NA ili Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JNC
    CBC Senator XXL
    • 19.12.2006
    • 1332
    • Beograd

    #16
    Najisplativija stvar je svakako staviti novi motor, ali samo u slucajevima kao sto je Darkova MX-3, pa je za relativno male pare dobio dosta, ali to je bas da se poklopi da imas masinu gde pase tako nesto, dosta jaci motor koji pase sraf na sraf i vrlo malo izmena je jos potrebno, sve ostalo ispadne skupa radnja.
    Ja za te egzibicije nemam zivaca, a bogme ni mesta za tako nesto, i svakako cu ako budem tako nesto radio, uzeti odmah auto koji ima turbo, a u zavisnosti od toga koji bude auto, imati jos jedan za svaki dan, posto da vozim u guzvama auto sa potrosnjim od 20l nema sanse. I koji ce mi djavo takav auto, jedino npr, 6 MPS sa plinom moze da mi bude auto za svaki dan a da ide, e to je ono sto bi ja prvenstveno uradio.

    Comment

    • Vocko
      CBC Senator XXL
      • 25.04.2005
      • 4556
      • nBGd

      #17
      @bakara - pricamo o autmobilima ne o kantama na tockovima
      Corsu OPC su vozeli Opelasi i nahvalili je, onda seli u Medinu i zaboravili na OPC. Sve je elektronika, nemas osecaj u voznji itd... Jeste sve tiho, novo, utegnuto, al opet...
      Mi se kao opasni vozaci i lozimo se

      @over - i to je jedan smer u kome se moze razmisljati

      @miki - apsolutno se slazem sa tobom, odatle nekako i ova diskusija. Atmo ima neke prednosti, koje si naveo, dok Turbo ima druge prednosti.
      Stvar je licnog izbora ili zelje

      @jnc - ovo je primer slicne konverzije, mada je kada imas 1.8 motor, jos lakse, jer manje stvari treba da se izmeni, jos ako je starije generacije sasija <96, tu ima jos manje problema.

      Inace ovo je proisteklo iz Nenadovih i mojih razgovora poslednjih dana


      U ovom trenutku nemam vremena, dopisacu se kasnije sta sam jos hteo da kazem.

      Comment

      • RedboX
        CBC Senator XXL
        • 28.11.2006
        • 1537
        • Novi Beograd

        #18
        samo nemoj da ti topik ode kao moj pod kljuc kada sam podvukao crtu
        I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #19
          @redbox
          otisao ti je topik pod lock jer si ti to trazio...chim budes imao neki novi info,samo pp meni ili Vocku i lock je sklonjen..
          @tema
          Vocko za tebe:

          ovde je sve sto sam hteo da ti kazem
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • RedboX
            CBC Senator XXL
            • 28.11.2006
            • 1537
            • Novi Beograd

            #20
            Ma nije problem da se odlokuje nego se svo moje kombinacije svode na ono sto je Voko hteo da izbegne

            Code:
            p.s. nemojmo sada one fore prodas svoj i kupis jaci umesto da budzis, to nije zanimljivo
            I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

            Comment

            • Vocko
              CBC Senator XXL
              • 25.04.2005
              • 4556
              • nBGd

              #21
              @miki - zato merim 20 puta, pa krecem da radim


              NA konverziju je lako uraditi, delovi su relativno lako dostupni i osetice se snaga na visim obrtajima, ali tu stajes, jer sve dalje kombinacije kostaju mnogo. Onda kreces da gledas u Turbo smeru i to onda opet kosta, pa ti je to dosta neko vreme, onda opet uhvate bubice, samo sto je sada nadogradnja laksa i opet dodajes snagu... I tako u krug, nikad dosta
              (iako je ovo gore vec na pocetku receno)

              Bitno je na pocetku odrediti dugorocni cilj tj da li ces zadrzavati auto i budziti ga koliko zelis (koliko je moguce) ili zelis nesto drugo.

              Sad ko za inat ne mogu da pronadjem link gde je decko budzio Opel-ov C20XE motor (poznat iz kadeta i astre za GSI oznakom), ali iskljucivo NA. Zaista treba videti to kako je precizno radjeno i koliko je truda ulozeno, para da ne pominjem...

              Comment

              • prolupator
                CBC Senator XXL
                • 02.09.2005
                • 3968
                • Zemun

                #22
                Mislis na beli sibijev Kadett sa 2.0 razbusenim na 2.2 + NOS ?

                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                prolupator.mojblog.rs

                Comment

                • Vocko
                  CBC Senator XXL
                  • 25.04.2005
                  • 4556
                  • nBGd

                  #23
                  Ma koji crni shibi, on je malo dete za ovog lika... To mi je Meda dao link davno... Englez, Nemac, Turcin neki, ne mogu da se setim

                  Comment

                  • JNC
                    CBC Senator XXL
                    • 19.12.2006
                    • 1332
                    • Beograd

                    #24
                    Ma nema tu sta da se razmislja, skupljaj pare i trubo, NA nema sanse sa 1.8 motorom ili tako nesto, Mikiju je lepo NA kad ima 2.5l onda moze da se prica lepse ide, vuce ravnomerno itd.. stim da onda imas i registraciju dosta skuplju , tako da za nase uslove( sto je ja mislim veoma bitno ipak je ovde mnooogo dugacija stvar nego u EU ili USA po pitanju dostupnosti, tj, sve te ispadne skuplje) je turbo na kraju sigurno bolji odnos cena/snaga.

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #25
                      pa na to sam i mislio...on mora da zna sta hoce i prvenstveno sta MOZE...
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • RedboX
                        CBC Senator XXL
                        • 28.11.2006
                        • 1537
                        • Novi Beograd

                        #26
                        i sa koliko nula se pise M000ze u jeurima
                        I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          #27
                          bas tako
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          Working...
                          X