Vozim Hondu Civic 1.5. U poslednjih mjesec dana sam imao problema sa paljenjem kad je hladno i vlazno i promijenio sam (tj. majstor) svjecice, razvodnik, razvodnu kapu sa kablovima i na kraju kompjuter koji je navodno previse sipao goriva i gusio motor. Posle zamjene komjutera auto pali (ali ne sjajno jer kad je hladan zavergla 1-2 sekunde prije nego sto upali) ali sad trosi oko 12 litara umjesto 8.5, koliko je ranije trosio. Osim toga se cuje detonacija iz auspuha kad naglo oduzmem gas a prethodno sam vozio sa nesto jacim gasom. I to manje vise jednako kad je auto topao ili hladan, mozda cesce kad je topao. Majstor mi je nastelovao ugao paljenja jer se navodno zbog toga povecala potrosnja (ugao nije bio dobar) i to je bilo juce tako da jos ne mogu da zakljucim da li se smanjila potrosnja ali se detonacije i dalje cuju. Kontrolna, zuta lampica se ne pali kao sto mi se palila jednom ranije kad je bila crkla lambda sonda tako da, ako je kompjuter u redu, pretpostavljam da je lambda sonda jos uvijek ziva. Inace, motor je sa direktnim ubrizgavanjem (multipoint injection). Sta moze biti uzrok detonacijama? Da li se potrosnja smanjila saznacu za par dana
Problem sa Hondom
Collapse
X
-
1.5 je isao u Civica od 80 i neke do 2000, pa ne bi bilo lose da saznas i koju generaciju civica imas, koju seriju motora, onako usputno, tek da se zna.Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Re: Problem sa Hondom
Originally posted by aleksandar75Sta moze biti uzrok detonacijama? Da li se potrosnja smanjila saznacu za par dana
kut paljenja tj lose gorivo. barem je to bio kod mene problem"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Niste trebali da cackate paljenje... Pored toga trebalo bi da se vratis jos jedan korak unazad jer ocigledno ni taj promenjeni "kompjuter" nije resio problem. Pitanje je da li je tvoj "prvi" kompjuter odgovarajuci ili je ranije menjan i da li je ovaj "sadasnji" pravi...
Jel` taj majstor za Honde ili je neki univerzalac pa ide trial&error sistemom...onda ce da ti potraje "dijagnostika".
Comment
-
-
Ima bar sedam tipova tog motora 1,5 l u tim godištima.
Kako da znamo koji je ?
Toliko je komplikovano prepisati prvih pet znakova od broja motora iz
saobraćajne i navesti godište i koliko ima KW ???
A taj tvoj majstor, odma' za drugi ECU, bez ikakve dijagnostike, a
mislim da ni ne treba aparat, samo se iščitaju trep kodovi?Valjda
nisi bacio stari ECU ?
Predlažem da ponovo postaviš temu, ili da se ova premesti, u autodijagnostika i upravljačka...
Pozdrav !"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
Comment