Pozdrav svima. Unapred se izvinjavam sto se nisam predstavio u odredjenom delu foruma za to, zovem se Bojan, iz Vrsca sam. Zamolio bih sve prisutne, za malu pomoc, ako je moguce. Moj problem je sledeci.
Imam Opel Kadeta Suzu '85 godiste 1.3 44kW.
Pre, odprilike dva meseca, motor je "riknuo", nisam imao para odmah da ga uradim, do pre nedelju dana, to se izmenilo.
Na motoru je uradjeno sledece:
Ravnanje glave, busenje stublina, obrada radilice, novi klipovi i karike, novi semerinzi, novi dihtunzi, gumice ventila, ulje i filter, filter za vazduh, filter za gorivo, ulje za menjac, zupcasti i klinasti kais.
Sledece stvari su (nadam se) ispravne:
Svecice, lamela, korpa kvacila, kablovi, bregasta, hidropodizaci, razvodnik (ceo), akumulator, kumutator (valjda se tako zove).
Na motoru je karburator Pierburg, jednogrlni. Napominjem da nisam imao problema sa njim dok sam vozio auto. E, sad, kada smo sve skleptali i ubacili motor nazad, povezali sve zice, zicice, kablove creva i crevca. Probali smo da ga upalimo, medjutim, tropa. Sta sad???
Evo vec treci dan se mucimo, ja i drugar koji je uzgred automehanicar i koji je radio auto, da prokljuvimo o cemu se radi, ispalo je da karburator pljuje vise nego sto treba, odvrtali i zavrtali dizne, ali nista ne pomaze, uzmemo drugi karburator, isti takav, opet nista. Skinemo svecice, a one mokre. Kresne on, radi 2 do 5 sekundi najvise i ugasi se. Molim Vas, ako je bilo ko imao ovakav problem, da mi pomogne da ga resim, POLUDECU!!!
Ako sam nesto izostavio ja se izvinjavam, dodacu sledeci put. Hvala svima unapred. Pozdrav.
Imam Opel Kadeta Suzu '85 godiste 1.3 44kW.
Pre, odprilike dva meseca, motor je "riknuo", nisam imao para odmah da ga uradim, do pre nedelju dana, to se izmenilo.
Na motoru je uradjeno sledece:
Ravnanje glave, busenje stublina, obrada radilice, novi klipovi i karike, novi semerinzi, novi dihtunzi, gumice ventila, ulje i filter, filter za vazduh, filter za gorivo, ulje za menjac, zupcasti i klinasti kais.
Sledece stvari su (nadam se) ispravne:
Svecice, lamela, korpa kvacila, kablovi, bregasta, hidropodizaci, razvodnik (ceo), akumulator, kumutator (valjda se tako zove).
Na motoru je karburator Pierburg, jednogrlni. Napominjem da nisam imao problema sa njim dok sam vozio auto. E, sad, kada smo sve skleptali i ubacili motor nazad, povezali sve zice, zicice, kablove creva i crevca. Probali smo da ga upalimo, medjutim, tropa. Sta sad???




Comment