Nece da upali posle sklapanja motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ghost26300
    CBC Član
    • 14.11.2008
    • 24
    • Vrsac

    Nece da upali posle sklapanja motora

    Pozdrav svima. Unapred se izvinjavam sto se nisam predstavio u odredjenom delu foruma za to, zovem se Bojan, iz Vrsca sam. Zamolio bih sve prisutne, za malu pomoc, ako je moguce. Moj problem je sledeci.
    Imam Opel Kadeta Suzu '85 godiste 1.3 44kW.
    Pre, odprilike dva meseca, motor je "riknuo", nisam imao para odmah da ga uradim, do pre nedelju dana, to se izmenilo.

    Na motoru je uradjeno sledece:

    Ravnanje glave, busenje stublina, obrada radilice, novi klipovi i karike, novi semerinzi, novi dihtunzi, gumice ventila, ulje i filter, filter za vazduh, filter za gorivo, ulje za menjac, zupcasti i klinasti kais.

    Sledece stvari su (nadam se) ispravne:

    Svecice, lamela, korpa kvacila, kablovi, bregasta, hidropodizaci, razvodnik (ceo), akumulator, kumutator (valjda se tako zove).

    Na motoru je karburator Pierburg, jednogrlni. Napominjem da nisam imao problema sa njim dok sam vozio auto. E, sad, kada smo sve skleptali i ubacili motor nazad, povezali sve zice, zicice, kablove creva i crevca. Probali smo da ga upalimo, medjutim, tropa. Sta sad??? Evo vec treci dan se mucimo, ja i drugar koji je uzgred automehanicar i koji je radio auto, da prokljuvimo o cemu se radi, ispalo je da karburator pljuje vise nego sto treba, odvrtali i zavrtali dizne, ali nista ne pomaze, uzmemo drugi karburator, isti takav, opet nista. Skinemo svecice, a one mokre. Kresne on, radi 2 do 5 sekundi najvise i ugasi se. Molim Vas, ako je bilo ko imao ovakav problem, da mi pomogne da ga resim, POLUDECU!!! Ako sam nesto izostavio ja se izvinjavam, dodacu sledeci put. Hvala svima unapred. Pozdrav.
  • skorohaker
    CBC Član
    • 20.07.2007
    • 25
    • Beograd

    #2
    Promaseno paljenje? Fals vazduh? Da li ste dobro zasrafili usisnu granu? Za pocetak.

    Comment

    • ghost26300
      CBC Član
      • 14.11.2008
      • 24
      • Vrsac

      #3
      Danas su mi vec rekli, bar jedan od kolega sa posla, da je imao takav problem, i da je bilo do fals vazduha. Cini mi se da je dihtung na karburatoru pocepan, videcu. Za usisnu granu moram da proverim. Hvala. Javicu sta sam uradio.

      Comment

      • roske
        CBC Senator
        • 08.03.2007
        • 272
        • Lazarevac
        • Alfa Romeo 145 boxer

        #4
        Proverite paljene da niste slucajno pomesali redosled kablova odnosno paljena na razvodnoj kapi

        Comment

        • ljube-kugla
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 1531
          • batajnica

          #5
          nije dobro uzubcen ili su blokirali hidropodizaci pa ne zatvara,jer ako ispravne skines i ne iscedis ulje iz njih,desava se da ostane vazdusni cep i zaglave se pa ili ne otvaraju dovoljno ili ne zatvaraju,ako je paljenje suvise kasno,upali i muci se dok se ne ugasi,a ako je prerano onda vraca na karburator i zvoni motor

          prvo proveri zubcenje,a i ako je glava suvise obradjena,onda kasni na zubcenju,pa mora slicovana remenica da bi se dovelo tacno u fazu zubcenja

          a kad je fals vazduh u pitanju nemirno radi na leru ali ne masti svecice
          ko na nas krene iz mesta je naje&o
          a sto nas je vise,jaci smo

          Comment

          • ghost26300
            CBC Član
            • 14.11.2008
            • 24
            • Vrsac

            #6
            Ljudi, prvo da se zahvalim svima sto hocete da mi pomognete. E sad, ovako stoje stvari. Redosled kablova je dobar, zamenio sam dihtung na karburatoru, dotegao jos malo usisnu granu i nista. Sto se tice hidropodizaca, razgovarao sam sa svojim (vec mi se cini da li je ) "majstorom", kaze on, ma nema sanse, cim startujes auto on dize hidropodizace gore i izbacuje vazduh ako ga ima. Uzubcen je dobro, bar koliko i ja sam vidim. Sada cu da kontaktiram jos dva prijatelja, oni su po struci isto automehanicari pa ce da vidimo, plus sto jedan od njih vozi isto Suzu sa jednogrlnim karburatorom. I, da li je moguce da ga zeza struja negde?

