Nece da upali posle sklapanja motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #16
    I naravno prvo RUCNO okrene motor bar dva puna kruga.
    Skini svecice da se lakse okrece i proveravaj repere prilikom okretanja da li leze tako kako treba.
    Tek kad si siguran da ne udaraju klipovi ventile i da je sve uzupceno kako treba pokusaj da startujes motor normalno.
    Pretpostvaljam da nisi iskusan i zato "crtam".
    Bolje i tako nego da napravis stetu.
    Mozda ovo cita i neko ko jos manje zna.
    Vazno da me ne mrzi da pisem.
    Sredices ti to ako je samo do toga. Nije to sve toliki problem kako izgleda kad vec jednom isprljas ruke.

    Comment

    • ghost26300
      CBC Član
      • 14.11.2008
      • 24
      • Vrsac

      #17
      Pozdrav svima ljudi. Ja, ko sto rekoh, da vam javim sta se desilo. NISTA! Razocarao sam se jako, bio mi je majstor ipak, uzupcio je, ali nije bilo do hidropodizaca. Izgleda da je ipak samo do karburatora, najgore mi je sto nisam ni u to siguran, jer ne bih voleo da dajem pare za nesto sto je mozda ispravno, mada sve ukazuje na to. Ruka u razvodniku je isparavna, svecice malo zaje***aju, pa smo stavili ispravne, ali, corak. Jedino da se snadjem za karburator, pa ce da vidimo. :x

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Nije pomoglo isterivanje "vazduha"

        Oper? Da li je to monopoint ili karburator?
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • CannoN
          CBC Senator XXL
          • 15.09.2007
          • 485
          • Beograd

          #19
          Vec si zamenio karburator a ako i dalje mislis da je do njega otvori leptir pa uspi direktno benzi u usisnu granu - ako je ostalo ok(u sta sumnjam) upalice sigurno(ne sipaj puno da ne udje u iber turu).

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Na gore navedeni nacin pomocu start spreja SVAKI ispravan auto kome ne radi dovod goriva MORA da upali relativno lako. Ne siluj previse anlaser i akumulator. Obrati paznju da je akumulator sveze napunjen do kraja pre pokusaja starta. Radije budi malo strpljiv nego da se zuris pa napravis neku dodatnu stetu.
            Pre dva meseca je, secas se, taj motor radio i imao gorivo i paljenje i sve sta treba a sad nece. Nije se nista od toga pokvarilo od stajanja. Razmisli.

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Da nemas "nesto" u auspuhu?Otkaci do izd.grane i probaj...

              Comment

              • povratnik
                CBC Član
                • 29.09.2008
                • 50
                • krusevac

                #22
                M-power
                Jel to monopoint ili klasican karburtor?
                Oper? Da li je to monopoint ili karburator?
                a covek je lepo napisao...

                ghost26300
                Na motoru je karburator Pierburg, jednogrlni.
                plus sto jedan od njih vozi isto Suzu sa jednogrlnim karburatorom.
                odvrtali i zavrtali dizne, ali nista ne pomaze, uzmemo drugi karburator, isti takav, opet nista.
                Bojane,
                mnogo je bitno da nam napises da li auto kada upali na te dve do pet sekunde radi normalno bez trokiranja, kakv je tada ler gas ili tako to...
                Ja mislim po ovome sto si napisao da te zezaju vise stvari, a najvise zapusen prelivni vod koji dovodi do pljuvanja u karb. kako ti kazes
                pozdrav
                Миром на рат идите,
                и ратом мир чините,
                љубављу на љубав идите,
                Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                Стефан Немања
                (Свети Симеон Мироточиви)

                Comment

                • ghost26300
                  CBC Član
                  • 14.11.2008
                  • 24
                  • Vrsac

