"Kilava" Fiesta...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrki
    CBC Senator XXL
    • 08.11.2006
    • 550
    • nis, serbia

    #16
    samo da se razumemo, auto povuce, i to nije lose, ali me je zbunjivalo poredjenje sa drugim slabijim modelima koje imam priliku svakodnevno da vozim!
    plus klima koja me je dodatno ubila u pojam.
    sa iskljucenom klimom je definitivno drugi auto.

    za desetak dana krecem za greece, pa cu da sipam pre polaska jednu bocu nekog sredstva za ciscenje dizni.

    definitivno cu morati da se pomirim sa tim da je jednostavno takva!

    @Kenno, hvala za link, ovo me je definitivno uverilo da sam izvuka jack pot sa ovim motorim.
    hvala svima na odgovorima.

    i jos da pitam:
    jel postoji neki nacin da povecam snagu ove fieste ili je ovo realnost?

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #17
      Sve ima svoju cenu. Naravno da moze vise KS...
      Modified and standard Ford Fiestas, from Mk1 to and Mk7. Stunning show photography, feature cars, tuning, styling, ICE and security.
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • mrki
        CBC Senator XXL
        • 08.11.2006
        • 550
        • nis, serbia

        #18
        @prolupator:
        nismo se razumeli. ne bih voleo da ulazem puno "vremena" u auto,jer po mom shvatanju ovaj model sa konkretnim motorom nije materijal za tuning.
        mislio sam vise na neko minimalno povecanje snage sa minimalnim ulaganjima i prepravkama. nesto kao dobre svecice, filteri za vazduh, cip tuning i td... =]
        btw, hvala za link, ima svasta nesto zanimljivo...

        Comment

        • bax76
          CBC Senator XXL
          • 07.11.2006
          • 605
          • BG

          #19
          1041kg je tezina tvog automobila. Ako je nekad isao bolje, a sad se pogorsalo, vrlo ima smisla ocistiti dizne, ali na masini, a ne sa tim bocicama za 300din.
          Meni kad su dizne bile zaprljane gusio se na niskim obrtajima.

          Comment

          • mrki
            CBC Senator XXL
            • 08.11.2006
            • 550
            • nis, serbia

            #20
            @Bax:
            ne planiram da cistim dizne na masini. mislim da je sa njima sve u redu.
            trazio sam sada tesove na netu i po onome sto pise, ovaj motor izgleda da stvarno ne pruza nikakve performanse. stvarno me je to razocaralo, ali jbga, sta je tu je...

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              #21
              Gledam i ja testove, stvarno nisam znao da jos uvek ugradjuju takve motore....
              Imao sam priliku da vozim 1.25 zetec i auto stvarno leti, ali je zato potrosnja "malo" veca od tvoje
              inace za 8l gradske voznje nomoj da kukas sto ne ide,
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • mrki
                CBC Senator XXL
                • 08.11.2006
                • 550
                • nis, serbia

                #22
                @Type_R:
                merak nema cenu.
                8l je bila potrosnja bez klime, sada ne znam kolika je, ali ne verujem da prelazi 9l.
                ej, cisto radi poredjenja, vec nekoliko meseci vozim clio 1,2 , 60ks, i mogu ti reci da je najniza potrosnja koju sam ikada video kod benzinca, autic uopste nije trom i pristojno ubrzava,mada vrlo cesto gubi dah i trazi brzo menjanje brzina.
                u svakom slucaju se osecam kao ovaj ...

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #23
                  Sta si platio to si i dobio...

                  Pouzdan motor koji ce nadziveti auto, performanse u nizoj klasi i s tim odgovarajucu potrosnju... a potrosnja se u gradu meri na sat a ne na km.

                  Niko ti nije branio da sacekas malo (godinu) i uzmes neki 1.2 ili 1.4 TURBO koji ide k'o mecava, malo trosi (za te performanse), ali je zato zayeban do yaya za odrzavanje i kosta k'o sv. Petra kajgana...

                  Na tvom mestu bih to vozio dok mi ne dojadi i onda menjao auto...

                  chip zaboravi, dobices 3KS, a platices mnogo, filteri i sl. ne znace nista u tuningu (kod tvog motora), ostali potrosni materijal stavljaj dobar radi sebe i to je sve.

                  Recimo, moj Zenomobil bolje ubrzava od Vectre sa 136KS, ali Vectra ide 200km/h opusteno dok ja tunjavim 130km/h po auto-putu ... sve ima svoje...
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    tvoj opis fieste je upravo ono sto ja dozivljavam u svakodnevnoj voznji, narocito ovih dana kada mi je klima radila non stop.
                    sa par putnika je vise bilo mucenje nego voznja
                    pa to ti je to, šta si očekivao od tako slabašnog motora, tek 100Nm.

                    auto je po osobinama sličan staroj Ladi, Pezejcu, Z 101....
                    klima ti je kao 3 čoveka u autu.

                    sa klimom i par putnika si već prekoračio mogućnosti motora i logično opadaju perfomanse.

                    klimu koristi sam u izuzetnim situacijama i van grada kada se auto vozi višom brzinom kretanja, taj ima zalet a auto je prazan.

                    ako voziš više putnika klimu ne koristi, mogao bi čak i motor da se pregreje usled preopterećenja.