            Comment

            • roske
              CBC Senator
              • 08.03.2007
              • 272
              • Lazarevac
              • Alfa Romeo 145 boxer

              #7
              Probaj da stavis drugu razvodnu ruku pa kresni

              Comment

              • broj 123
                CBC Senator
                • 29.08.2008
                • 221
                • srbija

                #8
                moze da se desi da nece zbog hidropodizaca,desavalo se mom drugu da nije mogo da upali auto posle otvaranja,i kad je ispustio vazduh iz hidropodizaca auto je upalio na pola kuljuc!!!

                Comment

                • Gavra
                  CBC Senator XXL
                  • 06.03.2008
                  • 2031
                  • Beograd

                  #9
                  Originally posted by broj 123
                  moze da se desi da nece zbog hidropodizaca,desavalo se mom drugu da nije mogo da upali auto posle otvaranja,i kad je ispustio vazduh iz hidropodizaca auto je upalio na pola kuljuc!!!
                  A kako je ispustio vazduh?
                  Poslednji nek ugasi svetlo

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    A jesi pogodio vazduh

                    Pa na ventil za ispustanje vazduha.

                    Jel to monopoint ili klasican karburtor?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • broj 123
                      CBC Senator
                      • 29.08.2008
                      • 221
                      • srbija

                      #11
                      vazduh smo ispustali na velikoj stegi
                      stavili smo ga i zatezali i mogu da ti kazem da samo ga jdeva stegli tj ispustili mnogo bre tesko,tako da bregasta tesko da to moze da uradi
                      mi smo to radili na multi point
                      kad samo ispustili vazduh znas kako je lakse sabijali posle hidro podizaci i auto upali odma!!!

                      Comment

                      • remus
                        CBC Senator XXL
                        • 25.12.2004
                        • 695
                        • Zrenjanin

                        #12
                        I lupa jedno 15-20 minuta,dok se ponovo ne napune. Inace to "ispustanje vazduha" nije vazduh nego ulje koje se nalazi u hidropodizacu i ima jedna kuglica (barem je kod golfa tako) koja se ponasa kao jednosmerni ventil i ne pusta ulje van,e kad ta kuglica iliti opruga pukne onda vise ne drzi ulje u sebi i zato se posle "chuju" hidropodizaci. E sad koliko znam hidropodizaci mogu da se otvore ispustis ulje iz njih i sastavis.
                        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                        Comment

                        • ghost26300
                          CBC Član
                          • 14.11.2008
                          • 24
                          • Vrsac

                          #13
                          Pozdrav svima. Ljudi, uspeli smo da "iscedimo" hidropodizace, ali na zalost nismo znali da uzupcimo, pa moram da cekam majstora posto je zauzet non-stop. Surak mi je pomogao. Inace kada smo ih izvadili, nisu mogli da mrdnu, medjutim sada, mogu da se stisnu sa dva prsta. Ako upali, onda je to bio problem, kao sto su mnogi od vas rekli. Hvala opet, cim uzupcimo cucete sta se desilo, javicu.

                          Comment

                          • deki-ascona
                            Bio nam je drug! RIP
                            • 10.04.2007
                            • 2118
                            • NI , Trosharina

                            #14
                            mozda pomogne, da ne cekate majstora

                            Originally posted by Valent Vudriga
                            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                            Comment

                            • broj 123
                              CBC Senator
                              • 29.08.2008
                              • 221
                              • srbija

                              #15
                              pa uzubljivanje je lako veruj mi samo stavis na tacke sve i stavis zupcasti na silu nema nsita da natezes niti namestas!!!!
                              e sda bi trebalo da upali
                              javi sta si uradio!!!

                              Comment

                              Working...
                              X