e ovako...
odma da napomenem da sam ja pocetnik i da budete spremni na neke moje izvale
prvo cu reci koji je auto u pitanje (iako u naslovu se vec vidi koji je):
auto je Mercedes 380 SE, god proiz je 1982. V8 je motor kubika znate koliko ima.... presao je 150 000 km i da mjenjac je automatski
problem je u njegovom ler gasu...motor dosta trese nekad i tesko upali dok je hladan... ali ti se problemi desavaju samo kod ler gasa cim se papucica gasa malo datakne toga vise nema. Motor bas ima snage da potegne i bez problema ide u visoke obrtaje (nedavno smo isli i potegli smo ga malo preko 4 000 RPM i 150km/h bez problema potego)
bilo je tu jos problema sa oko ler gasa ali se jedan dio otklonio kad smo promijenili razvodnu kapu i onog konjica unutra sto se vrti
promijenjena je pumpa za gorivo sad smo uzeli i termostat jer nam se u zadnje vrijeme poceo da prekuvava (digne temperaturu preko 100 C pa se onda spusti i kad se ovako digne temp i vrati onda pocne da se gasi u voznji iako idemo 60km/h svejedno se ugasi)
mi jedino sumnjamo na vakum sistem jer ima jedna cjevcica da se izvukla (najvjerovatnije kad je skidan filter za zrak da je neko zakacio) a taj kabal ide ispod....a nemozemo sad vidjeti gdje ide taj malo kabal..
bilo kaki prijedlog je dobro doso....napomenite me jesam li nesto zaboravio pa cu onda naknadno da napisem
Hvala unaprijed!
odma da napomenem da sam ja pocetnik i da budete spremni na neke moje izvale

prvo cu reci koji je auto u pitanje (iako u naslovu se vec vidi koji je):
auto je Mercedes 380 SE, god proiz je 1982. V8 je motor kubika znate koliko ima.... presao je 150 000 km i da mjenjac je automatski
problem je u njegovom ler gasu...motor dosta trese nekad i tesko upali dok je hladan... ali ti se problemi desavaju samo kod ler gasa cim se papucica gasa malo datakne toga vise nema. Motor bas ima snage da potegne i bez problema ide u visoke obrtaje (nedavno smo isli i potegli smo ga malo preko 4 000 RPM i 150km/h bez problema potego)
bilo je tu jos problema sa oko ler gasa ali se jedan dio otklonio kad smo promijenili razvodnu kapu i onog konjica unutra sto se vrti

promijenjena je pumpa za gorivo sad smo uzeli i termostat jer nam se u zadnje vrijeme poceo da prekuvava (digne temperaturu preko 100 C pa se onda spusti i kad se ovako digne temp i vrati onda pocne da se gasi u voznji iako idemo 60km/h svejedno se ugasi)
mi jedino sumnjamo na vakum sistem jer ima jedna cjevcica da se izvukla (najvjerovatnije kad je skidan filter za zrak da je neko zakacio) a taj kabal ide ispod....a nemozemo sad vidjeti gdje ide taj malo kabal..
bilo kaki prijedlog je dobro doso....napomenite me jesam li nesto zaboravio pa cu onda naknadno da napisem
Hvala unaprijed!
Comment