Koje gorivo sipati u 1.9 TDI?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nije previse.
    Ja koristim na svojim autima toliko i nema problema.

    Comment

    • Lacky
      CBC Član
      • 09.06.2008
      • 14
      • Beograd, Konjarnik

      #32
      Da se razbije iluzija... Sipati iskljucivo Euro dizel u taj motor ali na odredjenim pumpama
      Pre pa meseci svi ljudi koji su kupili mercedesa dobili su koverte na kojima je bio spisak pumpi gde je najbolji euro dizel... ako nekoga interesuje neka pise na pm da nepravimo reklamu

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #33
        Sipati iskljucivo D2. Do generalne na 200.000km ostaje tacno 2.000 eura. Dovoljno da se uradi remont celog automobila na toj kilometrazi. E onda narednih 200.000km treba razmisljati sta raditi...
        https://t.me/pump_upp

        Comment


        • #34
          Sa D2 neces dogurati ni desetak hiljada a kamoli dvesta hiljada.

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #35
            Pa TDI se vozio od 1996 pa sve do 2001 na D2 gorivu. Presao mnogo vise od 10000km... Dzaba rasipanje para. Najveci problem D2 je u sumporu a taj sumpor nema veze sa ubrizgavanjem i ostecenjima vec sa ispiranjem tj. nagrizanjem delova motora...
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Lacky
              CBC Član
              • 09.06.2008
              • 14
              • Beograd, Konjarnik

              #36
              Burazeru ta racunica ti ne valja nikako....
              Posto se servis kod dizela radi na 7500km
              taj nece preci ni 5000 onda su to ucestaliji servisi i ne ostane ti 2000E
              nego lepo Euro dizel i furaj.. svi ti dizeli sto guraju preko 200 000 iz 97 su vozeni u nemackoj sa eurodizelom a to sto mi nismo culi za to u to vreme nema veze

              Comment


              • #37
                Pa naravno, samo se ovde ljudi prave pametni i gledaju da ustede na stvarimo koje niko normalan ne pomislja da uradi.
                Dosao mi lik sa pasatom 1.9 TDI AHU motor.
                Hoce da zameni zupcasti kais, al da ne menja spanere.

                Gledam ga i ne mogu da verujem sta prica.
                Covece da bi se zamenio kais na tom motoru skida se ceo prednji kraj.
                I sad zamenis ti kais, a spaner ti rikne za deset hiljada, sve ponovo iz pocetka da se radi.
                Sta ti mislis koliko su ruke za zamenu tih delova?
                Lik mrtav ladan rece, pa zar ces mi uzeti vise od dve hiljade dinara za zamenu kaisa

                Ma ne rekoh mu.....necu ja tebi uzeti nista, ajde pedala, mars napolje iz radionice.

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #38
                  Evo meni definitivno neko mora postupno i temeljno da objasni sta je to u D2 dizelu sto unistava sistem ubrizgavanja kod motora koji nisu CR dizeli?

                  Za CR dizele znam sta se desava i zasto je D2 poguban ali ti dizeli mi nisu ni interesantni posto je kod njih stvarno zanemarljiva usteda a komplikovaniji su od benzinaca...

                  TDI su se pojavili cinimi se krajem 96 godine. Mnogo takvih dizela vozeno je po Srbiji u vreme kada je bilo tesko naci bilo kakav dizel. Sve sto je i mirisalo na dizel se sipalo. Ti motori su i tada prelazili....
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    TDI su se pojavili cinimi se krajem 96 godine
                    a tada još nije postojao euro dizel (ono što danas tako zovemo) niti u Nemačkoj kao gorivo.

                    D2 smeta EGR sistemu i zapušava se EGR ventil.

                    no to je pre konstruktivna boljka VW dizela i dešava se i u Srbiji i u CH, i D i svuda po svetu pa time uticaj goriva kao najbitniji može komotno da se odbaci.

                    kod dizela najvažnija je čistoća fizički, a to znači redovna zamena filtera goriva.
                    na hemijski sastav teško da može da se utiče a i taj sumpor je problem više za drveće, kisele kiše i šume nego za samu mehaniku motora.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #40
                      Pazi taj sumpor jedino moze da se gomila u ulju (ako je motor los). U pravu si za to sto kazes za necistocu ali to je nesto sto bi filter trebalo da zaustavi. EGR ventil me i tako nervira i na berlingu jer je neverovatno koliko prljavstvine skupi.

                      Jedno malo poredjenje:
                      1. Peugeot partnet 2004 godiste DW8 motor sipan euro dizel sad ima oko 102.000km (kupljen nov u Srbiji)
                      2. Citroen berlingo 2004 godiste DW8 motor sipan D2 sad ima oko 107.000km (kupljen nov u Srbiji)
                      Oba automobila osim problema sa EGR-om, idu lepo netrose ulje... Pale odlicno...

                      Jedino sto je Citroen prosao jeftinije za 1000E zbog razlike u ceni goriva.
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • goksi_mangas
                        CBC Član
                        • 18.05.2008
                        • 14
                        • Beograd

                        #41
                        Sta je taj ERG ventil?

                        Kada dam gas do daske auto mi se dimi. Dali ima veze sto je prethodni vlasnik sipao D2 i mozda zaprljao taj ventil ili dizne. Dim je bele boje i javlja se samo prilikom gasa do daske kada ubrzava, u mestu nisam primetio i samo nocu kada je neko iza mene na recimo 5 metara i dam gas vidim dim osvetljen od njegove farove.
                        Gorovo je eurodizel, filteri i ulje su novi.

                        Samo da dodam, auto ide odlicno, prezadovoljan sa startnoscu i voznjom, do sada sam imao benzinca Mitsubishi colta 1.3i, 75KS.

                        Comment

                        • Lacky
                          CBC Član
                          • 09.06.2008
                          • 14
                          • Beograd, Konjarnik

                          #42
                          o evropskom i nasem gorivu necemo dalje pricati samo cu ti reci da samo kdo nas postoji super i da je kod nas bezolovni na 95, a u evropi na 98 oktana...
                          sve receno

                          Comment

                          • Lacky
                            CBC Član
                            • 09.06.2008
                            • 14
                            • Beograd, Konjarnik

                            #43
                            goksi a to nema veze sa tim sto je ranije sipan D2 svaki dizel kada mu nabijes kosku on mora da dimi e sada zavisi tdi ne bi trebao puno ali ako ti dimi po normalnoj voznji e onda bi trebao da se zabrines..

                            Comment

                            • goksi_mangas
                              CBC Član
                              • 18.05.2008
                              • 14
                              • Beograd

                              #44
                              Nasao sam na par foruma da su ljudi imali probleme i promenili pola delova a u stvari je bio problem sa prljavsinom u sistemu zbog dizela. Nekima je bio problem sa turbinom as neki sa usisnom granom.
                              Evo jednog primera http://www.pungas.com/forum/a3-19tdi-po ... 20344.html

                              Dali neko moze da mi kaze gde se meni nalazi ovaj usis da ga otvorim i prekontrolise.

                              Comment

                              • MIMIMAX
                                CBC Početnik
                                • 26.10.2008
                                • 1
                                • snaucer

                                #45
                                Ma sipaj u TDI sve sto je nafta sve guta i naravno lazu ako kazu samo euro dizel sipaj slobodno D2 i bez brige furaj kaliko predjes sa euro dizel toliko i ces i sa D2 ja vozim na D2 nemem nikakvih problema ali samo blokiraj EGR ventil i sibaj sa D2.

                                Comment

                                Working...
                                X