisti kad otvoris poklopac na rezervoaru,kako sisti dal izlazi vazduh ili ga uvlaci,ako ga uvlaci znaci da pravi vakum,ako izbacuje znaci da pravi pritisak.
Drugo verovatno zaprljan leptir za gas treba ga ocistiti i onda nastelovati ler na dva srafa (postavicu kasnije slike koji tacno)
trece sad znam i ja
PozdravTurbos make torque,and torque makes fun
Comment
-
-
Cini mi se da vazduh izlazi....?!
Ja sam stelovao ler kod sebe,a to ide ovako.....prvo se zeleni dzek od kompjutera stavi na masu,a onda ima jedan sraf kojim se regulise,i ponovo "ukljucis komp" odnosno,skines ga sa mase.....
Tako sam nasao uputstvo na autodata cd-u,a i jednom sam gledao majstora u servisu (spijunirao)...
Jel ok kad vazduh izlazi?
Videcu da ocistim leptir.Ako mozes slikicama da mi pokazes sta je to uopste (posto,bar za sada ne znam) i gde se nalazi?
A i reci mi cime se cisti (video sam neke sprejeve za ciscenje tih stvarcica,ali ne znam koji su)?
Hvala unapredBila: Mazda 626GT 2.0i 16V DOHC (103kW)
Sada : Mazda 323 160 (sa volanom na desnoj strani, i cudnim izgledom - nije kao mazda 323 iz evrope)
Vozaču,
Prvo baci svoj smrtonosni pogled,
Pogled na život,
Pogled na smrt,
I tek onda kreni svojim stazama,
Stazama tvoje smrti,
Stazama tvoje pobede...
Vozač
Comment
-
-
Trebalo bi da normalno radi
A leptir ces najlakse da nadjes tako sto pratis crevo od filtera vazduha na jednoj jednom kraju ti je kutija filtera i MAF senzor a na drugom kraju leptirskini drugi kraj i eto leptira.
Trebalo bi da zavrsi posao bilo koje sredstvo za odmascivanje sve zavisi koliko je prljav, ako ne gresim (ako gresim neko ce da me ispravi)
Turbos make torque,and torque makes fun
Comment
-
-
Ja imam slične probleme i niko nije uspio da mi pronađe kvar...
Prvo mi kažu riknula ti pumpa od goriva sigurno (ja se uhvatim za glavu) , međutim drugi provjeri kaže radi, ali vjerovatno su injektori - provjeri i njih i sve u redu...
Onda prikači na komp (nekakv bosh) ali pošto je kod mene nije OBD (ili kako već) ništa ne pokazuje...
Kaže vjerovatno protokomer i na tome ostalo
Međutim mene zbunjuje to što kada skinem protokomer auto se odmah ugasi....
Zato moram čekati da mi naleti kakva mazda da prebacim protokomer ili da se ovde otvori ovlašten servis za mazdu da mi provjere
P.S. Neću reći da mi na plin radi idealno da me Dora ne bi ubioali reći ću da auto ide normalno....
Comment
-
Comment