Jeste tamo je Profil, sacekaj jos dan-dva, pokusavamo da obezbedimo taj deo...
Problem je sto nemamo njegov tacan serijski (kataloski) broj, pa se oteglo...
Problem se manifestuje tako sto: kada je motor hladan pali dobro ili samo malo teze, ali kada se zagreje tesko pali i slabije vuce i pri tome se vrati gorivo iz filtera i ostane prazan.
Ovo sto sam napisao ne odnosi se na curenje bilo kog ventila.
Mozemo da se dogovorimo i da ja nesto probam, mozda i uspe ako ja mislim da je to problem.
hehe, to ce sacekati... cekam da promene bregastu, klackalice, remenje(doslo vreme i za veliki servis)... pa kad ispadne da ovo nije bio problem, uzecmo i taj ventil da zaokruzimo na 1k evrica.
Ne znam tacno. Tako je meni otac preneo, a on inace tesko razlikuje mazdu 6 i 626. Uglavnom neki breg(ili 2) na bregastoj, a sve posledica ne stelovanja ventila na svakih 30.000km (zadnjih 80.000. kolilko je kod nas, nisu stelovani sigurno). Kazu kad su ujutro upalili auta, stekli su potpuno drugu sliku o problemu jer se dosta drugacije cuo nego sto bi trebalo. Znam i ja da se malo drugacije cuo, kao neko zvecanje kad mu se doda gas ali se to poklopi sa vec navedenim trokiranjem, pa jos roktanje dizela... vise ne znas sta je sta. Uglavnom, epopeja se nastavlja
Comment