Vozio sam ja nekoliko trojki tdi ali ova vuce nenormalno,znaci na pola gasa drugom proklizava
A da je probate "odsokirati" stavljanjem guma koje nece slajdrati kao "Trayal" T-5...?
Ove gume su dosle na golfa,205 sirina
@206 pa rekoh cini mi se da kazaljka najvise pokazuje 1,5 bar punjenja sa punim gasom.
Proverite te gume, da nisu malo tvrde od stajanja. Vozio sam TDi čipovan pa i noviji od tog i nije bilo govora o proklizavanju u prvoj , a kamoli u drugoj na pola gasa, sa normalnim 195 65 15 tigar gumama. Ako nisu gume i nauljena podloga , onda je tu nešto debelo čipovano.
Dobro,gume nijesu bas u cvijetu mladosti ali nijesu ni lose toliko.
E sad pitanje,ona kazaljka za pritisak u turbini treba da promrda kad se upali turbina,ili mozda grijesim?Na koliko obrtaja se inace pali turbina na tdi 90ks?
Na ovoga golfa kazaljka za pritisak pocinje da skace vec od 1600rpm cini mi se.
Originally posted by Stefan_s
Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Na ovoga golfa kazaljka za pritisak pocinje da skace vec od 1600rpm cini mi se.
Kako skace? ,valjda da se pomera sa 0 ka 1.5?
to sam mislio na oko 1600-1700rpm kazaljka krece gore,na koliko inace pali turbina na tdi 90ks zna li ko?
@gumetina evo ako ovaj momak bude raspolozen da cackamo oko toga.
Originally posted by Stefan_s
Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Nadji nekog golfa 19tdi sa 90 konja i na crtu . Ono koliko sam ja upoznat,snaga dizela se dize do tacke dimljenja. E sad,povecanje pritiska prehranjivanja moze da se poveca ali ne abnormalno mnogo. Drugim recima,on bi trebao trositi znatno vise(nekih 7,5l u gradu ako sad trosi 5,5-6...recimo,odprilike) jer se povecava ubrizgavanje benzina. Ako se to uradi a ne poveca prehranjivanje motor dimi a ukoliko je i to uradjeno...po meni probaj da vidis potrosnju(laicki gledano) ili...na crtu . Sto moj auto ne proklizava u drugoj na pola gasa ...
Pazi,ne mogu sto posto da tvrdim da je tako jer sam jos uvek zelen po tom pitanju. Ono sto sam u knjigama procitao...produzava se vreme otvorenosti brizgaca kao i pritisak ubrizgavanja. To sam mislio pod tome. Jer....ono sto je najbitnije je toplotna moc goriva,tj toplotna moc smese. On se povecava povecanjem kolicine ubrizganog goriva i vazduha. To je u savrsenom slucaju,medjutim,chip tuning najcesce poveca sam odnos smese(kao i ukupnu kolicinu,naravno). Ubrizga vecu kolicinu goriva od predvidjene. To je princip samog obrazovanja iste. Ovo je ono sto sam naucio iz teorije(apsolvent sam masinstva,spec.motori i vozila)a iz prakse sam slab ...mada mislim da je u sustini to to....
Po meni,jedino resenje je...na crtu . Iz merenja smo tako radili izracunavanje snage na tocku,ali u sustini to je jedini pouzdan pokazatelj. Jer,kako covek rece,nije mala razlika...on proklizava u drugoj na pola gasa ...a to definitivno nije 90 konja(na suvom )....
ej...evo kul kratko objasnjenje rada motora i ovde je potvrda onog sto sam zeleo reci viewtopic.php?f=327&t=534
to je vec neko uradio mada ima malih greskica po pitanju pretvaranje energije goriva u kretanje...to su toplotni motori....
Comment