astra f 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #31
    Zasto 3 cilindar, zasto ne drugi?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Chila
      CBC Senator XXL
      • 18.07.2008
      • 401
      • Kos. Mitrovica

      #32
      Po logici stvari 2 i 3 cilindar su problematicni jer se nalaze u sredistu motora(izmedju 1 i 4) pa je i samo odvodjenje toplote manje.Da pojasnim,1 i 4 su sa spoljnje strane i imaju i vazdusno hladjenje,tj.deo toplote se predaje na taj nacin dok 2 i 3 nemaju to odvodjenje toplote nego cak i primaju deo toplote od 1 i 4! Proracunom se tacno utvrdjuje zagrevanje i na osnovu toga se i projektuje hladjenje tako da je sve ovo uzeto u obzir u teoriji ali se u praksi desava da upravo 2 i 3 budu problematicni. Mada se,istine radi,desava da riknu i 1 i 4,meni je tako bilo na calibri!


      Poruku izmenio: Goran
      Samo vas gledam ...

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #33
        Gospodo, gvoždjurija je to..i tako, nema tu nekih pravila...Evo primera, šta vidimo ovde?

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #34
          Vidimo da su 2 sredisnja klipa propala

          Prvi naebo....
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • amir
            CBC Član
            • 07.11.2008
            • 88
            • Sarajevo

            #35
            Originally posted by milos0205
            Amire, u pravu si meni je ovo treći opel i kod svakog je bio problem na trećem cilindru, i kod kockice i kod suze. Posle zamene karika prelazio sam po 100 hiljada bez problema i bez potrošnje ulja. Moraću to i ovde da uradim, sem karika i dihtunga sta još moram da menjam u paketu. POZZZ
            Ako je majstor dobar ništa, sem da dodaš ili sam napraviš dihtung od pluta za poklopac ventila, obavezno da odstoji u mlakoj vodi prije ugradnje! kao i dihtung za karter. Zamjeni odmah ulje i nakon 1000 km još jednom zajedno sa filterom i ja se nadam da će biti OK. Ako imaš novaca zamjeni i ležajeve i semeringe radilice i to bi bilo to.

            pooozzzzzzz

            UPS. umalo da zaboravim - zaptivač pumpe za vodu - pripremi NOV ali pošto i sam kažeš da je teb to treći OPEL onda znaš i sam

            Comment

            • Goran
              Moderator
              • 06.10.2004
              • 535
              • Vrbas

              #36
              @dr boca

              Taman nisam slikao
              pustio vodu u cilindar i lepo ga oprao
              Originally posted by Dora
              Banovao me Goran
              Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

              Comment

              • amir
                CBC Član
                • 07.11.2008
                • 88
                • Sarajevo

                #37
                Originally posted by M-power
                Zasto 3 cilindar, zasto ne drugi?
                Problem se krije u redosljedu 1-4-3-2 kada malo bolje pogledaš vidi se da samo cilindar broj 1 nema radijaciju prema 3-ci, sa druge strane 1 i 2 te 4 cilindir imaju pogodnost velikih zapremina bloka koje takođe preuzimaju znatan dio toplote, 3-ci ostaje samo rashladni medij i nešto drugačije podešen razvod ventila radi što duže cirkulacije svježeg vazduha. E sad kako su servisni intervali nedovoljni i nestručni ode 3-ka prije nego se ostali i razrade - bar kod OPEL-a

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #38
                  Originally posted by Goran
                  pustio vodu u cilindar i lepo ga oprao
                  Tako je...ali ne treći nego četvrti, vidi se..Zato i kažem da nema pravila...

                  Comment

                  • muki_kg
                    CBC Član
                    • 17.12.2008
                    • 33
                    • kragujevac

                    #39
                    Originally posted by Keketarac
                    Ovo je netacno

                    Pritisak u cilindrima se UVEK meri na zagrejanom motoru.


                    Mene bosisti i majstori ubedjivali da mora na hladno da se meri, to mi se desilo kad sam imao problema sa prvim paljenjem na kadetu (imam jos uvek). Na toplo kompresija 26 na svim cilindrima, a on stuca i kao da radi na tri cilindra kad ga palim hladnog 10-20 sekundi.

                    Izvinite ako sam rekao nesto pogresno.
                    druze,u pravu si sto se tice dizela,na njemu se meri kompresija kad je hladan motor ali ovde je rec o benzincu gde se kompresija uvek meri kad je vruc tj. radna temperatura.
                    ma samo napred! ali popreko!

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #40
                      Originally posted by amir
                      Originally posted by M-power
                      Zasto 3 cilindar, zasto ne drugi?
                      Problem se krije u redosljedu 1-4-3-2
                      A da nije 1-3-4-2?
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • milos0205
                        CBC Član
                        • 11.11.2008
                        • 19
                        • beograd
                        • Astra G

                        #41
                        Re: astra f 1.6 16v

                        Šta mi preporučujete za karike i gumice ventila, od koje firme da uzmem.
                        OPEL=LEPO

                        Comment

                        • banebg81
                          CBC Veteran
                          • 26.06.2008
                          • 195
                          • Beograd

                          #42
                          Re: astra f 1.6 16v

                          Nećeš pogrešiti ako uzmeš MAHLE ali mislim da su dosta skuplje od prvih sledećih a nećeš pogrešiti ni ako uzmeš SM.
                          Moje mišljenje je da su bolje od PC ,KS ili Getz (ako se tako piše) ali, sigurno ima ljudi koji se neće složiti tako da ...
                          Preporuka SM
                          ELRING dihtunzi, semerinzi i gumice ventila i šrafovi
                          HEPU vodena pumpa

                          pozzzz

                          Comment

                          • Chila
                            CBC Senator XXL
                            • 18.07.2008
                            • 401
                            • Kos. Mitrovica

                            #43
                            Re: astra f 1.6 16v

                            Ja sam prosle godine u tiki ventu kupovao za burazera,ali ne mogu da se setim koje,bile su oko 2500 RSD,pitacu ga jel cuva racun?!?!?! Radi mu dobo do sada i zadovoljan je!
                            Samo vas gledam ...

                            Comment

                            • milos0205
                              CBC Član
                              • 11.11.2008
                              • 19
                              • beograd
                              • Astra G

                              #44
                              Re: astra f 1.6 16v

                              Da li neko moze da mi kaze cime bi mogao da ocistim EGR ventil i gde ima da se kupi sredstvo za ciscenje
                              OPEL=LEPO

                              Comment

                              • Vidan KV
                                CBC Senator XXL
                                • 24.10.2007
                                • 432
                                • Kraljevo
                                • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

                                #45
                                Re: astra f 1.6 16v

                                Oooooo Miloše,dobrodošao nazad......za početak bi bilo lepo da napišeš kako si rešio predhodni problem......ovako ispada da se javljaš samo kada zagusti.....

                                Comment

                                Working...
                                X