                  #23
                  Evo ovako ljudi, moram da vam se zahvalim opet (sta cu, takav sam ).
                  Karburator, jednogrlni Pierburgov. "Kada" upali, ne radi lepo, nekako trese, kao kada su obrtaji mali, na leru normalno posto i ne mogu da mrdnem. Ne cuje se nikakvo lupanje iz motora ili tako nesto. Kada probam da upalim i on nece, normalno, na one dizne od gore sto se vide, ima ih tri. Pljune bar 20cm u vis, nekako u vidu magle, ako vam to nesto znaci. Stvarno ne znam sta bi drugo moglo da bude. Probali smo i direktno od gore da sipamo gorivo, i dalje nista. Auspuh smo isprobali, izbacuje "duva" na kraju. Probacu da vam stavim link ka slici, (nije moj karburator) da vidite na koje dizne mislim, bar koliko-toliko, da me razumete. Nasao sam je na Google-u. To su one tri rupice, malo iznad naziva Pierburg. http://i9.photobucket.com/albums/a51/br ... C04819.jpg

                  Comment

                  • Tihomirce
                    CBC Senator XXL
                    • 06.09.2008
                    • 443
                    • Arandjelovac

                    #24
                    Jel mislis na ove dizne

                    samo da te pitam i ovu malu glupost , dali ti zatvara klapna sauha do kraja ,
                    mozda izgleda smesno , ali ako nezatvori do kraja moze biti uzrok zasto nece da upali.

                    Comment

                    • sasa km
                      CBC Senator
                      • 23.10.2007
                      • 241
                      • kosovska mitrovica

                      #25
                      nesto smesno ali poucno
                      poznaniku se desilo da kada je cackao oko motora nije hteo isto da upali samo 4-5 sec i gasi se
                      "majstor " je nemarnoscu zamenio creva od goriva dolazno i povratno
                      ako je ostalo sve u redu prekontrolisi creva koje je koje
                      ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

                      Comment

                      • ghost26300
                        CBC Član
                        • 14.11.2008
                        • 24
                        • Vrsac

                        #26
                        Da, bas te dizne, inace zatvara klapnu skroz. Nisu zamenjena creva, posto nema greske, zato sto je maltane nacrtano na karburatoru gde koje crevo ide. Ima strelica za odvod (visak).

                        Malo pre sam pricao sa jednim poznanikom, koji je imao Suzu, kaze da mu se desilo isto sto i meni kada sam mu objasnio, otisao je do nekog njegovog drugara koji je automehanicar, i rekao mu je da je crklo nesto u razvodniku. Kupio je drugi razvodnik i auto je ponovo normalno radio.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Originally posted by ghost26300
                          Kada probam da upalim i on nece, normalno, na one dizne od gore sto se vide, ima ih tri. Pljune bar 20cm u vis, nekako u vidu magle, ako vam to nesto znaci.
                          Znaci, ili paljenje nije dobro ili nije dobro uzupcen ili ventili ne zatvaraju iz nekog raazloga.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • CannoN
                            CBC Senator XXL
                            • 15.09.2007
                            • 485
                            • Beograd

                            #28
                            Ili kombinacija navedenih problema + ko zna sta je jos moglo da se desi nepredvidjeno prilikom sklapanja na "slepo".

                            Ipak mislim da je do struje tj. nedostatka struje...

                            Comment

                            • povratnik
                              CBC Član
                              • 29.09.2008
                              • 50
                              • krusevac

                              #29
                              Probaj da promenis kompletan razv. palenja i pregledaj kako nalezu ventili na siceve...
                              Миром на рат идите,
                              и ратом мир чините,
                              љубављу на љубав идите,
                              Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                              Стефан Немања
                              (Свети Симеон Мироточиви)

                              Comment

                              • ghost26300
                                CBC Član
                                • 14.11.2008
                                • 24
                                • Vrsac

                                #30
                                Upravo razvodnik i jurim, ako budem mogao da ga nadjem, jer ljudi nisu bas radi da skidaju delove sa svog auta samo da bih ja probao. Nadam se da cu naci od nekog, iskreno, toliko vec jurim da sredim taj auto, da cu da podilkanim. Evo vec, valjda, ma neznam ni ja koliko je vremena vec proslo od generalke, cudi me samo kako nisam dobio cir od nerviranja. Svaki dan samo o tome razmisljam.

                                Comment

                                Working...
                                X