Pasat 1.6 GTD promena dihtunga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    Pasat 1.6 GTD promena dihtunga

    Klasicna prica, dihtung pufff. Voda na auspuhu, majonez...




    Pasat 1.6GTD





    Motor kompletan i naizgled je sve OK.





    Inace sto se tice paljenja, palio je normalno...
    https://t.me/pump_upp
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #2


    Kada smo skinuli poklopac ventila, videli su se prvi tragovi vode...




    Bregasta izgleda ok, inace prilicno lagan motor za rasturanje. E sad glava je uradjena pre nekih par hiljada km zato sto je auto prezupcio...




    Srafovi naravno jaaaaako stegnuti pa je potrebna veeelika sila da se popuste... Inace kako mi kaze drugar, po marfiju kljuc za srafove glave (nastavak) moze lako da upadne kroz rupu u glavi skroz do kartera...




    Evo ga napokon posle 40tak minuta i dihtung koji nezigleda sjajno a boga mi ni originalno...





    Evo je glava komplet sa usisnom i izduvnom granom i naravno trurbinom.




    Naravno ulje i voda = majonez. Jasno se vidi gde je pomesao. Inace smo prekontrolisali glavu i blok i nema nekih vidljivih ostecenja...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #3
      E sad detaljno smo pretresli glavu i sve slikali:




      Postoje pukotine koje su karakteristicne za sve dizele tih godista izmedju ventila. Svi strucni koje smo pitali kazu da su one ocekivane i bezopasne...




      E sad nam ostaje da uzmemo kvalitetan dihtung, srafove, da procistimo navoje, sve povrsine prekontrolisemo i lepo ocistimo. Posle toga sklapanje, stezanje po uputstvu provera zupcenja i teraj...

      Posto nam je za skidanje trebalo 40tak minuta, montaza sa ciscenjem jos jedno 1 sat. Mozemo ovo da radimo i svaki vikend...

      Kad kupimo delove slikacu dalje i naravno sklapanje ce biti islikano...

      Ako upali i bude kako treba ima da se pofalim ovde
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Ti postade specijalista za dizele
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #5
          Cek da vidis kad nabavim dizalicu pa jos i garazu da ozidam... Ima da predjem na ozbiljne dizele mozda cak se i usudim i TDI da rasturim
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #6
            ..postade covek pravi dizelista ...

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #7
              Ko mi pomene pasata i vw narednih 2 godine iz mesta na nahebo...
              3 puta skidali i stavljali
              promenili glavu, stavili novu
              ali on i dalje duva izmedju glave i dihtunga

              Video sam 2 pukotine na bloku i ostaje samo to kao problem sto duva i dalje....

              Ima li neko ideju, danas cu da okacim slike bloka i moje sumnje...
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • dieselman
                CBC Senator XXL
                • 14.11.2005
                • 833
                • tt

                #8
                ...ponavljanje je majka nauke ...

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #9
                  Spustili smo vreme rasklapanja na nekih 30tak minuta. Sklapanje ide za 40min najvise.
                  Zna li neko za neko takmicenje vw pa da se prijavimo
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Goran
                    Moderator
                    • 06.10.2004
                    • 535
                    • Vrbas

                    #10
                    Ja ne smem ni da pricam kako sklopismo motor od audija, doduse benzinski

                    Ne bi mi verovali
                    Originally posted by Dora
                    Banovao me Goran
                    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                    Comment

                    • dieselman
                      CBC Senator XXL
                      • 14.11.2005
                      • 833
                      • tt

                      #11
                      ..verovatno se jos podmazuje mesavinom antifriza,ulja i nafte..

                      Comment

                      • RS-4
                        CBC Veteran
                        • 29.04.2008
                        • 162
                        • Norway

                        #12
                        [quote="djukic"]Ko mi pomene pasata i vw narednih 2 godine iz mesta na nahebo...
                        3 puta skidali i stavljali
                        promenili glavu, stavili novu
                        ali on i dalje duva izmedju glave i dihtunga



                        Ma da, VW nikad nije znao da napravi kvalitetan diesel motor eto covek tri puta menja dihtung i on opet mesha ?????

                        Oni glupi inzinjeri u VW-u izmislili nesto kao:
                        - menjaj srafove glave svaki put kad montiras glavu (to je za budale)
                        - hidro test chemu to sluzi ???
                        - kontrola deformisanosti bloka i glave ???
                        - i jos posle svega toga maltretiraju svoje majstore po servisima da kad zavrse takav poduhvat uzmu i naduvaju neki pritisak u rashladni sistem da bi se uverili kakav su posao napravili, cccccccccccc. E, ti Nemci nikad nece shvatiti kako to u stvari moze da se uradi

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #13
                          Ja se to usudi da posumnjam u VW dizel-a?

                          Pominjes hidro test a sta je to?

                          Jel treba da potopimo blok u kadu?

                          Mislim to nije problem ali kada mora da bude veca?

                          Zadnji put kada smo menjali dihtung na spejs satlu nismo to radili i proslo je... nisu se zalili a juce gledam spojili se sa svemirskom stanicom i dihtung izdrzao, kazem ja mom drugu Simi (vlasnik pasata): "Vidis Simo da ona diht masa sa buvljaka (tezga 141) sto smo stavili drzi"

                          P.S. sad ozbiljno: 1.6 dizel motor nije nikakva nauka niti taj motor moze biti ponos Nemackog inzenjerstva. Jos u prvoj epizodi blok je bio kriv za sve. Ali zelja da se prodje jeftinije ucinila je svoje...
                          Inace uvek stavljamo NOVE SRAFOVE (svih 10) i nov dihtung sto moze da potvrdi i M-power posto smo dobili popust kod njega za svako sledece skidanje
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            E, ti Nemci nikad nece shvatiti kako to u stvari moze da se uradi
                            taj hibridni motor sa benzinskim blokom i dizel glavom je premekan za normalno opterećenje a to nije napisano u uputstvu od vozila

                            ne sećam se koji još motor zahteva toliko briga i provera, poput onih koje si naveo..
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • RS-4
                              CBC Veteran
                              • 29.04.2008
                              • 162
                              • Norway

                              #15
                              ne sećam se koji još motor zahteva toliko briga i provera, poput onih koje si naveo..[/quote]



                              Pa valjda svaki na ovom svetu koji ima problem mesanja emulzija, a zasto?

                              Pa da nebi posle tri zamene dihtunga i kompletne glave bili na pocetku, kao da nista uradili nismo, zar ne?

                              Moracu da odem do mog profesora da mi vrati pare jer ocigledno da me je totalno pogresno ucio!

                              Pozdrav

                              Comment

                              Working...
                              X