Vozim Hondu Civic 1.5. U poslednjih mjesec dana sam imao problema sa paljenjem kad je hladno i vlazno i promijenio sam (tj. majstor) svjecice, razvodnik, razvodnu kapu sa kablovima i na kraju kompjuter koji je navodno previse sipao goriva i gusio motor. Posle zamjene komjutera auto pali (ali ne sjajno jer kad je hladan zavergla 1-2 sekunde prije nego sto upali) ali sad trosi oko 12 litara umjesto 8.5, koliko je ranije trosio. Osim toga se cuje detonacija iz auspuha kad naglo oduzmem gas a prethodno sam vozio sa nesto jacim gasom. I to manje vise jednako kad je auto topao ili hladan, mozda cesce kad je topao. Majstor mi je nastelovao ugao paljenja jer se navodno zbog toga povecala potrosnja (ugao nije bio dobar) i to je bilo juce tako da jos ne mogu da zakljucim da li se smanjila potrosnja ali se detonacije i dalje cuju. Kontrolna, zuta lampica se ne pali kao sto mi se palila jednom ranije kad je bila crkla lambda sonda tako da, ako je kompjuter u redu, pretpostavljam da je lambda sonda jos uvijek ziva. Inace, motor je sa direktnim ubrizgavanjem (multipoint injection). Sta moze biti uzrok detonacijama? Da li se potrosnja smanjila saznacu za par dana

Comment