MERCEDES 380 SE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Click
    CBC Član
    • 13.06.2008
    • 13
    • RS / Gradiska

    MERCEDES 380 SE

    e ovako...

    odma da napomenem da sam ja pocetnik i da budete spremni na neke moje izvale

    prvo cu reci koji je auto u pitanje (iako u naslovu se vec vidi koji je):

    auto je Mercedes 380 SE, god proiz je 1982. V8 je motor kubika znate koliko ima.... presao je 150 000 km i da mjenjac je automatski

    problem je u njegovom ler gasu...motor dosta trese nekad i tesko upali dok je hladan... ali ti se problemi desavaju samo kod ler gasa cim se papucica gasa malo datakne toga vise nema. Motor bas ima snage da potegne i bez problema ide u visoke obrtaje (nedavno smo isli i potegli smo ga malo preko 4 000 RPM i 150km/h bez problema potego)

    bilo je tu jos problema sa oko ler gasa ali se jedan dio otklonio kad smo promijenili razvodnu kapu i onog konjica unutra sto se vrti
    promijenjena je pumpa za gorivo sad smo uzeli i termostat jer nam se u zadnje vrijeme poceo da prekuvava (digne temperaturu preko 100 C pa se onda spusti i kad se ovako digne temp i vrati onda pocne da se gasi u voznji iako idemo 60km/h svejedno se ugasi)

    mi jedino sumnjamo na vakum sistem jer ima jedna cjevcica da se izvukla (najvjerovatnije kad je skidan filter za zrak da je neko zakacio) a taj kabal ide ispod....a nemozemo sad vidjeti gdje ide taj malo kabal..

    bilo kaki prijedlog je dobro doso....napomenite me jesam li nesto zaboravio pa cu onda naknadno da napisem

    Hvala unaprijed!
  • Mr Click
    CBC Član
    • 13.06.2008
    • 13
    • RS / Gradiska

    #2
    ovo sam zaboravio reci

    mogu uslikati taj kabal (cjevcicu) odakle polazi pa cu ovdje staviti sliku da vidite

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      jel beše mercedes ima vakuum kontrolu upravljanja automatskim menjačem, nešto mi u sećanju ostalo ?

      Mercedes beše ima brave takodje na vakuum a i grejanje.

      mesta gde bi "curio" vakuum ima podosta, najbolje sve pregledati i eventualno vakuum metar kao pomoćna alatka.

      ta cevčica što je skinuta vrlo verovatno ne treba da bude skinuta, samo je pitanje gde ide i čemu služi.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Mr Click
        CBC Član
        • 13.06.2008
        • 13
        • RS / Gradiska

        #4
        i mene zanima gdje ide ta cjevcica

        trazili smo ko ludi gdje bi bilo to....nasli smo pregrst cjevcica po cijelom motoru se motaju ima jedna kod razvodne kape...sa pa ima na izduvnoj grani sa samo desne strane pa ima jos pregrst...

        "jel beše mercedes ima vakuum kontrolu upravljanja automatskim menjačem, nešto mi u sećanju ostalo ?"

        neznam za ovo stvarno....


        ako iko zna mozda shemu kako idu te sve cjevcice za vakum bi stvarno puno pomoglo...ja sam trazio preko googla ali nikako da nadjem

        ta cjevcica krece od male (meni kao pumpica izgleda) iznad one elekronike za pumpu goriva znaci iza lijevog svijetla i malo iza pumpe za ABS

        bas je to sranje maleno ali izgleda da **** cijelu stvar....

        Comment

        • Mr Click
          CBC Član
          • 13.06.2008
          • 13
          • RS / Gradiska

          #5
          jos jedne stvari sam se sjetio


          on ima automatski cok ali ga uopste ne pali i to od zime ga nije palio (preko zime jedva da smo ga i vozali jer je vrlo vrlo tesko palio)

          a na tehnickom pregledu je receno da mu je dosta slabo sagorijevanje

          i ovo nisam isto rekao....obrtaji mu padnu na nekih 500 obrtaja mozda malo jace ali izuzetno nisko

          sutra cu uslikati par slika pa cu vam pokazati tu cjevcicu a i koliko mu padaju obrtaji jer je lakse da vidite sa slike

          Comment

          • Mr Click
            CBC Član
            • 13.06.2008
            • 13
            • RS / Gradiska

            #6
            e ja napokon da postavim ove slike

            onaj imageshack nesto ne radi

            e ovako



            na ovoj slici ova zuta cjevcica je sto mene zanima gdje ona ide...odavde i krece.... jedan nas majstor kaze da to tako treba da cjevcica treba da viri vani da je taki neki odusak....


            ovu sliku sam usliko samo da vidite gdje ide ta zuta cjevcica



            a ovo sam usliko da vidite kako na leru radi...na economy se vidi kako mu elektronika dize gas i daje goriva da odrzi rad na leru




            a evo i koliki su mu obrtaji


            a ja jos nesto sumnjam a to je da su mu se dizne zaprljale jer je preso 150k km a nisu mu nikada cistite....i cito sam ovdje na forumu za ovaj wins sistem ciscenja pa bi vas molio za vase misljenje koliko bi dobro doslo jedno takvo ciscenje dizni i dal bi bilo uopste dobro da se cisti na taj nacin jer ipak je ovo stariji auto i drugacije dizne i sve to...

            Hvala unaprijed!

            Comment

            • Mr Click
              CBC Član
              • 13.06.2008
              • 13
              • RS / Gradiska

              #7
              e narode samo da vam javim da smo uspjeli pronaci problem na autu...

              a problem je na servo pumpi za servo volan i za ulje od kocnica.

              majstor nam predlozio da nije slucajno tu i mi smo skinuli crijevo (ono uvlaci vazduh) i kad je to crijevo vani motor radi bez problema ali cim se prstom zacepi padaju obrtaji i gusi se motor.

              majstor nam je reko da je najvjerovatnije unutra neka guma se pojela pa zato nema kako treba protok vazduha ili cega vec.

              ako slucajno neko zna do cega je molio bih da se javi ovdje... bilo kakav prijedlog je dobro dosao.

              znaci ono sto smo mislili da su dizne osle, da je razvodnik paljenja, da je pumpa od goriva KE glava da je otisla nije nista od toga vec je oko pumpe za servo.

              Comment

              Working...
              X