"Kilava" Fiesta...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrki
    CBC Senator XXL
    • 08.11.2006
    • 550
    • nis, serbia

    "Kilava" Fiesta...

    pricitao sam gomilu slicnih tema,ali me zanima sta da radim sa konkretnim problemom, jer se radi o novijem vozilu koje je preslo samo 37 000 km!
    vrlo cesto u kabini osetim miris sumpora (pokvarena j.a.j.a) koji je posledica loseg sagorevanja benzina.
    i na drugim kolima se oseti, ali samo ponekad, dok je kad vozim fiestu taj miris veoma veoma cesto prisutan!

    da li to znaci da je katalizator zacepljen?
    sta da radim? da li da skidam kat?
    da li se kat skida kod novijih vozila?

    imam osecaj da mi auto ne vuce bas najbolje, kao da se gusi...
    s obzirom da vozim vise vozila slicnih karakteristika (snage) moj privatni auto, koji ima najvise konja, najslabije ide!

    auto je ford fiesta 1,3 ;50kW, stara 3 godine
    presao 37 600km
    gorivo sipam na eko helenik,bezolovni
    servis radjen pre 7 000 km.

    pozdrav
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Tesko ces ti zacepiti kat ...
    Sto se sagorevanja tice, pokusaj da ga isteras na auto-put i provozas malo, prijace mu. A na taj smrad se navikni, to je sastavni deo voznje na bezolovni, samo ti se malo smrada vraca u kabinu, to je sve. Idi brze da pobegnes od izduvnih gasova.

    A to "najslabije ide" ... probaj te automobile preko 4000rpm, pa ih onda uporedi.
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • mrki
      CBC Senator XXL
      • 08.11.2006
      • 550
      • nis, serbia

      #3
      danas sam saznao od osobe koja mi je prodala auto da je auto ima granicnik (blokadu?) na potrosnju goriva,odn. comp. ili sta vec mu ne dozvoljava nagla ubrzanja i brz odaziv na gas???!!!! imam utisak da mi auto guta knedle i da je svaki put neodlucan kad stisnem papucicu gasa...

      slicno su mi rekli i u ovlascenom servisu tipa motor je kilav i napravljen da traje dugo??!!

      da li je ovo moguce i koje je resenje, osim da promenim auto?
      i molim moderatore da promene naziv teme u kilavi auto ili da li moze brze!

      aj, molim vas za pomoc!!!

      Comment

      • Type_R
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2007
        • 900
        • Valjevo

        #4
        Ja 50kw ne bi nazvao kilav auto. Znam kako ide fiesta 1.4 zetec sa 75 ks, lagan auto, poleti kada mu das gas....

        I nije mi jasno kakva blokada-ogranicenje na odziv na gas, nagla ubrzanja????!!!! Ne bi rekao da to postoji

        Jesi li auto kupio nov ili od nekog uvoznika polovan????
        3SG(T)E EXPERT

        MAN service

        Comment

        • Kenno
          CBC Senator XXL
          • 21.08.2006
          • 460
          • Zenica, BiH

          #5
          Ta Fiesta (1.3 50kW) ima ubrzanje tipa 17,5 sekundi ili slicno, tako da je donekle i ocekivano takvo ponasanje. A i procitao sam na par mjesta da je taj motor napravljen za smirenu voznju, tj. da nije brz u toj kombinaciji sa Fiestom. Svejedno mislim da mu nece stetiti par zustrijih tura po autoputu, ali malo toga se moze uraditi po pitanju popravljanja tih performansi.

          Comment

          • Type_R
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2007
            • 900
            • Valjevo

            #6
            17.5 sekundi do 100km/h??? Jel zezas??? Kolika je masa auta???
            3SG(T)E EXPERT

            MAN service

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Originally posted by mrki
              i molim moderatore da promene naziv teme u kilavi auto
              Dobra vila ti je ispunila ovu zhelju

              A shto se tvog nezadovoljstva tiche - prvo zakachi auto na dijagnostiku. Sva ova novija vozila su toliko zavisna od elektronskih sondi, senzora, i kojekakvih davacha da chak i kad jedan ne radi kako treba auto mozhe da promeni/pokvari performanse drastichno.

