skidao sam kontrolnu tablu i nije bilo onih spuzvi na onim smjernicama pa sam zalijepio nove ali malo deblju spuzvu ali opet nista moram ponovo da skidam nasao sam tanku spuzvu pa me interesuje dali je do toga ako neko moze da pomogne unaprijed hvala
grijanje passat b3
Collapse
X
-
bilo je dobro grijanje bio mi je curio mali hladnjak,pa sam zamijenio novim kad sam skinuo kutiju na onim smijernicama nije bilo spuzvi i ja stavim karton ali poslije su mi rekli da nemoze karton pa ja ponovo skinem i stavim spuzvu ali malo deblju nego sto je original i sad duva ali toplo nije kao sto je bilo
Comment
-
-
Ako je sve kako kazes,onda je vrlo verovatno nesto ipak otkaceno,mislim neka klapna ili slicno,jer ako je mali hladnjak vruc,termostat ok,ventilator radi, onda ne vidim razlog zasto ne bi radilo grejanje!Samo vas gledam ...
Comment
-
-
Ljudi da ne otvaram novu temu,imam problem sa grejanjem na Ladi SamariKo bi rekao
Situacija je sledeca,problem izgleda da imam vec koju godinu i nikako da ga resim,ali su mi sad neke stvari jasnije.
Ovako:motor ima radnu temperaturu,ima dovoljno vode,slavina grejanja radi,klapne rade,menjan je radijator grejanja,vazduh je ispusten po uputstvu proizvodjaca.Jos jedna stvar,auto ima plin.
U praksi to izgleda ovako:ako se vozi na visim obrtajima (dobro greje),ali ako se vozi na malim ili radi na leru duva mlako,bukvalno i u mestu kada dam jaci gas creva koja idu do radijatora momentalno postaju toplija.STA bi to moglo da bude?Pretpostavljam da to nije normalno ili...
Otkrio sam tu jos jednu stvar,posto je ugradjen plin,ja skinem gornje crevo za grejanje i voda na leru uopste ne prolazi,cim dam gas pocinje da teceProbao sam da tu sacekam da izadje vazduh,ali jednostavno na leru voda ne ide,kako raste gas,tako vise vode ide.To mi govori da nesto zeza protok vode.Pumpa za vodu je isto menjana.
SVAKA ideja je dobro dosla,jer vise mi ih ponestaje :xLada Samara 1.5
Comment
-
-
Ne znam druze sta da ri kazem!Po onome kakko si opisao,da na malim obrtajima nema protoka u crevima ka malom hladnjaku i kakko se povecava br obrtaja protok se povecava,reklo bi se da je pumpa jer je njen rad srazmeran broju obrtaja,ali ti kazes da si i nju menjao!
Reci nam jos par stvari,npr:
Kako se auto ponasa u letnjim mesecima,jel se ne greje motor?
Kako radi na plinu?
Jel ti ovaj problem sa grejanjem izrazenij posle ugradnje plina ili isto kao i pre ugradnje?Samo vas gledam ...
Comment
-
-
Pumpu sam menjao,doduse nije neka preterano dobra marka,ali opet...Ne znam sta bi na njoj moglo da ne valja,jel su ona krilca metalna tako da ne mogu da se istrose,ali cuo sam negde da pumpa ako fabricki nije dobro uradjena,moze da postoji malo veci zazor izmedju krilca i bloka u motoru pa da nema dobar protok.
Leti se ponasa bas kako bi trebalo,termostat otvara,pali se ventilator i temperaturu drzi otprilike malo preko pola.
Na plinu odlicno radi.
Za poslednje ne mogu bas da se setim,jer sam ga uzeo leti,a plin ugradio pred zimu tako da se ne secam tacno.
Evo da iznesem utiske od sinocne probe,otvorio sam cep na ekspanzionom sudu i pustio da upali ventilator i masirao sva ziva creva.Povukao je jos malo vode.Pre je nekada kada ima vazdusni cep u radijatoru u kabini umelo da se cuje strujanje vode dok ne izbaci vazduh,sad se to vise ne cuje.Na leru malo bolje greje i creva radijatora su malo toplija.E sad mi se cini da to grejanje i u voznji nije bas preterano dobro,greje on ali mislim da bi moralo bolje.Na trenutke kada se malo zustrije vozi je kako treba,ali u laganoj voznji ne.
Kao sto sam rekao creva odf radijatora na leru su sad poprilicno topla,pa mi pada napamet da nesto zeza kod onih klapni-klapna od slavine sigurno dobro sljaka,ali mi je sumnjiva ona za topao-hladan vazduh,kako pomeram polugu cujem da se zatvori i ona ruckica ispod table na koju je vezana sajla ne moze dalje.Ja sumnjam da se oni sunjdzercici na klapni nisu ostetili ili mozda cak spali pa da ipak malo povlaci i hladan vazduh.Sta vi mislite?Lada Samara 1.5
Comment
-
-
Posto je vec otvorena tema da ne otvaram novu...
U pitanju je isto Passat B3 i problem sa grejanjem.
Radi se o tome da uopste ne greje toplo.
vizuelnom proverom utvrdio sam da nedostaje jedno gumeno crevo koje vodi od karburatora tj.poklopca do dela koji bi trebao da regulise rad poklopca za topli/hladni vazduh.Nisam jos stigao da proverim da li je samo to problem ali malo mi je nelogicno da vazduh otvara i zatvara taj poklopac pa ako ima nekog ko se razume u to molio bih da mi pojasni.
Comment
-
Comment