ventilator...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainless
    CBC Veteran
    • 26.10.2007
    • 183
    • CG

    #16
    @paki termostat je mijenjan skoro,stavljen neki "valeo" umjesto motorkrafta koji je cini mi se isto bio ispravan.
    problem je bio u termo davacu,zamijenio sam ga.
    @nicolas sad kad postigne radnu kazaljka stoji na na prvo slovo M cini mi se,a ventilator se pali tacno na zadnje N.Zadnji put sam bio po nekom makadamu i to uz brdo a napolju skoro 40c,i kad god je kazaljka dosla na zadnje slovo palio se vent. a gasio se kad spusti na predzadnje slovo,kad sam stigo otvorio sam haubu i sve mi je izgledalo normalno.Inace ovaj moj ford je malo drugaci od tvog ima naprijed ovalnu masku i druge stopove.
    Originally posted by Stefan_s
    Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

    Comment

    • BokiRS
      CBC Veteran
      • 20.06.2008
      • 174
      • Beograd

      #17
      Izgleda da im je to neka mana.Meni ventilator pali na vreme i u jednom trenutku ga ugasi i kazaljka ode do N,a jedan moj drugar ima escorta kao ti i isto mu se desavalo,izmenjao je sve i isto mu se desava.Neki kazu da njemu rad ventilatora dobija komandu preko kompa,navodno termo davac mu salje podatak i onda on salje struju na termoprekidac (mada ja cisto sumnjam).I na kraju smo tom drugaru ubacili prekidac u kabinu i sam pali ventilator.Ja cu ostaviti fabricku varijantu ali cu dodati i prekidac.
      ne moze brze,jurimo 30

      Comment

      • stainless
        CBC Veteran
        • 26.10.2007
        • 183
        • CG

        #18
        Pa dobro,ne vjerujem da je opasno i kad ga na N pali,jer je i tako jos dosta daleko od crvenog polja.A to da ecu upravlja ventilatorom je mozda tacno,jer kad mi davac nije pokazivao temperaturu nije se ni ventilator palio.
        Originally posted by Stefan_s
        Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

        Comment

        • Ji 4Tze
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 806
          • bg
          • Honda CR-V 4WD

          #19
          Proveri DOBRO da li termostat otvara.

          Da ne bude ko meni, a nije uopšte bilo potrebe....

          http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ht=#535897

          Comment

          • BokiRS
            CBC Veteran
            • 20.06.2008
            • 174
            • Beograd

            #20
            Vidi na svim fordovim motorima su problem gumice ventila i cim temperatura bude malo veca nego sto treba neko duze vreme one stradaju.Meni su gumice popustile verovatno zbog tog problema,zato cu ovih dana da zamenim gumice i da odradim glavu i ventile i prekidac u kabinu i nece mi vise mrdnuti kazaljka
            ne moze brze,jurimo 30

            Comment

            • nicolas
              CBC Veteran
              • 17.11.2007
              • 175
              • Beograd

              #21
              Originally posted by stainless
              @nicolas sad kad postigne radnu kazaljka stoji na na prvo slovo M cini mi se,a ventilator se pali tacno na zadnje N.Zadnji put sam bio po nekom makadamu i to uz brdo a napolju skoro 40c,i kad god je kazaljka dosla na zadnje slovo palio se vent. a gasio se kad spusti na predzadnje slovo,kad sam stigo otvorio sam haubu i sve mi je izgledalo normalno.Inace ovaj moj ford je malo drugaci od tvog ima naprijed ovalnu masku i druge stopove.
              Da moj Escort je MK5, a tvoj MK5b (malo dizajnerski restilizovan MK5), mada mislim da na samim motorima nema neke vece razlike. Jel tvoj Escort onaj sa prvim modelima Airbag-ova sto je Ford poceo da ugradjuje?
              Moj auto brzo postize radnu temperaturu i od kada ga vozim, temperatura mu nikada nije dosla do slova N. Na otvorenom mi drzi stalno izmedju R i M.
              Inace, bivsi vlasnik je sproveo kabl od ventilatora u kabinu i montirao prekidac, tako da ventilator mogu i rucno da upalim (ali za sada nije bilo potrebe). Mada bih, zbog toga kako je on to realizovao, izbegao paljenje ventilatora na prekidac, jer ne ide preko kontakt brave, pa ventilator moze da se ukljuci na prekidac i kada kljuc nije u bravi volana, pa ce mi saskom izvuci akumulator, ako zaboravim da ga ugasim.. Palicu ga samo ako bude bas urgentno.
              Mislim da bi u tvojoj situaciji sprovodjenje prekidaca ipak bilo pozeljno kako ti je BokiRS predlozio, jer ako ti motor u normalnim uslovima ode na N to bas i nije dobro. Posto si cackao oko termoprekidaca i termodavaca, a to nije dalo rezultate, izvedi prekidac pa ukljucuj kad je kriticno