                    na auto putu sam ga vozio 163kmh sa pedalom gasa do poda.
                    i definitivno mu treba 16tak sec do stotke
                    uakzuje da je auto sasvim ispravan, kada si uspeo da dostigneš tako veliku brzinu kretanja.

                    sve preko 130 km/h je premija za motore tako male zapremine.

                    ja ne bih ništa dirao, proverio zaptivenost komplet izduva i radi preventive u rezervoar ulio aditiv za čišćenje povremeno.

                    po meni auto daje i više od očekivanih mogućnosti.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      Gubitak snage sa ukljuchenom klimom mozhe drastichno da varira, ali recimo da je kod tebe to negde od 5 do 8 KS. Znachi grubo recheno 10 % smanjenje snage
                      ja bih na drugi način pogledao računicu.

                      motor ima 100Nm pri 2800 što iznosi 28,7 kW snage na raspolaganju.
                      39 KS.
                      klima oduzme recimo 8KS, to je celih 20% dodatnog opterećenja motora što mora da se drastično oseti.

                      to je slično kao kada bi auto od 1200kg bio dodatno natovaren sa 240kg, recimo 5 džakova cementa.

                      shodno tome i za pokretanje auta preostane samo 31KS iz motora i to pri već visokih 2800 rprm za gradsku vožnju.

                      pri 1500 rpm, motor ima samo 15tak KS uz klimu, dakle jedva da se pokrene što odgovara opisu ponašanja.

                      rešenje, u gradu ne uključivati klimu.
                      voziti auto sa klimom u drugoj brzini po gradu i pedalom gasa do poda da bi koliko toliko obrtajima bio kompenzovan mali obrtni moment motora (za dato opterećenje).

                      potrošnja će naravno skočiti ali tu nema leka kada se radi o visoko opterećenim motorima na granici kapaciteta.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • bax76
                        CBC Senator XXL
                        • 07.11.2006
                        • 605
                        • BG

                        #26
                        Prica je logicna, ali ipak ne verujem da je tako drasticna, jer se rade neke kompenzacije preko ECU, tj motor radi u drugom rezimu uz upaljenu klimu, e sad koliko se tu ucari to ne znam...

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          mislio sam vise na neko minimalno povecanje snage sa minimalnim ulaganjima i prepravkama. nesto kao dobre svecice, filteri za vazduh, cip tuning i td
                          možda bio dobio 1-2KS prepravkama i ulaganjima.

                          ja bih išao drugim putem- isključiš klimu i ekspres dobijaš minimum 5KS.

                          nejjeftiniji tjuning.

                          isto tako sve što se može povaditi iz auta, i voziti prazan auto samo sa vozačem.

                          ako ne može već je auto propisno opterećen i radi klima, pomiriti se sa mogućnostima, skroz desna traka iza nekog kamiona, zaboraviti na obilaženje nma dvosmernim putevima i planirati labavije vreme putovanja do cilja.

                          uz klimu biće ugodan put a sat dva duže puta dodje kao bonus za jedan extra medjuodmor.

                          koliko znam, tako je manje više sa svim gradksim autima te kategorije, lagana vožnja što ravnomernija i stići ćeš na cilj.

                          milioni ljudi su ranije, a i sada, vozili takve aute stotine km u cugu, malo je napornije ali može se


                          uvek se setim da su sa Peglicama dolazili iz Poljske do Jadrana...
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            jer se rade neke kompenzacije preko ECU, tj motor radi u drugom rezimu uz upaljenu klimu, e sad koliko se tu ucari to ne znam
                            nema kompenzacije, nema drugog režima, motor uvek ima približno isto sagorevanje i isti termički efekat.

                            nema odakle da se stvori dodatna toplota koja bi se pretvorila u rad, tj snagu.

                            ECU samo povećava snagu motora putem povećanja obrtaja (kao pritiskanje pedale gasa nogom) kada se uključi klima da se motor na leru ne bi zbog preopterećenja sam ugasio, ili mu opali obrtaji ispod dozvoljenog minimuma rada.

                            nažalost motor koji uspe da razvije nepunih 10KS na leru a klima ga optereti sa 5 ilio čak 8KS, jednostavno nema šanse da sa 2-3-5 KS koje preostanu kao korisne nešto osetno uradi.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • bax76
                              CBC Senator XXL
                              • 07.11.2006
                              • 605
                              • BG

                              #29
                              FIAT 1.2 8v, postoji u varijanti od 60, 65, 70ks. Zavisi od toga da li je u Puntu, GP, ili pak u 500.
                              Razlika je, i u tome sto se sa povecanjem snage polje maks obrtnog momenta pomera ka vecim obrtajima.
                              60ks ima najvise momenta na 2500, dok 65 ks ima najvise momenta na 3000 obrtaja.
                              Moja je pretpostavka, da je rec o istom motorima, koji su drugacije podeseni elektronski, to me je navelo da predpostavim da se to moze raditi i u slucaju paljenja klime ?

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Ne koristiti klimu u gradu? Po vrucini kakva zna da bude? cccc
                                Pa bolje je reci voziti se onda biciklom po gradu sto u principu i nije lose s obzirom da se radi o Nisu koji je strasno fino organizovan sto se saobracaja tice. Cist orijent.

                                Comment

                                Working...
                                X