              Proveri na nekom kanalu kompletan izduv, ne verujem da je na toli(c)koj kilometrazhi cat mogao da se zapushi, tj. ne ako si uvek sipao BMB, ali Fieste chesto imaju slabe izduvne grane i lonce, tako ne bih iskljuchio da je negde progorelo pa onda osecash te mirise u kabini. Sa izduva, u zatvorenom autu i sa naravno zatvorenim prozorima =], ne bi trebalo da osecash bilo kakve mirise iz izduva.

              A shto se performansi tiche - ne ochekuj previshe jer je tih 16 sekundi do 100 km/h jednostavno realnost za taj SOHC 8V motor. U principu je motor tako "nashtimovan" da daje shto je moguce bolju ekonomiju u gradskoj vozhnji pa je maksimalni moment raspolozhiv na poprilichno niskih (za atmo) 2800 rpm, ali nakon 4500 rpm naglo posustaje (iako tih 50 kW razvija negde oko 5k). Znachi, motor ima odziv kao dieseli stare koncepcije, bez turba, treba mu malo da krene, a onda chim pochne da povlachi odjednom se chini da krene da posustaje. Uzak "koristan" radni rezhim motora i ne bash puno Nm (malo preko 100) chini svoje, tako da je za 1150 kg tezhine praznog automobila + putnici - to otprilike to. Ne znam koja je prosechna potroshnja, pa bi bilo lepo da podelish info sa nama.

              Bar da procenimo da li je Ford uspeo u nameri da zhrtvuje malo performansi zarad dobre ekonomije =]
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • mrki
                CBC Senator XXL
                • 08.11.2006
                • 550
                • nis, serbia

                #8
                overspeed:
                prvo, hvala na promeni naslova teme.
                drugo: tvoj opis fieste je upravo ono sto ja dozivljavam u svakodnevnoj voznji, narocito ovih dana kada mi je klima radila non stop.
                sa par putnika je vise bilo mucenje nego voznja!

                auto je stvarno tezak, ali ipak snaga od 70ks nije za potcenjivanje, narocito u usporedbi sa gore pomenutim polom 1,2 i 60tak ks. medjutim vec par dana dozivljavam pravo razocarenje!
                na auto putu sam ga vozio 163kmh sa pedalom gasa do poda.
                i definitivno mu treba 16tak sec do stotke. sto bi rekao Klarkosn: vidjao sam da se neki gleceri krecu brze od njega
                koliki je otprilike gubitak snage kad radi klima? bez nje je to u potpunosti drugi auto.
                sto se tice potrosnje, 99% u gradskim uslovima, iznosi oko 8l/100km, sto je po meni ekonomicno, jer se uglavnom radi o kracim relacijama i voznji kreni stani.

                pozdrav i hvala na savetima

                Comment

                • Markedjani
                  CBC Senator XXL
                  • 24.07.2007
                  • 968
                  • BG-Cerak
                  • Ford Escort RS2000 M

                  #9
                  Hehe... ja iskreno ne bih previse ocekivao od tog motora koji je nasledio CVH motor koji je samo modernizovan sa vise elektronike a ti CVH motori vuku korene od pocetka 80-ih godina

                  I nisu za poredjenje ti 1.25 Zetec motori koje je radila Yamaha i taj Duratec 8v koji ti imas u Fiesti... 16v i sekvencijalno ubrizgavanje i 8v i jedan ubrizgivac sto se tice performansi nisu uopste u istoj ligi.

                  Tako da sto se mene tice pomiri se sa tim da imas auto sa motorom koji ne ide nista specijalno al je ekonomican i trajace ti dugo bez nekih vecih problema
                  fordclubserbia.org

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    @ mrki:

                    Gubitak snage sa ukljuchenom klimom mozhe drastichno da varira, ali recimo da je kod tebe to negde od 5 do 8 KS. Znachi grubo recheno 10 % smanjenje snage.