              Comment

              • stainless
                CBC Veteran
                • 26.10.2007
                • 183
                • CG

                #22
                pazi meni je radna temperatura i u gradu i na otvorenom na slovo M,eventualno dok stoji u mjestu ili uz neki veci uspon dodje do slova R.
                znaci motor nema problema sa pregrijavanjem ne gubi vodu i sve je super.
                u toku citavog ljeta 2 puta je kazaljka dosla do slova N kad se pali ventilator,jednom kad je radio pola sata u leru i drugi put voznja makadamom uzbrdo prvom brzimom nekoliko kilometara.
                vidjecu za prekidac mada mi i ovako kazaljka rijetko kad predje pola.

                moj escort je kraj 92g nema airbag-ove,ima abs,presao 118k,evo slika
                Originally posted by Stefan_s
                Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                Comment

                • nicolas
                  CBC Veteran
                  • 17.11.2007
                  • 175
                  • Beograd

                  #23
                  Izvini, ja ne znam sta mi je bilo kada sam citao tvoj prethodni post... potpuno sam ga pogresno razumeo. Sad kad citam, nemam pojma kako sam te pogresno shvatio - verovatno zbog toga sto me ono NORM uvek zbunjuje i nekad se istripujem da je to napisano odozdo (kako se kazaljka penje )
                  Tvoja temperatura je sasvim ok, ako je na M to je u redu. I ako ti ne prelazi pola, onda ni nema potrebe da ugradjujes prekidac, jer ti se motor ne pregreva. Mozda jeste malo cudno sto ti se ventilator pali tek na N, ali s obzirom da ti temepratura ne raste cesto do tog nivoa, ni nema potrebe da rucno palis ventilator.
                  Inace, opis i slike mog Escorta su ti levo ispod slike mog avatara (u garazi ).

                  Comment

                  • BokiRS
                    CBC Veteran
                    • 20.06.2008
                    • 174
                    • Beograd

                    #24
                    Meni deluje da ti je to niska temperatura.Mora da bude izmedju o i r.Proveri sa tim ljudima koji su ti menjali termostat da li su ti stavili onu gumicu koja ide izmedju termostata i lezista.Ako nisu onda ti termostat nema funkciju i auto ti samo mesa vodu.To se meni desilo na starom escortu
                    ne moze brze,jurimo 30

                    Comment

                    • Type_R
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2007
                      • 900
                      • Valjevo

                      #25
                      Ne znam kako i odakle je to NORM napisano, ali temperatura na escortu
                      MORA da bude oko polovine, ventilator se PALI kada kazaljka PREDJE polovinu za nekih 1-2mm, tada se upali ventilator i temperatura pada na POLOVINU mozda i 1mm ispod polovine.

                      @BokiRS

                      Nema veze termoprekidac sa ECU, prost je kao i na ostalim autima, dobija zivu struju (+) cim das kontakt na prvi zub, kada postigne odredjenu temeraturu prespaja (+) dalje ka ventilatoru
                      3SG(T)E EXPERT

                      MAN service

                      Comment

                      Working...
                      X