                    Sa druge strane, za auto koji, po tvom opisu/odgovoru, maltene "ne izlazi iz grada", potroshnja od 8 litara sa ukljuchenom klimom je vrlo prihvatljiva, ponavljam, imajuci u vidu da je prazan auto tezhak oko 1150 kg. Kad bi se auto vozio u meshanom rezhimu recimo 50/50 % onda bi verovatno cifra bila reda 6 litara, shto je itekako ekonomichno. Dakle, bar sa te strane imash razloga da budesh zadovoljan.

                    BTW. Ne treba da te chude bolje performanse tog Pola, mozhda ima 100 kubika manje, ali za razliku od Fieste ima glavu motora sa 4-ventilskom tehnologijom pa zato nastavlja da vuche josh svih 1000 rpm nakon shto je motor u tvojoj Fiesti vec "izgubio dah". Ono shto je daleko vazhnije u ovom sluchaju/poredjenju je to da taj Polo zapravo ima i svih 100 kg manje tezhine, a to jednom motoru zapremine 1,2 ili 1,3, svejedno, predstavlja ogromnu razliku.
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • Kenno
                      CBC Senator XXL
                      • 21.08.2006
                      • 460
                      • Zenica, BiH

                      #11
                      test Fiesta 1.3 i 02-05

                      What doesn't it do well?
                      The 1.3-litre engine is one of the slowest in its sector – even some smaller, cheaper ‘city cars’ outperform it, which limits its appeal to all but the most undemanding and forgiving.

                      17.5 sekundi do 100km/h??? Jel zezas???
                      Bio sam siguran da sam procitao u novinama ubrzanje 17,2 s., medjutim google daje razne rezultate

                      Ubrzanje 0-100 [s] 15,8

                      Leistung
                      Anzahl der Gänge 5
                      0-100 km/h 18.5 s


                      Auto za smireniju voznju
                      Barem ne torsi puno i traje dugo

                      Comment

                      • Madison
                        CBC Član
                        • 12.05.2008
                        • 86
                        • Krusevac/Bg

                        #12
                        I ja mislim da je motor jednostavno takav, ali verovatno ima neku blokadu ako je nov, obicno fabrika stavi neku "zackoljicu" da vozaci ne bi forsirali motor dok se klipovi ne razrade. Kod golfa ima neka plastika na poluzi za gas, i ne dozvoljava da se povuce gas do kraja
                        Mozda i kod tebe ima nesto slicno poz
                        Guns don't kill people. My cousin does!

                        Comment

                        • Dren
                          CBC Senator XXL
                          • 24.08.2005
                          • 1068
                          • Sarajevo

                          #13
                          Ma modernima ne treba nesto takvo...

                          Taj motor je star konstrukcijom, i tu nema pomoci, mislim da je to jedan od zadnjih primjeraka koji se proizvodio (proizvodi ?...), a da je sa radilicom u 3 lezaja, i bregastom u bloku... Nisam pobize pratio Fordovu tehniku zadnjih 5-6 godina, pa mi je mozda sta promaklo, ali ce me u tom slucaj vec neko ispraviti...

                          Ako jesta ovakva konstrukcija motora, oni nikada nisu volili obrtaje preko 5.000... Sifra: Favorit, Felicia, Fabia...

                          Comment

                          • bax76
                            CBC Senator XXL
                            • 07.11.2006
                            • 605
                            • BG

                            #14
                            Ja koliko sam imao oskustva , bas 8v motori bolje cupaju u startu, za razliku od 16v, koji kasnije cepaju na vecim obrtajima.
                            Posedujem Peugeot 1.4 TU 8v, i FIAT 1.2 8v, oba rade super bas na niskim obrtajima.
                            Za Forda bi predlozio ciscenje dizni sa Wayns sistemom, nece da skodi.

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #15
                              Sa tolickom kilometrazhom, i (po tvrdnji vlasnika) sa uvek dobrim gorivom, teshko da su dizne vec zachepile.

                              Da shkodi itakako hoce, i to vlasnika, jedno 4000 dindzi =]
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              Working...
                              X